همه محصولات اصل و قیمت آن ها به لیر ترکیه است

محصولات مراقبت از مو
برندهای اکسسوری و زیورآلاتراهنمای خرید اکسسوری

مشخصات ساعت جی شاک اصل چیست؟ (تشخیص جی شاک اصل)

یکی از اکسسوری های پرطرفدار، زیبا و خاص برای بانوان و آقایان انواع ساعت با کیفیت و اصل است. استفاده از ساعت در تیپ افراد تأثیر چشم گیری دارد و استایل آنها را شیک و جذاب می کند. ساعت ها امروزه در ظاهر و طرح های مختلف با برندهای گوناگون طراحی می شوند که یکی از این برندهای فوق العاده زیبا، با کیفیت و مقاوم، جی شاک کاسیو است. در این مقاله درباره راهنمای خرید ساعت جی شاک و تشخیص جی شاک اصل از تقلبی خواهیم پرداخت، با ما در مجله مد و زیبایی اپریشم همراه باشید.

راهنمای خرید جی شاک

ساعت جی شاک توسط شرکت کاسیو که شرکت ژاپنی بوده، تولید شد. شعار این شرکت ژاپنی این است که ساعت جی شاک به هیچ عنوان خراب نمی شود و در برابر تمام سختی ها مقاوم است. بنابراین با خرید جی شاک اصل و استفاده طولانی مدت از این ساعت زیبا و خاص، متوجه مقاومت آن در برابر هر شرایط جوی و محیطی خواهید شد.

راهنمای خرید جی شاک

معرفی تکنولوژی‌ های موجود در جی شاک

  • فناوری GPS و سیستم رادیو کنترل
  • انرژی خورشیدی
  • دسترسی سریع و راحت
  • وجود سنسورهای پیشرفته

ویژگی های منحصر به فرد درباره جی شاک

  • ساعت جی شاک قابلیت درخشش در تاریکی را دارد زیرا در تولید آن از نور ای ال استفاده شده است.
  • تبدیل نور خورشید به انرژی الکتریکی در این ساعت که تا 10 سال نیازی به تعویض باتری ندارد.
  • با خرید جی شاک اصل متوجه خواهید شد که این ساعت دارای قابلیت پذیرش امواج رادیویی با زمان استاندارد بوده و زمان را به صورت اتوماتیک تصحیح می کند.
  • از ویژگی های منحصر به فرد جی شاک، عملکردهای ورزشی آن نظیر کرنومتر، قدم شمار، تایمر شمارش معکوس، شمارش از صفر، غواصی و تحمل فشار تا 20 اتمسفر است.
  • ویژگی خاص دیگر خرید جی شاک اصل، مقاوم بودن آن در برابر گرما و سرما بوده و به راحتی در شرایط جوی مختلف آسیب نمی بیند.
  • ساعت جی شاک به راحتی به تلفن های همراه هوشمند متصل می شود و مواردی نظیر هشدار پیام، هشدار تماس، تنظیم زنگ هشدار و میزان شارژ باتری ساعت را به نمایش می گذارد.
  • کوهنوردان به راحتی می توانند از این ساعت فوق العاده برای کوهنوردی استفاده کنند زیرا جی شاک همه امکانات لازم برای یک کوهنورد را دارد.
  • یکی دیگر از ویژگی های ساعت جی شاک ضد ضربه بودن آن است.
  • همچنین این ساعت ضد آب و ضد لرزش است.
  • یکی دیگر از دلایل مهم که این ساعت را منحصر به فرد کرده، استفاده از مدرن ترین تکنولوژی های روز دنیا در ساعت جی شاک است.
  • طراحی این ساعت همچنین پیچیدگی و ظرافت خاصی دارد.
  • جی شاک دارای فناوری های پیشرفته نظیر سنسور های حساس و کوچک بوده که شامل مواردی مانند قطب نما، ارتفاع سنج، عمق سنج، فشار سنج و دما سنج است.
  • ساعت جی شاک در مقابل خاک، گل، گرد و غبار فوق العاده مقاوم است.
  • همچنین این ساعت خاص و با ظرافت در برابر ارتفاعات بسیار بلند مقاوم است، به همین سبب برای کوهنوردی استفاده می شود.
  • شرکت کاسیو، جی شاک را به گونه ای طراحی کرده که هم برای خانم ها و هم آقایان قابل استفاده است.

جی شاک اصلچطور جی شاک اصل را تشخیص دهیم؟

ساعت‌ جی شاک امروزه دارای طرفداران زیادی در میان همه اقشار جامعه اعم از بانوان، آقایان و نوجوانان است. بنابراین فروش جی شاک روز به روز افزایش می یابد. در بازار خرید جی شاک اصل، برخی از افراد کلاه‌ بردار برای منفعت‌ بیشتر خود با تولید ساعت‌ های جی شاک تقلبی، قصد دارند به سود بالایی برسند. همچنین برخی از آن‌ها، ساعت تقلبی را با قیمت اصل به مشتریان خود می فروشند. پس برای خرید جی شاک اصل و انتخاب ساعت درست و با کیفیت، به موارد زیر توجه کنید.

بررسی نماد Casio در خرید جی شاک اصل

برخی از سازندگان ساعت‌ جی شاک تقلبی، تنها نام جی شاک را روی ساعت حک می‌ کنند. در حالی‌ که در ساعت‌ اصل، نام کاسیو روی قسمت جلویی ساعت دیده می شود.

بررسی جنس و ابعاد ساعت جی شاک

قبل از خرید ساعت جی شاک ابعاد و تمام مشخصات ساعت را در سایت رسمی جی شاک مطالعه کرده تا در هنگام خرید به مواردی نظیر جنس بدنه، جنس بند ساعت و ابعاد ساعت توجه بیشتری شود. بنابراین با شناخت و آگاهی از مشخصات ساعت، جی شاک اصل بخرید.

توجه به گارانتی

ساعت‌ جی شاک اصل دارای 1 تا 2 سال گارانتی بین‌المللی است. پس در هنگام خرید جی شاک اصل به گارانتی محصول دقت کنید. همچنین توجه داشته باشید که گارانتی ساعت را یک شرکت معتبر بر عهده‌ داشته باشد.

کد رفرنس ساعت

ساعت جی شاک کاسیو اصل دارای کد رفرنس بوده که اگر آن را با کلمه watch در اینترنت سرچ کنید، مشخصات دقیق ساعت را مشاهده خواهید کرد. توجه به کد رفرنس یکی از بهترین روش ها برای تشخیص ساعت جی شاک اصل از تقلبی است.

توجه به قیمت جی شاک اصل

قیمت ساعت جی شاک اصل تفاوت زیادی با ساعت‌ تقلبی دارد. بنابراین قیمت پایین ساعت های جی شاک دلیلی برای تقلبی بودن آنهاست. البته برخی از افراد برای منفعت طلبی زیاد، ساعت جی شاک تقلبی را با قیمت اصلی نیز به افراد می فروشند.

ساعت

توجه به صدای عقربه‌ های ساعت در خرید جی شاک اصل

یکی دیگر از آسان ترین و بهترین روش ها برای تشخیص جی شک اصل از تقلبی، توجه به صدای عقربه های ساعت است. ساعت‌ جی شاک اصل با تکنولوژی‌ های پیشرفته‌ ای که دارد، عقربه‌ های آن در هنگام حرکت صدای کمی تولید می‌ کنند. بنابراین در ساعت‌ های اصل برای شنیدن صدای عقربه‌ ها باید ساعت را به گوش‌ خود نزدیک کرده تا صدای عقربه ها را بشنوید، اما صدای عقربه‌ ها در ساعت‌ های تقلبی بسیار بلند است.

توجه به فونت قاب پشتی جی شاک

در هنگام خرید جی شاک اصل به نوشته روی قاب پشتی ساعت توجه کنید زیرا در ساعت اصل، نوشته ها با فونت اصلی حک شده اند و املای کلمات درست است. در ساعت های تقلبی نوشته ها دارای غلط املایی و فونت نادرست هستند.

خرید جی شاک اصل از نمایندگی های رسمی

برای خرید انواع جی شاک اصل به نمایندگی های رسمی این ساعت مراجعه کنید. سپس مدل و طرح مورد نظر خود را به خوبی بررسی و خریداری کنید.

امکانات مختلف ساعت

ساعت‌ جی شاک اصل دارای امکانات زیادی بوده که در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد اما ساعت‌ های تقلبی امکانات محدودی دارند یا این امکانات به‌ درستی کار نمی‌ کنند.

جی شاک اصل بخرید

توجه به کارایی سه دکمه در خرید جی شاک اصل

یکی از راه های تشخیص جی شاک اصل توجه به سه دکمه ساعت است زیرا در ساعت های تقلبی این سه دکمه به خوبی کار نمی کنند.

معرفی انواع جی شاک

ساعت جی شاک اصل دارای انواع مختلفی است که از ظاهر مشابه و ویژگی‌ های یکسانی برخوردارند. هر یک از این ساعت ها برای گروه خاصی از افراد طراحی‌ شده‌ اند. به این صورت که برخی از ساعت ها مخصوص آقایان یا خانم‌ ها بوده و برخی دیگر مخصوص کودکان، همچنین برخی از ساعت های جی شاک برای ورزشکاران و کوهنوردان طراحی شده‌ اند. انواع کالکشن جی شاک عبارتند از:

GWG – GST – GW – GM – DW – G – GLX – GD – AW – GA – GBD – GBA – GSG – GWG – GG – GX – GR

دلیل خرید جی شاک اصل چیست؟

  • ساعت جی شاک مانند سنگ، مقاوم و مستحکم است.
  • دلیل دیگر برای خرید جی شاک اصل، ضد آب بودن آن است.
  • ساعت جی شاک با توجه به امکانات فوق العاده آن، نسبت به برندهای دیگر مقرون و به صرفه است.
  • این ساعت دارای مدل های متفاوتی برای انتخاب است.
  • جی شاک دارای فناوری های پیشرفته است.
  • این مدل از ساعت ها، هیچ فاکتور منفی ندارند.

جی شاک

کلام آخر

با توجه به آنچه در مقاله بیان شد، اگر به دنبال ساعتی شیک، منحصر به فرد، مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف، ضد ضربه و ضد آب با امکانات فوق العاده پیشرفته هستید، خرید جی شاک اصل را به شما پیشنهاد می دهیم. همچنین ساعت جی شاک دارای به روزترین و مدرن ترین تکنولوژی های روز دنیا بوده و در طرح ها و رنگ های مختلف برای خانم ها، آقایان و نوجوانان در دسترس است.

در پایان پیشنهاد می کنیم مقاله ای که در مورد انتخاب ساعت مناسب برای کت و شلوار را نیز از دست ندهید. این مقاله به خصوص برای آقایان بسیار جذاب خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن از 1 تا 5 ستاره انتخاب کن!

میانگین امتیاز: 4.8 / 5. تعداد رای ها: 11

بدون امتیاز! اولین امتیاز رو ثبت کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا