همه محصولات اصل و قیمت آن ها به لیر ترکیه است

محصولات مراقبت از مو
برندهای عطر و ادکلنعطر و ادکلن

بهترین ادکلن های تلخ مردانه کدامند؟

برخی از بهترین ادکلن های تلخ مردانه می‌توانند توجه ما را به خود جلب کنند. ادکلن‌ها چه گرم و چوبی و چه تازه و خنک، قدرت انتقال شخصیت و جلب توجه را دارند. بنابراین، اگر به دنبال افزایش خصوصیات مردانه خود هستید و می‌خواهید در هر جمعی بدرخشید، رایحه تلخ تأثیرگذاری بالایی دارد. در این بررسی به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید بهترین ادکلن های تلخ مردانه را شناسایی کنید و هر کدام را بسته به مقدار بودجه و نیازهای خود خریداری کنید.

1- (1million by Paco Rabanne)

دارچین گرم، ماندارین خونی، گریپ فروت و نعناع، رایحه مرکبات با چرم مردانه و نعناع هندی در هم تنیده شده‌اند و عطری را ایجاد می‌کنند که زنان را به خود مجذوب می‌کند. بطری شمش طلا نمادی از جذابیت و قدرت مردانه این ادکلن است، در حالی رایحه تلخ این عطر تعریف جدیدی از لوکس بودن را تداعی می‌کند.

1- 1million by Paco Rabanne

2- (Nautica Voyage)

روزهای تابستان در کنار دریا، فضایی است که عطر (Nautica Voyage) را منعکس می‌کند. رایحه‌های چوبی را با نت‌های آبی ترکیب می‌شوند تا عطری مردانه و ماجراجویانه داشته باشند. از نت‌های اولیه سیب و برگ‌های سبز لذت ببرید که توسط نت‌های قلبی نیلوفر آبی پشتیبانی می‌شوند. در زیر چوب سدر، کهربا، مشک و دریایی وجود دارند که رایحه را به خوبی پخش می‌کنند و طراوت را با عطری خاکی متعادل می‌سازند.

2- Nautica Voyage

3- (Armaf Club De Nuit Intense)

بوی تلخ و معمایی (Armaf Club De Nuit Intense)، عطری عالی برای مردان با اعتماد به نفس است. از نت‌های ابتدایی سیب، ترنج، آناناس و لیمو لذت ببرید که با نت‌های میانی گل رز، یاس و توس تکمیل می‌شوند. این ادکلن قاطعیت و قدرت یک مرد را تداعی می‌کند.

3- Armaf Club De Nuit Intense

4- (Creed Aventus)

این ادکلن دسته‌ای از نت‌های میوه‌ای شامل انگور فرنگی سیاه کورسی، ترنج ایتالیایی، سیب فرانسوی و آناناس را به نمایش می‌گذارد. توس و نعناع هندی به این ترکیب کلی عطر اعتماد به نفس می‌دهند. به دلیل این ترکیب غنی و استادانه از رایحه‌ها است که (Creed Aventus) یکی از پرفروش‌ترین و بهترین ادکلن های تلخ مردانه تاریخ محسوب می‌شود.

4- Creed Aventus

5- (Acqua Di Gio)

جورجیو آرمانی با الهام از جزیره پانتلریا در دریای مدیترانه، رایحه‌ای دریایی تلخ ایجاد کرد که آفتاب گرم را به پوست شما می‌پاشد. ترنج کالابریایی یکی از بسیاری از نت‌های سیتریک است که به این رایحه طراوت می‌بخشد اما با غرق شدن در این ادکلن می‌توانید بوی یاس و رزماری را نیز کشف کنید.

5- Acqua Di Gio

6- (Paco Rabanne Invictus)

با اسپری ساده از (Paco Rabanne Invictus) بوی پیروزی و احساس قهرمانی خواهید داشت. این ادکلن دارای ترکیبی جسورانه از طراوت و گرما است که شما را در هر موقعیتی به یک برنده تبدیل می‌کند. این عطر با نت‌های تازه و خوش طعم گریپ فروت با تن‌های چوبی از برگ بو، نعناع هندی و خزه بلوط همراه است. این عطر نوید افزایش اعتماد به نفس شما را می‌دهد.

6- Paco Rabanne Invictus

7- (Bleu de Chanel)

از زمان آغاز به کار خود در سال 1910، شنل برای همیشه مترادف با ظرافت بوده است. بنابراین، جای تعجب نیست که ادکلن (Bleu de Chanel) شنل یک وسیله جاودانه و ضروری برای زندگی هر مردی باشد. این عطر سرو خشک کهربا و زنجبیل را با هم ترکیب می‌کند تا رایحه‌ای معطر چوبی و تلخی ارائه دهد. در حالی که نت‌های مرکبات عطری تازه و پیچیده را القا می‌کنند. با گذشت چند ساعت، نت‌های نعنایی جای خود را برای بوهای اغواکننده و تند می‌دهند.

7- Bleu de Chanel

8- (Acqua di Parma Essenza)

در پیش ‌زمینه این رایحه تابستانی لذیذ، نت برجسته‌ای نرولی دیده می‌شود که در رایحه‌های مرکبات و گلی از جمله یاس و گل رز قرار گرفته است. (Essenza Colonia) عطری تابستانی است که می‌تواند تداعی کننده گرما و حرارت‌های عاشقانه باشد.

8- Acqua di Parma Essenza

9- (Dior Sauvage)

(Sauvage) آزادی یک مرد قدرتمند را به تصویر می‌کشد. این عطر با ترنج خوش طعم کالابریا، نت‌های فلفل سیاه، آمبروکسان نمکی و نعناع هندی با خالص‌ترین کیفیت همچنان عطری تازه، تلخ وحشی است.

10- Tom Ford Noir Extreme

10- (Tom Ford Noir Extreme)

تام فورد نوآر اکستریم برای آقایانی که از عطرهای معمولی راضی نیستند محصولی ایده آلی است. (Noir Extreme) که برای نشان دادن بعد جدیدی از مردان نوآر خلق شده است، عطری شرقی با رایحه چوبی و غرق در کهربا با قلبی وسوسه انگیز است. نت‌های باورنکردنی گشنیز، آلو سیاه، انجیر سیاه، نعناع هندی و چرم مردانگی خالص و فریبنده را تداعی می‌کند، در حالی که اضافه شدن ترافل سیاه این رایحه شجاعانه را فوق العاده می‌سازد.

9- Dior Sauvage

11- (Diesel Only The Brave Wild)

(Wild) سومین قسمت از مجموعه (Only the Brave) از دیزل است و هدف آن مردی خواهد بود که غرایز اصلی خود را باور دارد و شجاعت ایجاد مسیری جدید را در وجود خود می‌بیند. این رایحه منحصر به فرد با نت‌های بالایی گریپ فروت، علف لیمو و فلفل سیاه به شما خوشامد می‌گوید. اما در قلب این ادکلن اسطوخودوس گلی و شمعدانی مخلوط با ادویه جوز هندی و رایحه شیرین کومارین وجود دارد.

11- Diesel Only The Brave Wild

12- (Armani Code)

رایحه‌ای برای گرم کردن شب زمستانی شما، (Armani Code) به طور یکپارچه نت‌های بالای ترنج تازه و لیمو را با بادیان ستاره‌ای و شکوفه زیتون ترکیب می‌کند. رایحه‌های تنباکو، چرم و دانه تونکا به این عطر بی‌نظیر میفزایند، بنابراین رایحه‌ای معاصر ایجاد می‌کنند که آقایانی که عاشق بهترین ادکلن های تلخ مردانه هستند، انتخابی در خور توجه خواهد بود.

13- (Gucci Guilty)

این یک ادکلن تلخ با لیموی نیروبخش و با نت‌های اغوا کننده اسطوخودوس و نعناع هندی تشدید شده است. (Gucci Guilty) سبکی را ارائه می‌دهد که باعث می‌شود زنان هم در روز و هم در شب مجذوب شما شوند.

14- (Jimmy Choo Man)

این ادکلن فریبنده که مردانگی، اعتماد به نفس و سرکشی را تداعی می‌کند، اولین تلاش چشم گیر جیمی چو به دنیای عطرهای مردانه است. هرکسی که قدرت آن را تجربه کرده باشد متوجه خواهد شد که چرا جان اسنو از بازی تاج و تخت به عنوان چهره تبلیغاتی این ترکیب استادانه معطر، چوبی و میوه‌ای انتخاب شده است. این عطر با نت‌های بالایی از اسطوخودوس، ماندارین و خربزه عسل آغاز می‌شود که سپس با فلفل صورتی، شمعدانی، برگ آناناس، پاتچولی و جیر تکمیل خواهد شد.

15- (Dolce & Gabbana The One)

(Dolce & Gabbana’s The One) که به طور همزمان مدرن و کلاسیک است، عطری جاودانه می‌باشد که دارای رایحه ای ظریف و احساسی است. این ادکلن دارای هارمونی از نت‌های تنباکو و ادویه‌های تصفیه شده است که رایحه‌ای مردانه و شرقی را به ارمغان می‌آورد. این عطر علاوه بر بوی تلخ عالی، ظاهری زیبا نیز دارد. این ادکلن که در یک بطری شیشه‌ای تمیز با درب فلزی قهوه‌ای قرار گرفته است، از هر نظر نشان دهنده لوکس بودن است.

12- Armani Code

16- (Versace Eros)

این عطر فوق العاده که از ترکیبی باورنکردنی از نت‌های شیرین و شور تشکیل شده است، نشانی از اعتماد به نفس در مردان است. نت‌های آ دریایی رایحه‌ای تازه ارائه می‌کنند در حالی که برگ نعناع، ​​پوست لیمو، دانه تونکا، عنبر، وانیل، چوب سدر، وتیور و خزه بلوط این ادکلن را به رایحه‌ای تند و تلخ تبدیل کرده‌اند.

16- Versace Eros

17- (Maison Martin Margiela Replica Jazz Club)

(Maison Martin Margiela’s Replica Jazz Club) فضای هیجان انگیز یک کلوپ جاز بروکلین را در یک بطری ساده و شیک به تصویر می‌کشد و آن را جاودانه می‌کند. در نتیجه، این عطر فوق العاده مطمئناً صدای ساکسیفون و ترومپت را با رایحه‌های مشک، وانیل، دانه تونکا، وتیور و برگ‌های تنباکو ترکیب خواهد کرد.

17- (Maison Martin Margiela Replica Jazz Club)

18- (Kenneth Cole Vintage Black Eau Depray)

هر مردی می‌داند که بوی تلخ چقدر عالی است اما انتخاب ادکلن شما نیز می‌تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیتتان بگوید. اسپری ادو تویلت کنت کول وینتیج بلک محصولی فوق العاده برای افرادی است که خواهان رایحه‌ای قدرتمند و مردانه هستند که بتوان آن را در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد. این عطر ساده و کلاسیک است و از ترکیب نت‌های لیموترش، گریپ فروت، فلفل سفید، اسطوخودوس، بلوط خشک، چوب صندل و تکیلا است. این یک ترکیب هیجان انگیز برای یک مرد جذاب است.

18- (Kenneth Cole Vintage Black Eau Depray)

19- (Eau de Parfum English Laundry Oxford Bleu)

اگر به دنبال ادکلنی هستید که حتماً از شما تعریف و تمجید زیادی را به همراه داشته باشد، ادو پرفیوم (English Laundry Oxford Bleu) می‌تواند انتخابی برای شما باشد. این عطر توسط کریستوفر ویکس که از هنر و فرهنگ شهر خود یعنی منچستر الهام گرفته، ساخته شده است. رایحه اولیه شامل نعناع، ​​سیب سبز و لیمو است، در حالی که نت‌های میانی شامل دانه تونکا، زنبق و شمعدانی هستند که پایه‌ای از خزه بلوط، چوب صندل، خس خس و وانیل دارد. این عطر انتخابی عالی برای هوای گرم است و فقط کافی است آن را روی هر مچ دست خود یک بار اسپری کنید، بنابراین ادکلنی است که ماه‌ها برایتان دوام خواهد آورد.

17- Maison Martin Margiela Replica Jazz Club

20- (Jack Black’s JB Eau de Parfum)

ادوپرفیوم جی بی جک بلک بوی ملایمی و تلخی دارد اما ماندگار است. این عطر برای جلب توجه آقایان مدرن ساخته شده است و با توجه به اینکه ترکیبی کلاسیک از رایحه‌ها دارد، سخت نیست که بفهمیم چرا عطر مناسبی برای استفاده روزمره است. شایان ذکر است که این ادکلن غلیظ‌تر بوده و در نتیجه ماندگاری بیشتری نسبت به ادو تویلت دارد، به این معنی که برای حفظ آن رایحه تند و فریبنده مجبور نخواهید بود چندین بار در طول روز از ادکلن استفاده کنید. این برند در سال 2000 تاسیس شد و در تگزاس مستقر است و به یک شرکت قابل اعتماد برای مراقبت از پوست تبدیل شده است. این محصول همچنین فاقد پارابن، رنگ‌های مصنوعی است و توسط متخصص پوست تست شده است.

Jack Black’s JB Eau de Parfum از بهترین ادکلن های تلخ مردانه

21- (Kenneth Cole Mankind Hero Eau De Toilette Spray)

وقتی صحبت از اسپری ادو تویلت (Kenneth Cole Mankind Hero) به میان می‌آید، چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارند. این عطری است که یک مرد مدرن را تجلیل می‌کند. او می‌تواند یک دوست، یک شریک عالی و یک مرد خانواده فداکار باشد. با در نظر گرفتن این ایده‌ها، این ادکلن ترکیبی عالی از هوای تازه کوهستانی و چوب‌های غنی آغشته به وانیل سیاه است. این بویی است که با رایحه تلخ خود می‌تواند به شما اعتماد به نفس بدهد و می‌توانید آن را هر روز اسپری کنید.

Kenneth Cole Mankind Hero Eau De Toilette Spray از بهترین ادکلن های تلخ مردانه

22- (Azzaro Wanted for Men Eau de Toilette)

اگر به دنبال چیز خاصی هستید، به (Azza ro Wanted for Men Eau de Toilette) نگاه کنید. دلیل متمایز شدن این عطر از بقیه این است که یکی از بهترین ادکلن های تلخ مردانه تاریخ است. این عطر ترکیب ایده آلی از زنجبیل، لیمو، هل، دانه تونکا، و وتیور با مرکبات چوبی و نت‌های تند است. این عطر ماندگاری بالایی دارد. برای خرید به عنوان هدیه یا برای استفاده شخصی خودتان عالی است.

22- (Azzaro Wanted for Men Eau de Toilette)

23- (Calvin Klein Eternity for Men Eau de Toilette)

عطر مردانه (Calvin Klein Eternity for Men) رایحه‌ای با طراوت از مواد گیاهی سبز است. برای مردی که چیزی جاودانه و خاص می‌خواهد، این عطر بسیار عالی است. این ادکلن برای مردی مناسب است که قدردان خانواده، سلامتی، کار و خوشبختی است. رایحه اولیه شامل ماندارین، مریم گلی و گالبانوم است. نت‌های قلبی ریحان، شمعدانی و اسطوخودوس با نت‌های پایه چوب سدر، عنبر و خزه هستند. علاوه بر رایحه فوق العاده این عطر، بطری ساده آن نیز با درپوش نقره‌ای شیک، در کمدتان عالی به نظر خواهد رسید.

Calvin Klein Eternity for Men Eau de Toilette

کلام آخر

بهترین ادکلن های تلخ مردانه بازار را معرفی کردیم، اکنون می‌توانید محصول مناسب را تهیه کنید. بیشتر این عطرهای تلخ از برندهای مشهور تولید کننده ادکلن در جهان هستند و اعتبار بالایی دارند. در ایران ممکن است پیدا کردن محصول اورجینال کمی سخت باشد اما محصولات اصل از کیفیت، ماندگاری و قیمت بالایی برخوردار هستند.

در پایان از شما دعوت می کنیم مقاله ای که در مورد روش افزایش ماندگاری عطر نوشته ایم را هم بخوانید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن از 1 تا 5 ستاره انتخاب کن!

میانگین امتیاز: 5 / 5. تعداد رای ها: 1

بدون امتیاز! اولین امتیاز رو ثبت کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا