همه محصولات اصل و قیمت آن ها به لیر ترکیه است

محصولات مراقبت از مو
آرایش و زیباییراهنمای خرید لوازم آرایشی

ست لوازم بهداشتی مردانه شامل چه مواردی است؟

آیا می دانید ست لوازم بهداشتی مردانه شامل چه مواردی است؟ یا به نظر شما ست لوازم بهداشتی، هدیه مناسبی برای آقایان است؟ خرید کدام یک از لوازم بهداشتی برای آقایان ضروری است؟

آقایان هم مانند بانوان علاوه بر لباس و پوشش خود باید به سلامت و شادابی پوست و مویشان نیز اهمیت بدهند و از لوازم بهداشتی مناسب برای پوست خود استفاده کنند. در مجله مد و زیبایی اپریشم با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی راهنمای خرید لوازم بهداشتی مردانه مناسب و با کیفیت بپردازیم.

ست لوازم بهداشتی مردانه شامل چیست؟

ست لوازم بهداشتی مردانه یکی از مهمترین و بهترین وسایل مورد نیاز آقایان برای نظافت شخصی و بهداشتی است. بنابراین با خرید ست لوازم بهداشتی مردانه می توانید آنها را بسیار خوشحال کنید. همچنین ایده بسیار خوبی برای هدیه به آقایان است.

ست لوازم بهداشتی مردانه

راهنمای خرید لوازم بهداشتی مردانه

در ادامه به معرفی ست لوازم بهداشتی مردانه می پردازیم، با ما همراه باشید.

 مام یا دئودورانت مردانه

دئودورانت یکی از مهمترین و اصلی ترین لوازم مورد نیاز در ست لوازم بهداشتی مردانه است. دئودورانت، مام یا اسپری ضد تعریق با کیفیت و خوشبو از بوی بد عرق جلوگیری کرده و تعریق بدن آقایان را از بین می برد. مام را می توانید به صورت اسپری ضد تعریق یا رول صابونی از فروشگاه‌ های لوازم بهداشتی یا داروخانه‌ ها خریداری کنید.

دئودورانت‌ های مردانه نسبت به دئودورانت‌ های زنانه تفاوت زیادی دارند زیرا ترکیبات آنها باهم متفاوت است. یکی از تفاوت‌ های دئودورانت مردانه و زنانه، نوع رایحه و بوی به کار رفته در دئودورانت‌ هاست.

همچنین دئودورانت‌های مردانه از موادی تهیه شده اند که مدت زمان بیشتری از عرق کردن بدن آقایان جلوگیری می‌کنند.

ست عطر و اسپری خوشبو کننده مخصوص آقایان

استفاده از عطر خوشبو و مناسب تأثیر فوق العاده ای بر روی اطرافیان می گذارد. خوشبو بودن آقایان در مکان های اداری، رسمی و جمع های خانوادگی و دوستانه اهمیت زیادی دارد. بنابراین داشتن ست عطر و اسپری خوشبو کننده در ست لوازم بهداشتی مردانه امری ضروری است.

ژیلت و خمیر ریش

یکی دیگر از لوازم بهداشتی مردانه که در حفظ پاکیزگی و زیبایی چهره آقایان اهمیت زیادی دارد، اصلاح صورت است. استفاده از یک ژیلت مرغوب یا خمیر ریش تأثیر زیادی در حفظ سلامتی پوست آقایان دارد. خمیر ریش از خشکی پوست جلوگیری کرده و حس طراوت و تازگی را در پوست به وجود می آورد. خمیر ریش و ژیلت های متنوعی در بازار موجود است. بنابراین آقایان باید نوعی از این لوازم را استفاده کنند که به پوست صورتشان آسیب وارد نشود.

ضمنا اگر هنوز ریش تراش ایده آل خود را پیدا نکرده اید پیشنهاد می کنیم مقاله ای که در مورد انتخاب بهترین ماشین ریش تراش منتشر کرده ایم را بخوانید.

ژیلت و خمیر ریش

تمیز کننده صورت

یکی از ضروری ترین لوازم بهداشتی که باید در ست لوازم بهداشتی آقایان باشد، تمیز کننده صورت است. پوست صورت در طول روز بخاطر آلودگی های موجود در هوا، طراوت و شادابی خود را از دست می دهد و به مرور زمان آسیب می بیند. بنابراین آقایان برای داشتن پوست تمیز و با طراوت باید از تمیز کننده های مخصوص صورت در طول روز استفاده کنند.

ماشین ریش تراش

از دغدغه های مهم برای آقایان کوتاه کردن ریش و موی سر و صورت است. مرتب بودن ریش و موی سر آقایان در خوش تیپ و زیبا بودن آنها نقش چشمگیری دارد. بنابراین آقایان باید از یک ریش تراش با کیفیت و خوب استفاده کنند. عوامل مهمی که یک ریش تراش خوب باید داشته باشد عبارتند از:

  • امکان استفاده بدون سیم از ریش تراش
  • ضد آب بودن ریش تراش
  • قابلیت داشتن پرایمر

ژل موی سر

ژل موی سر یکی از لوازمی است که به حالت دادن و خوش فرم کردن موهای آقایان کمک می کند.

مرطوب کننده دست، صورت و ضد آفتاب

آیا به این مسئله فکر کرده اید که ست لوازم بهداشتی مردانه شامل چه مواردی است؟ یا به این مسئله توجه کرده اید که آقایان هم برای داشتن پوستی سالم باید از مرطوب کننده و ضد آفتاب استفاده کنند؟

پوست صورت آقایان روزانه در معرض نور خورشید و آلودگی های محیطی قرار می گیرد. بنابراین برای داشتن پوستی سالم و تمیز باید روزانه بعد از استفاده از تمیز کننده صورت، از کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب استفاده کنند.

کرم‌ های مرطوب‌ کننده و ضد آفتاب مخصوص آقایان در برندهای مختلف تولید می‌شود که می توانید براساس نوع پوست خود این مرطوب کننده و ضد آفتاب را از داروخانه‌ ها یا فروشگاه‌ های لوازم آرایشی و بهداشتی تهیه کنید.

ماشین ریش تراش

استفاده از مرطوب کننده لب

در همه افراد به ویژه آقایان ممکن است به دلیل شرایط آب و هوایی متغیر، لب ها خشک و گاهی زخم شود. بنابراین برای جلوگیری از خشکی لب ها، استفاده از یک مرطوب کننده لب یا بالم لب به آقایان توصیه می شود.

ست افترشیو مردانه شامل چیست؟

ست افترشیو مردانه شامل چیست؟

ست افترشیو یکی از مهم ترین بخش از لوازم بهداشتی مردان به حساب می‌آید. هر برند، در ست افترشیو خود محصولاتی را قرار داده است. برای مثال اگر بپرسید ست افتر شیو مردانه شامل چیست، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ژل اصلاح و افترشیو با کیف زیپ دار
  • افترشیو دو فاز با رایحه آلوئه ورا و حجم 100 میلی لیتری
  • ژل اصلاح برای پوست‌های معمولی با حجم 200 میلی لیتری

ست مسواک، خمیردندان، نخ دندان و دهان شویه

دندان یکی از اصلی ترین قسمت های صورت است که زیبایی چهره را دو چندان می کند و باعث افزایش اعتماد به نفس در افراد می شود. به همین دلیل باید از دندان ها به خوبی مراقبت کرده و به سلامت دندان ها توجه کنید. بنابراین استفاده از مسواک و خمیر دندان با کیفیت و مرغوب را دست کم نگیرید.

همچنین این مسئله را در نظر داشته باشید که امروزه انواع مختلفی از مسواک، خمیر دندان، نخ دندان و دهان شویه در برند های متنوع توسط شرکت های مختلف تولید می شود. بنابراین قبل از تهیه این لوازم به کاربرد آنها و نوع شرکت تولید کننده آنها توجه کنید و خمیر دندان و مسواک مورد نیاز دندان خود را تهیه نمایید.

آقایان

ناخن گیر و سوهان ناخن مخصوص آقایان

یکی از نکته های مهم در زیبایی افراد، داشتن ناخن های مرتب و زیباست. بنابراین در ست لوازم بهداشتی مردانه، استفاده از ست ناخن گیر و سوهان ناخن با کیفیت و مرغوب را فراموش نکنید.

پرز گیر لباس

داشتن پرز گیر لباس در ست لوازم بهداشتی مردانه ضروریست زیرا زمانی که نخی از لباس خود آویزان شده باشد یا پرز روی لباس های آنها باشد، مناسب است.

آینه جیبی و شانه، یکی از ارزان ترین لوازم در ست لوازم بهداشتی مردانه

در ست لوازم بهداشتی مردانه، وسایلی نظیر آینه جیبی، شانه، برس و قیچی کوچک علاوه بر اینکه برای آقایان ضروری هستند، قیمت مناسب و ارزانی دارند. شما می توانید این لوازم را با کیفیت مناسب و در انواع مختلف خریداری کنید.

بنابراین با توجه به نیاز و سلیقه خود می توانید شانه‌ چوبی، فلزی یا پلاستیکی خریداری کنید. به این توجه داشته باشید که بهترین نوع شانه ها، شانه چوبی است زیرا به مو آسیبی نمی رساند و در رشد موها تأثیر زیادی دارد.

دستمال کاغذی

داشتن یک بسته دستمال کاغذی جیبی، همچنین یکی از مواردی است که باید در ست لوازم بهداشتی مردانه باشد.

بهترین مارک ست بهداشتی مردانه

بهترین مارک ست بهداشتی مردانه کدام است؟

  • نیوآ
  • رکسونا
  • مای
  • هیدرودرم
  • ژیلت
  • آرکو
  • کونکورد
  • آلد اسپایس
  • آدیداس
  • سوپر استار
  • کامان
  • سینره
  • لورآل
  • شون

در ادامه به راهنمای خرید ست لوازم بهداشتی مردانه می پردازیم.

ست لوازم بهداشتی مردانه نیوآ

ست بهداشتی نیوآ دارای یک کیف جادار و زیباست و محصولات متنوعی دارد. محصولاتی نظیر فوم های اصلاح مردانه، ژل اصلاح صورت، افترشیو، دئودورانت، اسپری بدن ضد تعریق، اسپری خوشبو کننده، کرم مرطوب کننده صورت و بالم لب در این ست موجود است.

شاید بپرسید که ست افتر شیو مردانه شامل چیست؟ در پاسخ می‌توانیم اشاره کنیم که شما می‌توانید هنگام استفاده از ست لوازم بهداشتی نیوآ از ژل اصلاح کول کیک استفاده کنید. این ژل اصلاح حاوی عصاره نعنا و ویتامین بوده و احساس خنکی بر صورت آقایان بعد از اصلاح به وجود می‌آورد. در حالی که با وجود زخم‌های ریز بعد از اصلاح می‌توان حس سوزش و التهاب را کاست.

محصول دیگری که در ست لوازم بهداشتی مردانه نیوآ قرار دارد، کرم مرطوب کننده و ضد لک برای پوست‌های خشک است. این کرم با رایحه لطیف مردانه و فیلترهای (UV) برای رفع لک‌های پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد و پوست را روشن می‌کند.

ست بهداشتی کاربردی رکسونا

این ست کاربردی شامل اسپری خوشبو کننده، مام صابونی و رول ضد تعریق در رایحه های متنوع است.

برند شون، لوازم بهداشتی مردانه شامل چیست

برند ایرانی شون یکی از محبوب ترین نام‌های تجاری تولید کننده لوازم بهداشتی است که به دلیل استفاده از مواد گیاهی و تنوع محصولات طرفداران بسیاری دارد. در این بخش به این موضوع می‌پردازیم که ست لوازم بهداشتی مردانه برند شون شامل چه چیزهایی است.

  • کرم دست و صورت با عصاره آووکادو
  • نرم کننده حاوی عصاره جینسینگ و کراتین
  • کرم ضد آفتاب بی رنگ برای پوست‌های خشک با (SPF) 50+
  • شامپو بدن حاوی عصاره جینسینگ
  • شامپو تقویت کننده موهای ضعیف

ست بهداشتی

ست پرطرفدار مای

این ست بهداشتی پرطرفدار و به صرفه شامل محصولات خوشبو کننده، اسپری ضد تعریق بدن، رول ضد تعریق، بادی اسپلش، انواع شامپو سر و بدن، مرطوب کننده و آبرسان پوست صورت و بدن است. همچنین ژل موی سر، افترشیو، عطر و ادکلن را ست بهداشتی مای شامل می شود.

ضمنا اگر به دنبال خرید یک ادکلن مردانه خوب هستید بهترین مارک ادکلن مردانه را نیز معرفی کرده ایم.

ست لوازم بهداشتی مردانه کامان

کامان یک برند محبوب و با کیفیت داخلی است که در ایران تولید می شود. کامان ست لوازم بهداشتی مردانه با بهترین کیفیت تولید می کند. این ست شامل محصولاتی پرکاربرد و کامل است که آقایان برای سلامت و زیبایی پوست و چهره خود نیاز دارند. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در این برند پک بهداشتی مردانه  شامل چیست؟

ست لوازم بهداشتی مردانه کامان

در پاسخ باید بگوییم که ست لوازم بهداشتی مردانه کامان عبارتند از:

  • اسپری دئودورانت مردانه کامان با حجم 125 میلی لیتر
  • ژل افترشیو مدل (Hydra+Sense) با حجم 260 میلی لیتر
  • ژل کرم آب رسان قوی مخصوص آقایان با حجم 200 میلی لیتر
  • ژل شستشوی صورت آقایان دارای حجم 500 میلی لیتر
  • ماسک مو مدل (Hair water) حاوی بیوتین و زینک با حجم 400 میلی لیتر

ست کادویی مردانه لورال

لورال یکی از بهترین برندهای ست بهداشتی مردانه است که در خارج از ایران تولید می شود. این ست بهداشتی شامل همه محصولات بهداشتی و زیبایی برای آقایان است که برای داشتن چهره ای جذاب می توانند این ست را خریداری کنند. اما اگر بخواهیم درباره برند لورال به این سؤال پاسخ دهیم که ست لوازم بهداشتی مردانه شامل چیست، می‌توانیم موارد زیر را مورد اشاره قرار دهیم:

  • رول دور چشم مدل (Hydra Energetic) با حجم 10 میلی لیتر
  • ژل آبرسان پوست صورت و دور چشم مدل (Hydra Energetic)
  • اسپری ضد تعریق (Fresh Extreme) با حجم 150 میلی لیتر

 سینره بهترین مارک ست بهداشتی مردانه

این ست بی نظیر محصولات زیادی را در زمینه بهداشتی و آرایشی بانوان و آقایان تولید می کند. در این ست بهداشتی مردانه می‌توانیم از موارد زیر استفاده کنیم:

  • لوسیون افترشیو صورت آقایان
  • شامپوی تقویتی و ضد ریزش موی آقایان
  • کرم ضد آفتاب بی رنگ با (SPF) 60+
  • دئودورانت رولی مردانه با رایحه خنک

ست بهداشتی مردانه

نتیجه گیری

طبق مطالب گفته شده، شما می توانید با تهیه و استفاده از این لوازم بهداشتی و آرایشی ظاهری جذاب و خوش تیپ داشته باشید. علاوه بر زیبایی چهره، با استفاده از ست لوازم بهداشتی مرغوب و با کیفیت پوستی سالم و با طراوت خواهید داشت. بنابراین ست لوازم بهداشتی مردانه را از برند های معتبر و شناخته شده خریداری و استفاده کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن از 1 تا 5 ستاره انتخاب کن!

میانگین امتیاز: 4.5 / 5. تعداد رای ها: 13

بدون امتیاز! اولین امتیاز رو ثبت کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا