همه محصولات اصل و قیمت آن ها به لیر ترکیه است

محصولات مراقبت از مو
راهنمای خرید لباسست کردن لباس

شلوار گشاد (دمپا گشاد) با چه کفشی بهتر است؟

شلوار گشاد یکی از مناسب ترین انتخاب‌ها برای بانوان در فصل بهار و تابستان است که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی طراحی و دوخته می‌شوند. اما مسئله ای که برای بانوان از اهمیت زیادی برخوردار است، ست کردن کفش مناسب با شلوار گشاد یا شلوار دمپا گشاد است. انتخاب کفش مناسب با این مدل شلوار استایل شما را زیباتر و جذاب تر به نمایش می‌گذارد.

بنابراین باید در انتخاب کفش بسیار دقت کنید. در این مقاله از مجله مد و زیبایی اپریشم قصد داریم به بررسی شلوار گشاد با چه کفشی ست می‌شود، بپردازیم، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و از نکات کاربردی این مطلب برای داشتن استایلی شیک و استفاده کنید.

شلوار گشاد را با چه کفشی بپوشیم؟

شلوار گشاد با چه کفشی زیباست؟

  • کفش کتونی (اسپرت)
  • پاشنه بلند
  • پاشنه کوتاه
  • انواع صندل
  • لوفر
  • لژدار
  • کفش چرمی
  • پاشنه بلوکی
  • نیم بوت

شلوار گشاد با چه کفشی ست می‌شود؟

شلوار دمپا گشاد با چه کفشی ست کنیم؟ در ادامه انواع کفش مناسب برای ست با این مدل شلوار را معرفی خواهیم کرد.

کفش اسپرت

در پاسخ به این سؤال که شلوار گشاد با چه کفشی ست می‌شود، باید بگوییم که یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این مدل شلوار، کفش اسپرت است. ست شلوار گشاد و کفش اسپرت علاوه بر سادگی، ظاهر بانوان را زیباتر نشان می‌دهد.

کفش‌ لژدار، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بانوان

علاوه بر کتونی، کفش لژدار نیز برای ست با شلوار گشاد مناسب به نظر می‌رسد و ظاهر زیبایی در استایل بانوان ایجاد می‌کند. راه رفتن با این مدل کفش بسیار راحت بوده و برای افراد کوتاه قد انتخاب بسیار خوبی محسوب می‌شود زیرا علاوه بر اینکه قد این افراد را بلندتر نشان می‌دهد، همچنین استایل آن‌ها را جذاب و زیباتر می‌کند.

کفش‌ لژدار، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بانوان

کفش پاشنه بلند

کفش مدل پاشنه بلند، گزینه مناسب دیگری برای ست کردن با شلوار دمپا گشاد است. این مدل کفش به همراه شلوار گشاد استایل بانوان را جذاب تر و زیباتر می‌کند. بنابراین انتخاب کفش پاشنه بلند به همراه شلوار دمپا گشاد بهترین انتخاب برای خوش استایلی بانوان محسوب می‌شود. همچنین ترکیب شلوار گشاد با کفش پاشنه بلند، استایل بانوان را با کلاس تر و خوشتیپ تر نشان می‌دهد. توجه داشته باشید قد شلوار گشاد باید به گونه ای باشد که روی کفش پاشنه بلند را بگیرد تا زیباتر به نظر برسد.

کفش چرمی زنانه

در پاسخ به این سؤال که شلوار دمپا گشاد با چه کفشی ست می‌شود؟ به کفش چرمی زنانه اشاره می‌کنیم. کفش چرمی یکی از پرکاربردترین کفش‌های زنانه در بازار محسوب می‌شود. این مدل کفش‌ که در رنگ‌های گوناگون و زیبا طراحی می‌شود، به همراه شلوار دمپا گشاد، زیبایی خاصی به استایل بانوان می‌بخشد. بنابراین بانوان برای داشتن استایلی زیبا و شیک از ست کفش چرمی و شلوار گشاد غافل نشوید.

کفش پاشنه بلوکی

شلوار دمپا گشاد به همراه کفش مدل پاشنه بلوکی علاوه بر اینکه انتخاب بسیار ایده آلی برای بانوان به شمار می‌رود، همچنین بانوان با انتخاب این استایل، احساس راحتی خواهند داشت.

کفش پاشنه بلند

نیم بوت

امروزه نیم بوت‌ها در مدل‌ها و رنگ‌های متنوعی نظیر چرم، مخمل و جیر طراحی می‌شوند که یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ست با این مدل شلوار به شمار می‌روند. بنابراین نیم بوت‌ جیر یا چرم با شلوار گشاد به خوبی ست شده و بانوان را خوش  استایل تر و جذاب تر می‌کند.

صحبت از کفش جیر شد. پیش تر در مقاله ای کامل، نحوه تمیز کردن کفش جیر را نیز توضیح داده ایم.

کفش پاشنه کوتاه

کفش پاشنه کوتاه نیز یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای ست کردن شلوار دمپا گشاد برای بانوان به شمار می‌رود.

صندل

امروزه صندل در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به صورت پاشنه بلند، پاشنه کوتاه و تخت در بازار وجود دارد. ست کردن انواع صندل با شلوار دمپا علاوه بر اینکه برای مکان‌های غیر رسمی مناسب است، همچنین احساس راحتی به بانوان می‌دهد.

کفش لوفر

کفش لوفر جیر و چرم به همراه شلوار گشاد، انتخاب دیگری برای بانوان خوشتیپ و خوش استایل محسوب می‌شود.

شلوار دمپا گشاد با چه کفشی ست می‌شود؟

شلوار دمپا گشاد با چه کفشی بهتر است؟

همانطور که در مطالب بیان کردیم، شلوار دمپا گشاد استایل بانوان را زیبا نشان می‌دهد، در صورتی که کفش مناسب با آن را انتخاب کنند. ست کردن کفش با شلوارهای مختلف راحت تر از ست کردن با شلوار دمپا گشاد است. بنابراین بانوان برای اینکه خوش استایل تر باشند، باید کفش مناسب با شلوار گشاد را انتخاب کنند. به این صورت که اگر به تیپ‌های غیر رسمی علاقه مند هستند، از ترکیب کفش‌هایی نظیر صندل و کتونی با شلوار گشاد استفاده کنند زیرا علاوه بر سادگی نیز جذاب می‌شوند.

همچنین ست شلوار گشاد و کفش مدل پاشنه بلند، قد بانوان را بلندتر، پاهایشان را کشیده و خوش فرم نشان می‌دهد. بنابراین ترکیب شلوار دمپا گشاد و کفش مدل پاشنه بلند استایل بانوان را با کلاس تر و خوشتیپ تر به نمایش می‌گذارد.

کفش‌های تخت مانند صندل، کالج و کفش‌های عروسکی برای استایل‌های اسپرت با شلوار گشاد مناسب به نظر می‌رسند. همچنین در مکان‌های رسمی و مهمانی‌ها شلوار دمپا گشاد با کفش مدل تخت مجلسی (سنگ دوزی شده) ست ایده آلی برای بانوان به شمار می‌رود.

شلوار دمپا گشاد

کلام آخر

بنابر آنچه در مطالب فوق بیان کردیم، بانوان برای داشتن استایلی زیبا و جذاب در فصل بهار و تابستان بهتر است شلوار گشاد را با کفش‌هایی نظیر پاشنه بلند، صندل، لژدار، کتونی و کفش پاشنه کوتاه ست کنند. همچنین ست کردن کفش با شلوارهای تنگ بسیار راحت تر از شلوارهای دمپا گشاد است، بنابراین بانوان برای اینکه همیشه و در همه مکان‌ها خوش استایل باشند، باید در انتخاب کفش دقت کنند.

خوشحال می‌شویم اگر نظر و پیشنهادی درباره ست کردن انواع کفش با شلوار دمپا گشاد دارید، با مجله مد و زیبایی اپریشم به اشتراک بگذارید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن از 1 تا 5 ستاره انتخاب کن!

میانگین امتیاز: 4.5 / 5. تعداد رای ها: 12

بدون امتیاز! اولین امتیاز رو ثبت کن.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا