همه محصولات اصل و قیمت آن ها به لیر ترکیه است

محصولات مراقبت از مو
دنیای مد و لباسست کردن لباس

آشنایی با بهترین استایل بهاری برای سال جدید

هر ساله رنگ‌های ترند سال به همراه طرح‌های مختلفی که وجود دارند باعث روی کار آمدن انواع استایل بهاری می‌شوند. بهار نیز یکی از مطلوب ترین فصل‌ها به شمار می‌آید که مردم می‌توانند انواع استایل‌ بهاری را به تن کرده و از ظاهر شیک خود به وجد آیند. در این مطلب از مجله اپریشم شما را با بهترین استایل بهاری آشنا خواهیم کرد.

فصل بهار، انتخاب بهترین استایل بهاری

فصل بهار به واسطه آب و هوای متعادل، امکان دوختن انواع لباس با طرح و رنگ‌های مختلف وجود دارد. شما می‌توانید از هر رنگی و پارچه ای استفاده کنید تا استایل بهاری مورد نظر خود را تهیه کنید. فرقی ندارد که روزهای آغازین فروردین و عید نوروز باشد یا در میانه خرداد قرار داشته باشید. این امکان برای شما مهیاست که لباس‌های خود را بر اساس بهترین استایل بهاری دوخته یا خریداری کنید و با پوشیدن آنها احساس سرزندگی را تجربه نمایید.

بهترین استایل بهاری زنانه

استایل‌های بهاری را می‌توانیم با توجه به مردانه و زنانه بودن آنها به دو دسته تقسیم کنیم. در این قسمت به انواع استایل بهاری می‌پردازیم که می‌توانند گزینه‌های مورد پسند خانم‌هایی با سلایق مختلف باشند.

انتخاب استایل بهاری با رنگ گرم و روشن

بر خلاف زمستان که پوشیدن رنگ‌های تیره توصیه می‌شود، بهار بهترین فصل برای پوشیدن رنگ‌های گرم و روشن است. روشن بودن رنگ لباس‌ها مانع از گرم شدن و تعرق شما می‌شوند. در حالی که لباس‌هایی با رنگ‌های گرمی مانند صورتی و نارنجی، قرمز، زرد و سبز می‌توانند فرح بخش، شیک و جذاب باشند.

استایل بهاری روشن و گرم

نکته مهمی در تهیه لباس‌های با رنگ گرم و روشن وجود دارد. آن هم زیاده روی نکردن در استفاده از این رنگ‌هاست. در واقع توجه به رنگ‌ لباس‌های بهاری و ست کردن لباس و اکسسوری‌ها با هم بدون اغراق در استفاده از رنگ‌های گرم و روشن به شیک تر شدن ظاهر شما کمک خواهد کرد.

استایل اسپرت بهاری

استایل بهاری اسپرت یکی از پرطرفدارترین استایل‌هاست که فارغ از سن و جنس مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با ست کردن یک بلوز راه راه سفید را با شلواری مشکی ست کنید تا بهترین استایل اسپرت بهاری را داشته باشید.

استایل اسپرت

استایل بهاری با شلوار جین

شلوار جین یکی به همراه شومیز و یا انواع بلوز از جمله بلوز آستین پفی می‌تواند به عنوان یکی از استایل‌های بهاری استفاده شود. اگر توجه کنید، شلوار جین مشکی یا سرمه ای را می‌توان با انواع لباس‌ها به تن کرد. اما بهار فرصتی است که بتوان تی شرت، شومیز، لباس‌های پفی و سایر بلوزها را با جین ست کرد.

استایل بهاری با جین

استایل‌های بهاری با رنگ سال 1403

شما می‌توانید با توجه به رنگ سال 1403، مدل‌های مختلف لباس‌های بهاری خود را خریداری کنید.

شلوار زغالی و تی شرت راه راه

شلوار زغالی یکی از محبوب ترین انواع شلوارها به حساب می‌آید. شما می‌توانید شلوار زغالی را با تیشرت مشکی و البته راه راه به تن کنید.

شلوار زغالی

پیراهن با طرح گل‌های ریز و درشت

یکی از بهترین استابل‌هایی که در بهار مورد استقبال قرار می‌گیرد، پیراهنی با طرح گل‌های ریز و درشت است. این نوع از پیراهن‌ها به دلیل جنس نازک پارچه ای که برای آن استفاده شده، مناسب بهار هستند. از طرفی طرح گل دار شاد و سرزنده است.

بلوز سفید حریر

بلوز سفید که آستین و یقه آن از حریر تهیه شده، به همراه شلوار جین آبی و حتی شلوار زغالی انتخاب مناسبی برای بهار است. شما این پیراهن را می‌توانید در مجالس و مهمانی‌ها هم بپوشید.

باید به این نکته توجه کنید که انتخاب رنگ و جنس پارچه کافی نیست. باید مدلی را انتخاب کنید که شما را خوش تیپ تر نشان دهد.

بلوز حریر

استایل رنگی برای بهار

اگر می‌خواهید استایل بهاری زیبایی را آماده کنید، می‌توانید رنگ‌های مختلفی مانند سفید، آبی و کرمی را با هم ترکیب کرده و ظاهری شیک داشته باشید. برای مثال شلوار جین آبی، بلوز سفید و مانتوی کرمی به همراه کفش‌های مناسب می‌توانند انتخاب شما باشند.

استایلی متفاوت برای دورهمی‌های بهاره

اگر به دنبال لباسی مناسب برای دورهمی‌های بهاره هستید، می‌توانید از رنگ‌های طوسی و قهوه ای کم رنگ استفاده کنید. این در حالی است که همراه داشتن کیف و کفش کرمی شما را خوش تیپ تر نشان خواهد داد.

استایل بهاری دورهمی

استایلی زیبا با کت کرمی رنگ

شما این امکان را دارید که همراه کت کرمی خود یک دامن زنانه راه راه و بلوز مشکی بپوشید. این استایل بهاری شیک برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها انتخاب مناسبی به حساب می‌آید.

دامن و بلوز سفید، انتخابی برای فصل بهار

دامن و بلوز سفید همراه با کیف و کفش کرمی به عنوان یکی از شیک ترین استایل‌های بهاری به حساب می‌آید. به خصوص برای دورهمی‌های عید گزینه مناسبی خواهند بود.

پالتو برای استایل بهاری سرد

اگر در جایی زندگی می‌کنید که هوا خنک یا سرد است، می‌توانید پالتویی کرمی به همراه بلوز و شلوار سفید به تن کنید. البته کفش و کیف کرمی همراه این استایل گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

پالتو برای استایل بهاری سرد

کت جین برای ساختن استایل بهاری

افرادی که لباس‌های اسپرت و کت جین می‌پسندند می‌توانند استایل بهاری خود را با کت جین، بلوز و شلوار سفید آماده کنند. شما کت و شلوار جین را می‌توانید با بلوز سفید ست کنید. در حالی که کیف و کفش سفید به تن کرده اید.

لیاس‌های طرح دار برای بهار

اگر لباس طرح دار می‌پسندید می‌توانید برای بهار پارچه‌های طرح دار خریداری کرده و پیراهن، بلوز یا شومیز طرح دار آماده کنید. سپس این لباس طرح دار را همراه با شلوار جین آبی یا شلوار سفید بپوشید.

طرح دار

مانتوی سفید با طرح سنتی

اگر قصد داریم مانتویی خریداری کنید که برای بهار استفاده کنید، مانتوی سفید خریداری نمایید و همراه شلوار زغالی و یا جین مشکی بپوشید.

شال و روسری‌های بهاری

برای اینکه استایل بهاری مناسبی را داشته باشید، روسری و شال‌های شل با رنگ روشن خریداری کنید. به نحوی که جریان هوا در زیر آن گذر کند و احساس خنکی کنید.

شال و روسری بهاری

پوشیدن بارانی در بهار

هنگامی که بهار هوا بارانی باشد، پوشیدن بارانی روشن با رنگ خنثی مانند طوسی یا رنگ دیگر مانند سفید همراه شلوار جین آبی یا شلوار زغالی انتخاب مناسبی است.

انواع استایل بهاری مردانه

اکنون به چند استایل مردانه برای بهار می‌پردازیم.

استایل کلاسیک بهاری مردانه

استایل کلاسیک با لباس‌های یقه دار، ژاکت و دستکش برای آماده کردن استایل کلاسیک مناسب بهار و هوای سرد کمک می‌کند. این استایل زیبای بهاری به گونه ای است که باعث خوش تیپ شدن شما می‌شود. در حالی که با آن احساس راحتی می‌کنید.

استایل مردانه با شلوار جین در بهار

مردان می‌توانند با شلوار جین استایلی زیبا آماده کنند. در واقع شلوار جین این امکان را به شما می‌دهد که با پیراهن یا حتی بلوز روشنی به تن کرده و شلوار جین همراه آنها ست نمایند. حتی پوشیدن کت و شلوار جین برای فصل بهار انتخاب مناسبی خواهد بود.

استایل بهاری مردانه با جین

بهترین استایل‌های بهاری با رنگ‌های خنثی

مردان همچون زنان می‌توانند استایل‌های بهاری متنوعی را با رنگ‌های خنثی آماده کنند. رنگ‌های سفید، خاکستری، برنزه و قهوه ای رنگ‌هایی هستند که مردان می‌توانند پیراهن، شلوار، کفش و اکسسوری‌های خود را با کمک آنها انتخاب کنند.

استایل‌های خیابانی در بهار

استایل‌های خیابانی از محبوب ترین استایل‌ها میان جوانان به حساب می‌آیند. شما با داشتن شلوار، جلیقه، کت چرم و کفش کتانی بهترین استایل خیابانی را آماده خواهید کرد.

استایل راحتی بهاری برای مردان

لباس‌های راحتی در بهار، احساس خوبی به شما می‌دهد. شما می‌توانید از لباس‌هایی همچون ژاکت، تیشرت، پیراهن یقه دار و لباس‌های ورزشی استفاده کنید.

لباس راحتی بهاره

استایل لباس شهری برای مردان

خرده فرهنگ‌ها و صحنه‌های خاص جغرافیایی فرصت‌هایی را به مردان بدهند که استایل‌های رنگارنگ تر، پرانرژی تر و کاربردی تر را استفاده کنند. سادگی استایل‌های شهری را نمی‌توان نادیده گرفت. مردان با پوشیدن شلوار جین آبی، نیم بوت جیر، کتی سبک و تی شرتی ساده می‌توانند یک استایل شهری داشته باشند.

جمع بندی

در این مقاله از مجله اپریشم به معرفی استایل بهاری زنانه و مردان پرداختیم. مردان و زنان با انتخاب بلوز، تیشرت، پیراهن، شلوار جین، کت، مانتو و یا بارونی مناسب، می‌توانند بهترین استایل‌های بهاری را ایجاد کنند. سلیقه شما در انتخاب طرح و رنگ لباس‌های فصل بهار مهم هستند.

هرچند آنچه در این مطلب آمده تنها چند مورد از انواع استایل پرطرفدار بهاری به شمار می‌روند. شما می‌توانید نظرات، پیشنهادات و سؤالات خود را درباره استایل‌های بهاری در این مطلب با مجله اپریشم و مخاطبان آن به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

1- بهترین استایل‌های بهاری زنانه کدام هستند؟

استایل بهاری با رنگ گرم و روشن، استایل اسپرت، استایل با شلوار جین، شلوار زغالی و تی شرت راه راه، پیراهن با طرح گل‌های ریز و درشت و استفاده از بارانی برای آماده کردن استایل بهاری مورد استقبال مردم هستند.

2- چه رنگ‌هایی برای انواع استایل بهاری مناسب هستند؟

شما می‌توانید رنگ‌های متنوعی را برای تهیه استایل بهاری استفاده کنید. با این حال رنگ آبی، سفید، کرمی، طوسی، مشکی راه راه و سبز یا زرد به عنوان بهترین رنگ‌های لباس‌های بهاری محسوب می‌شوند.

3- کدام استایل‌های بهاری مردانه پرطرفدار هستند؟

استایل خیابانی، استایل شهری، استایل اسپورت، استایل راحتی و استایل کلاسیک از محبوب ترین استایل‌های بهاری مردان هستند.

4- استایل‌ بهاری مردانه با کدام رنگ‌های خنثی گزینه بهتری است؟

مردان از رنگ‌های سفید، خاکستری، برنزه و قهوه ای برای تهیه استایل‌های بهاری خود استفاده می‌کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن از 1 تا 5 ستاره انتخاب کن!

میانگین امتیاز: 4.8 / 5. تعداد رای ها: 14

بدون امتیاز! اولین امتیاز رو ثبت کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا