همه محصولات اصل و قیمت آن ها به لیر ترکیه است

محصولات مراقبت از مو
دنیای مد و لباسست کردن لباس

رنگ زرد را چطور ست کنیم؟ (راهنمای کامل ست کردن رنگ زرد)

هنگام دیدن افراد رنگ لباسی که پوشیده اولین چیزی است که به چشم شما می آید و توجه شما را جلب می کند و تأثیر زیادی روی فرد مقابل می گذارد. رنگ‌ هایی که در مد و لباس برای استایل خود انتخاب می‌کنید، تصویری از خود و احساسی که در مورد خودتان دارید را به نمایش می گذارد. ست کردن رنگ زرد با رنگ های دیگر در لباس پوشیدن افراد بسیار مهم است.

رنگ زرد یکی از تأثیر گذارترین رنگ ها برای هر شخص است. انتخاب درست رنگ روی اندام، ظاهر و شخصیت شما تأثیر فوق العاده ای می‌گذارد. یکی از درخشان‌ ترین و روشن ترین رنگ‌ها در طیف رنگ ها، زرد است.  رنگ زرد میان رنگ نارنجی و سبز قرار دارد.

اتفاقا در مقاله دیگری در مورد ست کردن رنگ نارنجی نیز کامل توضیح داده ایم.

در این مقاله به ست کردن رنگ زرد، رنگ زرد در مد، راهنمای ست کردن زرد و روش ست کردن رنگ زرد با رنگ های دیگر می پردازیم. با ما در مجلۀ اپریشم همراه باشید.

اگر به دنیای ست کردن علاقه مندید پیشنهاد می کنیم مقاله ای که در مورد ست کردن پالتو زنانه نوشته ایم را نیز از دست ندهید.

لباس رنگ زرد

زرد رنگی گرم، شاد، نشاط آور و زیباست و رنگ زرد جزء رنگ های اصلی محسوب می شود. این رنگ درخشان با رنگ هایی هماهنگ و ست می شود که زیبایی شما را چندین برابر می کند. برای ست کردن لباس رنگ زرد و روش ست کردن رنگ زرد با رنگ های دیگر توجه کنید که هر رنگی با زرد ست نمی شود و رنگ مکمل و هماهنگ با آن را باید انتخاب کنید تا استایل زیبا و شیکی داشته باشید.

ست زرد

رنگ زرد در مد

زرد جزء رنگ‌ های شیک و پرطرفدار در دنیای مد و لباس است. رنگی پر انرژی و دلرباست که در همۀ فوصل سال می توانید ست هایی زیبایی با این رنگ فوق العاده داشته باشید. زرد با لباس‌ ها و رنگ‌ های متفاوتی ست و هماهنگ می شود. بنابراین ترکیب رنگ زرد با رنگ‌ هایی مانند سفید، مشکی، آبی، قرمز، خاکستری، رنگ های پاستلی، قهوه ای، نارنجی و بنفش فوق العاده به نظر می رسد و شما را در چشم بیننده حیرت انگیز می کند.

راهنمای ست کردن زرد

افرادی که پوست زرد رنگی دارند بهتر است که از پوشیدن لباس با این طیف رنگ اجتناب کنند زیرا آنها را بی حال و بیمار نشان می‌دهد. افرادی که پوست تیره رنگ مایل به قهوه‌‌‌‌‌‌ای یا برنزه‌ دارند رنگ زرد، رنگ بسیار مناسبی برای آنها است.

طیف رنگ زرد مانند زرد طلایی، خردلی و زرد کمرنگ با رنگ‌های نارنجی، قهوه‌ای و قرمز ست زیبایی می شود. همچنین رنگ زرد کمرنگ با رنگ آبی کمرنگ و نارنجی ست بی نظیری می شود زیرا علاوه بر اینکه ظاهر شما را زیباتر می کند، با این رنگ های فوق العاده متین و با وقار به نظر می رسید.

ست کردن رنگ زرد

در ادامۀ مقاله شما را با انواع رنگ هایی که با رنگ زرد ست می شوند آشنا می کنیم.

ست کردن لباس زرد با رنگ مشکی

ترکیب رنگ های مشکی و زرد یکی از ترکیب هایی است که فوق العاده جذاب بوده و توجه همه را به خود جلب می کند. رنگ‌ مشکی و زرد در کنار هم نشان دهندۀ سنگینی و سادگی است. رنگ مشکی باعث می‌شود از جلوۀ زیاد زرد کم شود و یک ست شیک را به وجود آورد. این ترکیب رنگ در بین جوانان و نوجوانان بسیار محبوب است.

ست کردن لباس زرد با رنگ مشکی

ترکیب رنگ زرد و سفید، ترکیبی فوق العاده خاص

رنگ سفید، رنگ ساده و منحصر به فرد است و با هر رنگی به راحتی ست می‌شود. ست سفید و زرد بهترین گزینه برای تیپ‌های بهار و تابستان بوده و شما را شیک و ساده نشان می دهد.

راهنمای ست کردن زرد و آبی

افرادی که اعتماد به نفس بالایی دارند و از امتحان کردن استایل های جدید ابایی ندارند، از ست کردن رنگ زرد با رنگ آبی استقبال می کنند. به علت اینکه تضاد زیادی بین این دو رنگ وجود دارد، جذابیت زیادی به وجود می آورد. این دو رنگ تعادل زیادی با هم دارند و رنگ زرد با هر نوع رنگ آبی که در کنار هم قرار بگیرد، زیبایی خاصی به وجود می آورد.

رنگ زرد و آبی

روش ست کردن رنگ زرد با سبز

ترکیب رنگ سبز و زرد مانند گل های زیبای موجود در طبیعت که از ترکیب این دو رنگ بی نظیر خلق شده اند، استایلی دلربا برای شما به حساب می آید و احساس شادی، گرما، انرژی و جذابیت را به وجود می آورد.

ست رنگ زرد لباس با سبز

ترکیب رنگ بنفش و رنگ زرد در مد

بنفش مکمل اصلی رنگ زرد است و ترکیب این دو رنگ در کنار هم رنگی منحصر به فرد ایجاد می کند. رنگ بنفش، رنگی آرامش دهنده است و ترکیب بنفش با رنگ زرد در افراد احساس شادی به وجود می آورد و روحیۀ افراد را تقویت می کند.

زرد رنگی بسیار چشم‌گیر و درخشان مانند تابش نور آفتاب بوده و توجه همه را به خود جذب می کند. ترکیب رنگ بنفش که مکمل رنگ زرد است، استایل شما بی نظیر می کند.

ترکیب رنگ بنفش و زرد

ترکیب لباس زرد و خاکستری، یکی از بهترین استایل ها

رنگ خاکستری در کنار رنگ زرد ترکیب فوق العاده ای برای خانم های خوش استایل است. ترکیب این دو رنگ خاکستری و زرد که یکی خنثی و دیگری گرم است شگفت انگیز به نظر می رسد.

ترکیب لباس زرد و خاکستری یکی از بهترین استایل ها

راهنمای ست کردن زرد با رنگ قرمز

رنگ زرد و قرمز آتشین برای افرادی که استایل های متفاوت را به راحتی امتحان می کنند عالی به نظر می رسد. همچنین ترکیب  جسورانه ای است و شما را سرشار از انرژی نشان می دهد.

صحبت از رنگ قرمز شد. بد نیست اشاره کنیم که مقاله جذابی نیز در مورد ست کردن کفش و لباس مجلسی قرمز نیز تهیه کرده ایم که خواندن آن نیز خالی از لطف نیست.

راهنمای ست کردن زرد با رنگ قرمز

روش ست کردن رنگ زرد و صورتی

صورتی یکی از رنگ های لوس، جذاب و شاد برای هر شخص با هر سلیقه و پوششی است. ترکیب رنگ های زرد و صورتی استایل شما را فوق العاده تر می کند و ترکیبی شگفت انگیز برای بانوان زیبا پوش است.

ست کردن رنگ زرد با لباس سفید و صورتی

رنگ سفید و صورتی یکی از بهترین ترکیب رنگ ها با زرد است. ترکیب فوق العاده ای برای خانم های جوان بوده و گزینۀ مناسبی برای مهمانی ها و دورهمی های دوستانه است.

روش ست کردن رنگ زرد و صورتی

استایل مونو کروم یا تک رنگ

زمانی که می خواهید در استایل خود توجه را در تمامی نقاط به طور یکسان پخش کنید از تک رنگ یا مونوکروم استفاده کنید. مونوکروم به استایلی گفته می شود که همۀ لباس ها از یک رنگ با طیف‌ های نزدیک بهم ساخته می شود. استفاده از این ست، چهرۀ افراد را بارز و شفاف تر نشان می دهد. با انتخاب درست رنگ های مختلف از رنگ زرد، یک استایل مونوکروم شیک بسازید.

زرد

ست کردن لباس رنگ زرد با رنگ های پاستلی

زرد یکی از رنگ‌ هایی است که دارای تناژهای مختلف بوده و با رنگ های پاستلی به راحتی ست می شود. ترکیب رنگ زرد و رنگ های پاستلی برای خانم های جوان انتخاب جذابی است.

راهنمای ست کردن زرد و نارنجی

ترکیب رنگ زرد و نارنجی، رنگ زیبای خورشید را به ما یادآور می شود و سرحالی، سرزندگی و نشاط را درون ما به وجود می آورد. ترکیبی گرم، پرانرژی و سرزنده بوده و یکی از بهترین انتخاب ها برای لباس پوشیدن است.

رنگ زرد در مد با قهوه ای

رنگ زرد از رنگ لیمویی آن تا تیره ترین رنگ مانند خردلی در خلق و خو و روحیۀ شما تأثیر مثبت زیادی دارد. ترکیب این دو رنگ برای فصل های پاییز و زمستان پیشنهاد ویژه ای برای زیباتر شدن استایل شما است.

راهنمای ست کردن زرد و نارنجی

ترکیب زرد و یاسی

یاسی رنگ‌ شیک و زیبایی برای افراد خوش سلیقه بوده و در کنار رنگ زرد، ترکیب‌ جذابی به وجود می آورد. در کنار رنگ زرد و یاسی استفاده از رنگ‌های سرمه‌ای، آبی و بنفش خیره کننده و چشم گیر به نظر می رسد.

ست لباس رنگ زرد با شلوار جین

این ست شگفت انگیز استایل شما را فوق العاده زیبا می کند. گزینۀ مناسبی برای خانم ها و آقایان برای داشتن ست های شیک، اسپرت و راحت است.

ست کردن

اکسسوری های مناسب برای ست کردن با رنگ زرد

انتخاب اکسسوری های درخشان و زیبا در استایل هر شخصی نقش چشم گیری دارد و جذابیت افراد را بیشتر می کند. با انتخاب درست اکسسوری ها استایلی منحصر به فرد خلق کنید. اگر می خواهید از رنگ زرد استفاده کنید از اکسسوری هایی مانند کیف، کفش و زیورآلات با این رنگ استفاده کنید.

رنگ زرد

جمع بندی دربارۀ ست کردن رنگ زرد

  • هرچقدر رنگ زرد ملایم تر باشد، رنگی که با آن ست می شود جذاب تر به چشم می آید.
  • به انتخاب رنگ ها در کنار هم توجه کنید زیرا روشنی و تیرگی رنگ ها در کنار هم در استایل بسیار مهم است.
  • به این نکته دقت کنید که رنگ زرد، روشن، پرنشاط و شاد است، اما رنگ مناسبی برای افراد چاق نیست.
  • زرد رنگی است که در طیف رنگ ها برای همۀ افراد سبزه و افرادی که پوست روشن دارند مناسب و شیک است.
  • برای پوشیدن لباس‌ هایی به رنگ زرد، دقت کنید که تناژ مناسبی از رنگ زرد داشته باشند.
  • افرادی که پوست روشن و سفید دارند، از رنگ زرد خردلی، زرد خیلی روشن یا زرد تیره استفاده کنند.
  • رنگ زرد انواع مختلفی دارد، پس در ست کردن با رنگ های دیگر دقت و توجه کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن از 1 تا 5 ستاره انتخاب کن!

میانگین امتیاز: 4.7 / 5. تعداد رای ها: 13

بدون امتیاز! اولین امتیاز رو ثبت کن.

2 دیدگاه

  1. سلام من کت راه راه افقی زرد وسفید دارم با چه رنگ ومدل شلواری ست کنم برای عروسی
    رنگ کیف وکفش چی باشه ممنون میشم راهنماییم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا