همه محصولات اصل و قیمت آن ها به لیر ترکیه است

محصولات مراقبت از مو
دنیای مد و لباسست کردن لباس

با پالتو زنانه چی بپوشیم؟ (ست کردن شال و پالتو زنانه)

به صورت کلی، هیچ جوابی برای سؤال با پالتو چی بپوشیم، وجود ندارد. بخش مهمی از استایل در زمستان، استفاده از لباس های گرم مانند کاپشن و پالتو است و انتخاب این که با پالتو شال بپوشیم یا روسری؟ به موارد زیادی بستگی دارد. رنگ پوست صورت، مدل پالتو، استایل شخصی و نوع شال یا روسری که در دسترس شماست، تنها بخشی از مواردی است که در جواب سؤال با پالتو چی بپوشیم، مؤثر هستند. در ادامه این مطلب تلاش می کنیم تا حد امکان ست کردن پالتو زنانه را آسان کنیم.

اگر به کاپشن زنانه بیشتر از پالتو علاقه مندید پیشنهاد می کنیم مقاله ای که در مورد انواع کاپشن زنانه نوشته ایم را از دست ندهید. در این مقاله نیز اطلاعات جذابی را برای شما تهیه کرده ایم.

با پالتو چی بپوشیم؟

برای استایل خود، تیپ رسمی و کلاسیک را ترجیح می دهید یا جزو افرادی هستید که حتی در مراسم عقد اقوام نزدیک هم با ظاهر کژوال و ساده ظاهر می شوید؟ به طور کلی روسری در استایل رسمی و کلاسیک و شال در استایل اسپرت و کژوال استفاده می شود. ممکن است به روسری های ساده قواره بزرگ فکر کنید که ظاهری اسپرت تر دارند ولی ست کردن پالتو با این نوع روسری اصلاً توصیه نمی شود. پس استایل خود را برای انتخاب شال یا روسری در نظر داشته باشید تا ساده تر انتخاب کنید.

با پالتو چی بپوشیم؟

ست کردن پالتو زنانه

در ست کردن پالتو زنانه و به صورت کلی ست کردن درست لباس با شال و یا روسری در استایل، نکات ساده ای وجود دارد که توجه به آن ها تأثیر قابل توجهی در استایل خواهند داشت. در جواب سؤال با پالتو چی بپوشیم، دو نکته ضروری وجود دارد. اول اینکه استایل پالتو چگونه است و بعد از آن توجه به رنگ پوست صورت. اگر در انتخاب ست کردن پالتو با کمبود زمان مواجه هستید، می توانید به توجه به همین دو نکته، استایل مرتب و تأثیرگذاری برای خود انتخاب کنید.

ست کردن پالتو زنانه

رنگ پوست صورت

دانستن حدود رنگ پوست صورت، مهمترین نکته در انتخاب رنگ شال و روسری است. با توجه به این نکته می توانید انتخاب مناسبی برای ست کردن تمام لباس های خود داشته باشید. برای اینکه بدانید چه رنگی به پوست صورت شما جلوه بیشتری می دهد، باید بدانید که رنگ پوست، گرم است یا سرد. از یک دستبند یا گردنبند طلایی و نقره ای استفاده کنید.

هر کدام از این دو را روی گونه خود نگه دارید و ببینید پوست شما در کنار کدام رنگ جلوه بهتری دارد. اگر با رنگ نقره ای پوست سرحال تر به نظر می رسید، تن رنگی پوست سرد است و اگر رنگ طلایی جلوه بهتری داشت، تن رنگی پوست گرم است. در مواردی ممکن است هنگام استفاده از شال یا روسری، آرایشی خاصی داشته باشید که در رنگ پوست تأثیر داشته باشد مثل استفاده از کرم برنز کننده. بهتر است برای انتخاب درست، رنگ پوست بعد از آرایش را بررسی کنید.

مدل پالتو، جواب سؤال با پالتو چی بپوشیم

پالتو و شال یا روسری که با آن ست می شود باید مدلی نزدیک به هم داشته باشد. پالتو ساده، کلاسیک و مجلسی نباید با شال های کاموایی خیلی ضخیم و یا سنتی برای پوشش سر استفاده شوند. پالتوهای کوتاه نباید به همراه شال بلند استفاده شوند. پالتویی با طرح سنتی در کنار روسری براق و کلاسیک زیبایی خود را از دست می دهد و روسری های بزرگ به هیچ عنوان برای ست کردن پالتو زنانه توصیه نمی شوند. در کنار پالتوهایی با یقه بزرگ و یا خز دار، استفاده از شال مناسب نیست. شال روی یقه جمع شده و حجم زیادی ایجاد می کند و نهایتاً مانع دیده شدن زیبایی یقه پالتو خواهد شد.

ست کردن پالتو زنانه با توجه به طرح

اگر پالتو شلوغ و طرح دار است، بهتر است شال و یا روسری ساده با توجه به رنگ طرح پالتو انتخاب کنید. رنگی که در طرح پالتو کمترین رنگی است که استفاده شده، گزینه مناسبی برای انتخاب رنگ شال یا روسری است. در کنار پالتو های کاملاً ساده، از شال و یا روسری طرح دار استفاده کنید. طرح های شلوغ و زیاد را فراموش کنید. شال و روسری با طراحی شلوغ معمولاً در استایل زمستانی مناسب نیستند. بهتر است انتخاب رنگ کیف و کفش نیز از رنگ های موجود در طرح شال یا روسری انتخاب شوند.

 انتخاب هوشمندانه رنگ در ست کردن پالتو زنانه

به صورت کلی استفاده از رنگ های گرم در فصول سرد، در شادابی و انرژی استایل مؤثر است. رنگ هایی مثل زرد، نارنجی و قرمز و به کار بردن رنگ های سرد، مانند آبی، سرمه ای و سبز در فصول گرم باعث تعادل در استایل می‌شود.رنگ هایی مثل زرد، نارنجی و قرمز. نکته مهم و متفاوت در انتخاب رنگ، توجه به رنگ پوست صورت است. شال و روسری نزدیک ترین پوشش به پوست صورت است و به همین دلیل انتخاب اشتباه رنگ آن، باعث ایجاد سایه های نامطلوب و یا تیره و روشن به نظر رسیدن پوست خواهد شد.

 انتخاب هوشمندانه رنگ در ست کردن پالتو زنانه

رنگ های اصلی و مکمل

استفاده از چند رنگ اصلی (آبی، زرد و قرمز) در ست کردن پالتو زنانه، کار سختی است که معمولاً نتیجه مطلوبی ندارد. انتخاب رنگ های مکمل در کنار هم، به راحتی استایلی زیبا و مؤثر خواهند ساخت.

استفاده از رنگ های خنثی

در ساده ترین حالت می توان از شال یا روسری با رنگ خنثی برای ست کردن استفاده کرد. این ترفند به سادگی از آشفتگی و عدم جذابیت استایل جلوگیری می کند. رنگ های خنثی مانند مشکی، سفید، طوسی و خاکستری به جز سادگی در ست کردن، معمولاً در دسترس هستند. رنگ های خنثی بهترین انتخاب برای ست کردن با پالتو هایی هستند که به دلیل داشتن رنگ و یا طرحی خاص، ست کردن آن ها مشکل است. با ترفند به کار بردن رنگ های خنثی، استایل قابل قبول، شیک و مرتب بسازید.

استایل مونوکروم با پالتو

به جز رنگ‌ های سفید و مشکی، بهتر است در استایل مونوکروم شال یا روسری دقیقاً هم رنگ پالتو نباشد. سایه های تیره و روشن تر از یک رنگ با توجه به رنگ پوست، استایل جذاب‌تری به وجود می آورند.

با پالتو چی بپوشیم؟ (با پالتو چطور بپوشیم؟)

فرم بستن شال یا روسری در زیبایی صورت مؤثر است. به طور کلی در ست کردن پالتو زنانه بهتر است شال یا روسری داخل لباس قرار بگیرد. این کار باعث می شود که طرح و مدل پالتو بیشتر به چشم بیاید و از حجیم شدن لباس جلوگیری شود. در انتخاب شال یا روسری زمستانی به پارچه آن دقت کنید.

شال هایی با بافت خیلی درشت با لباس های کمتری ست می شوند و استفاده از پارچه های خیلی نازک مانند حریر در زمستان عجیب به نظر می رسند. پارچه های محکم را انتخاب کنید و بهتر است لبه های شال و روسری تا نزنید. پارچه های نخی انتخاب خوبی برای ست کردن با پالتو هستند اما اگر شال به صورت قابل توجهی بلند است، ادامه آن را در زیر پالتو پنهان کنید.

بد نیست اشاره کنیم که در مقاله ای دیگر در مورد نحوه انتخاب روسری نیز توضیحات جذابی ارائه کرده ایم. پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم از دست ندهید.

با پالتو چی بپوشیم یا با پالتو چطور بپوشیم

در نهایت

شاید بهترین جواب برای سؤال با پالتو چی بپوشیم این باشد که چیزی را انتخاب کنید که با استفاده از آن احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتری دارید. رعایت تمام این موارد باید به شما کمک کند که از استایل خود احساس رضایت بیشتری داشته باشید.

با پالتو چی نپوشیم

اگر این‌طور نیست، قوانین را رها کنید. به جز این که هیچ چیز ارزش این را ندارد از لباسی استفاده کنید که آن را دوست ندارید و یا احساس راحتی نمی کنید، مهم ترین مسئله در مؤثر بودن شما، احساس خوب و اعتماد به نفس است. تلاش کنید که با در نظر گرفتن قوانین مد و زیبایی به نتیجه دلخواه برسید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن از 1 تا 5 ستاره انتخاب کن!

میانگین امتیاز: 4.3 / 5. تعداد رای ها: 11

بدون امتیاز! اولین امتیاز رو ثبت کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا