همه محصولات اصل و قیمت آن ها به لیر ترکیه است

محصولات مراقبت از مو
دنیای مد و لباسست کردن لباس

با لباس مجلسی قرمز چه کفشی بپوشیم؟ (ست کفش با لباس مجلسی قرمز)

لباس مجلسی قرمز همیشه جزء جذاب ترین و پرطرفدارترین لباس های مجلسی محسوب شده است. این رنگ زمانی که با یک طراحی زیبا ترکیب می شود، جلوه ای خیره کننده به شخص می بخشد. با توجه به این که لباس مجلسی قرمز جزء لباس هایی هست که هرروزه نمی پوشیم، باید به کفش، کیف و اکسسوری هایی که با آن استفاده می شود، توجه کنیم.

در این مطلب از مجله اپریشم قصد داریم به این سؤال بپردازیم که «با انواع مدل لباس مجلسی قرمز چه کفشی می توانیم بپوشیم؟». تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

لباس مجلسی قرمز؛ انتخابی جذاب

به جرئت می توان گفت که اکثر خانم ها به رنگ های پررنگ علاقه نشان می دهند. رنگ قرمز نیز یکی از رنگ هایی است که در صدر این لیست قرار دارد. اما با توجه به این این رنگ به تنهایی می تواند توجه زیادی را جلب کند، باید در انتخاب کف و کیف و همچنین اکسسوری های همراه آن دقت فراوان شود. زیرا در غیر این صورت و با انتخاب اشتباه می توان جلوه لباس را به طور کامل از بین برد.

یکی از اولین پرسش هایی که پس از انتخاب لباس مجلسی قرمز پیش می آید این است که چه کفشی برای آن انتخاب کنیم؟

شاید فکر کنید پاسخ به این سؤال بسیار ساده است و رنگ های مناسب مشکی یا طلایی هستند. اما در صورتی که شما بدانید از چه سبک لباس هایی خوشتان می آید و همچنین کمی با ترکیب رنگ ها آشنا باشید، انتخاب های زیادی پیش رو خواهید داشت. در ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم.

کفش مناسب لباس قرمز

لباس قرمز با چه کفشی ست می شود؟

پیش تر اشاره شد که لباس مجلسی قرمز به دلیل خاص بودن و البته جلب توجه کردن باید با رنگ های مناسبی ست شود. اما واقعاً با لباس مجلسی قرمز چه کفشی بپوشیم؟

احتمالاً خنثی ترین رنگ کفش همراه با لباس قرمز مجلسی مشکی و طلایی است. اما این لباس را می توان با رنگ هایی مانند صورتی چرک، شرابی و قرمز خیلی تیره نیز ست کرد.

کفش نقره ای و لباس مجلسی قرمز چطور است؟

یکی از جذاب ترین رنگ ها برای کفش همراه با لباس قرمز مجلسی، رنگ نقره ای است. کفش نقره ای در کنار اکسسوری های نقره ای و براق می تواند جلوه ای خیره کننده به شما ببخشد.

در همین راستا می توانید از گردنبندهای نقره ای و براق نیز استفاده کنید. در صورتی که به رنگ های براق مانند نقره ای علاقه دارید، حتماً این رنگ کفش را در بین انتخاب های خود قرار دهید. کفش نقره ای همیشه می تواند جزء بهترین گزینه ها باشد و با لباس های مختلفی ست شود. بنابراین بهتر است همیشه یک جفت کفش مجلسی نقره ای در کمد خود داشته باشید.

بسته به آن که لباس قرمز را در چه مکانی می پوشید می توانید رنگ نقره ای را از بین طیف های مختلف آن (تیره به روشن) انتخاب کنید. رنگ های روشن و براق برای مهمانی ها مناسب تر است. در ادامه نیز رنگ های تیره کمی رسمی تر جلوه می کند.

کفش مناسب لباس مجلسی قرمز

کفش سبز و لباس مجلسی قرمز

ممکن است شما نیز بدانید که رنگ قرمز و سبز مکمل یکدیگر هستند. بنابراین این دو رنگ را می توان در لباس های مختلف با هم ست کرد و ظاهر زیبایی ایجاد کرد. البته ممکن است فکر کنید که این دو رنگ هیچ ربطی به یکدیگر ندارد. اما بد نیست که یک بار این دو را با یکدیگر امتحان کنید تا خود، جلوه آنها را در کنار هم ببینید.

کفش قرمز و لباس مجلسی قرمز مناسب است؟

آیا پوشیدن لباس و کفش یک رنگ مناسب است؟ این که از یک رنگ برای لباس های خود استفاده کنید، هیچ ظاهر بدی نخواهد داشت. اما خیلی از افراد ترجیح می دهند از دو یا سه رنگ در ترکیب لباس های خود استفاده کنند. این کار باعث می شود زمانی که با شخص دیگری صحبت می کنید، چشم وی حرکت کند و این در شناخت اولیه آدم ها بسیار مؤثر است.

همچنین در همین راستا افراد مشهور زیادی را می شناسیم که حتی در مراسم های بزرگ و مهم از یک رنگ در لباس خود استفاده می کنند. بنابراین استفاده از کفش قرمز در کنار لباس مجلسی قرمز نیز جزء گزینه های همیشگی خواهد بود.

کفش نقره ای با لباس قرمز

کفش طلایی و لباس قرمز

کفش طلایی یکی دیگر از گزینه های مناسب برای هماهنگ کردن با لباس قرمز است. تفاوتی ندارد که مدل کفش شما پاشنه بلند یا تخت باشد و آیا روی آن طرح خاصی دارد یا ندارد؟ زیرا ترکیب طلایی و قرمز همیشه چشم نواز خواهد بود. اگر به رنگ های براق علاقه دارید می توانید یک کفش براق طلایی رنگ انتخاب کنید و آن را با لباس های قرمز خود ست کنید.

کفش بژ و لباس مجلسی قرمز

رنگ بژ یکی از رنگ های خاص است که با هر رنگ لباسی هماهنگ نمی شود. اما ترکیب قرمز و بژ همیشه در کنار هم بسیار زیبا جلوه می کند. بنابراین اگر به رنگ بژ علاقه دارید و یا یک جفت کفش با این رنگ در کمد خود دارید، بهترین انتخاب برای همراهی کردن لباس های قرمز شماست.

لباس مجلسی قرمز و کقش

کفش مشکی با لباس قرمز

کفش مشکی با هر لباسی جلوه زیبایی خواهد داشت. بنابراین بد نیست یک چند جفت کفش مشکی با طرح های مختلف در کمد خود داشته باشید. لباس مجلسی قرمز نیز همیشه با کفش های مشکی جذاب می شود. این دو رنگ جزء جذاب ترین رنگ ها برای لباس های مجلسی محسوب شده و ترکیب آنها با یکدیگر یک تصویر به یاد ماندنی از شما در ذهن اطرافیان به جا خواهد گذاشت.

برای ست کردن کفش خود بد نیست نگاهی به بهترین برندهای کفش های ایتالیایی نیز نگاهی بیندازید. قطعا این مطلب برای شما جذاب خواهد بود.

جمع بندی

همانطور که خواندید لباس مجلسی قرمز یکی از هیجان انگیز ترین و جذاب ترین انتخاب ها برای مهمانی های شماست. هنگام انتخاب رنگ کفش برای ست کردن با لباس قرمز نیز گزینه های زیادی پیش روی خود دارید و می توانید انتخاب های بسیار متعددی داشته باشید. تنها کافی است با ترکیب رنگ ها آشنا و سبک لباس های خود را بشناسید.

در این مطلب به سؤال «با لباس مجلسی قرمز چه کفشی بپوشیم؟» پاسخ داده ایم. به نظر شما چه رنگ های دیگری با لباس قرمز مجلسی ست می شود؟

در پایان پیشنهاد می کنیم مقاله ای که در مورد انواع پارچه لباس مجلسی نوشته ایم را از دست ندهید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن از 1 تا 5 ستاره انتخاب کن!

میانگین امتیاز: 4 / 5. تعداد رای ها: 1

بدون امتیاز! اولین امتیاز رو ثبت کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا