همه محصولات اصل و قیمت آن ها به لیر ترکیه است

محصولات مراقبت از مو
دنیای مد و لباسست کردن لباس

مکمل های رنگ نارنجی: رنگ نارنجی با چه رنگی ست می شود؟

آیا برای شما هم پیش آمده که لباس رنگ نارنجی نظیر روسری، مانتو یا شومیز در کمد لباسی خود داشته باشید اما در ست کردن این لباس ها (به غیر از رنگ های خنثی) با رنگ های دیگر دچار مشکل شوید؟

ست کردن لباس بدون آگاهی و شناسایی رنگ ها کار دشواری است. بنابراین برای ست کردن رنگ نارنجی با رنگ های دیگر در مجله مد و زیبایی اپریشم با ما همراه باشید تا بهترین رنگ های که برای ست کردن رنگ نارنجی استفاده می شود و بهترین مکمل نارنجی را بررسی کنیم.

در مقاله ای که در مورد راهنمای انتخاب روسری نوشته ایم نیز مطالب مفیدی را ذکر کرده ایم که پیشنهاد می کنیم از دست ندهید.

استایل نارنجی

رنگ نارنجی

اگر قصد دارید همه چشم ها و توجه ها را در قرار ملاقات ها یا مهمانی ها به سمت خود جلب کنید، در استایل خود از ترکیب رنگ نارنجی استفاده کنید. رنگ نارنجی احساسات ما را آزاد کرده و به دلیل حس جنب و جوش و هیجانی که در آن وجود دارد با افسردگی مقابله می کند. همچنین رنگ نارنجی رنگی بسیار پر انرژی و جذابی است که نمادهای مختلفی را در استایل شما نشان می دهد.

برای نمونه رنگ نارنجی روشن که کمی قرمزی دارد، نماد جذابیت و سلطه در افراد را به نمایش می گذارد. نارنجی تیره در افراد حس بی اعتمادی و فریب را منتقل می کند. رنگ نارنجی مایل به طلائی نشان دهنده ثروت، حکمت و روشنایی در افراد است.

بهترین مکمل رنگ نارنجی چه رنگ هایی هستند؟

بهترین مکمل نارنجی در بین رنگ ها، رنگ قرمز و زرد است. رنگ قرمز و زرد دو رنگ اصلی تشکیل دهنده رنگ نارنجی هستند که در کنار هم ترکیب زیبایی را به وجود می آورند. رنگ نارنجی رنگ گرمی بوده که نماد خورشید و آتش است. همچنین نشان دهنده انرژی مثبت، دوستی، صمیمیت و شجاعت بوده و تأثیر چشم گیر و مثبتی در روحیه و شادابی افراد دارد.

رنگ نارنجی احساسات و هیجانات را در افراد بیدار می کند. همچنین نشان دهنده سرزندگی و شادی در افراد است. رنگ نارنجی برای افرادی که عاشق این رنگ هستند با رنگ هایی زیبایی نظیر سفید، مشکی، بنفش، طوسی، سورمه ای و سبز ست می شود. استفاده از رنگ نارنجی در پوشش جرئت و جسارت زیادی می خواهد زیرا استفاده از این رنگ در استایل، فوق العاده خیره کننده و زیباست.

رنگ نارنجی با چه رنگی ست میشود؟

رنگ نارنجی، رنگ زیبا، درخشان و طلائی خورشید را در خاطر ما زنده می کند. رنگ نارنجی را در زیباترین لحظه‌ های روز از طلوع و غروب آفتاب تا گل‌ های زیبایی نظیر لیلیوم معطر، گل نرگس و گل سوسن دیده می شود.  بسیار زیبا و چسم نواز بوده و حس و حال فوق العاده ای را درون ما به وجود می آورد. در ادامه به بررسی بهترین مکمل رنگ نارنجی با رنگ های دیگر می پردازیم.

ست کردن رنگ نارنجی

ست کردن رنگ با نارنجی با طوسی (خاکستری)

ست رنگ طوسی با نارنجی یک ترکیب ایدئال است زیرا یک رنگ خنثی با رنگی گرم و شاد در کنار هم قرار گرفته‌ اند. ترکیب رنگ طوسی (خاکستری) با رنگ نارنجی فوق العاده زیبا بوده و استایل شما را بی نظیر و شیک نشان می دهد.

بنفش (ارغوانی) بهترین مکمل رنگ نارنجی

ترکیب رنگ نارنجی و بنفش در کنار هم علاوه بر اینکه بسیار دل‌فریب و زیباست، در افزایش اعتماد به نفس و جذابیت افراد هم تأثیر چشم گیری دارد. بهترین زمان ست کردن رنگ نارنجی با بنفش در فصل تابستان است.

بنفش (ارغوانی) بهترین مکمل رنگ نارنجی

مشکی و نارنجی

یکی دیگر از ست های فوق العاده چشم نواز و در عین حال ساده، ست کردن رنگ نارنجی با مشکی است. این ترکیب رنگ علاوه بر اینکه استایل شما را جذاب می کند، بسیار شیک و زیباست. همچنین در کنار این ست بی نظیر از اکسسوری های زیبایی به رنگ نارنجی و مشکی استفاده کنید تا استایل شما کامل تر و زیباتر شود.

ست کردن رنگ نارنجی سیر و بژ

استفاده از رنگ نارنجی تیره و روشن در کنار هم، استایل شما را با فصل پاییز هماهنگ می کند و حس و حالی تازه درون شما به وجود می آورد.

یکی از ویژگی های ست کردن رنگ نارنجی سیر و بژ این است که هم برای آقایان و هم بانوان کاربرد دارد و استایلی متفاوت و زیبا به شما می بخشد. همچنین استفاده کردن رنگ نارنجی سیر و روشن در کنار رنگ سفید استایل شما را منحصر به فرد و شیک تر می کند.

مشکی و نارنجی

ست کردن رنگ نارنجی با رنگ سفید

سفید جزء رنگ های خنثی بوده که نماد پاکی است و به دیگران این امکان را می دهد که شما را همان گونه که هستید، ببینند. ترکیب نارنجی با رنگ سفید علاوه بر زیبایی استایل، شما را با نشاط، واضح و آشکار نشان می دهد.

ترکیب رنگ نارنجی با سبز زیتونی چطور است؟

برای ست کردن رنگ نارنجی به سراغ رنگ‌ های سرد نظیر رنگ سبز زیتونی با نارنجی بروید زیرا این ترکیب بسیار جذاب بوده و شما را خوش تیپ و شیک نشان می دهد. افرادی که جسارت زیادی دارند این ترکیب رنگ را برای استایل خود انتخاب می کنند.

ست کردن رنگ نارنجی و سرمه‌ ای

ست کردن رنگ نارنجی و سرمه‌ ای

استفاده از رنگ آبی و سورمه آرامش را القا می کند و رنگ نارنجی رنگی گرم و پر انرژی بوده که با ترکیب این دو رنگ در کنار هم، در استایل شما تعادل ایجاد می کند. استفاده از رنگ سورمه ای یا آبی کاربنی در کنار رنگ نارنجی که نشان دهنده شادی و هیجان است، آرامش خاصی در شما ایجاد می کند.

ست کردن رنگ نارنجی با رنگ قهوه ای

رنگ نارنجی یکی از طیف های رنگ قهوه ای است که ترکیب آنها با هم بسیار جذاب بوده و همخوانی خوبی با هم دارند. این ترکیب رنگ برای فصل پاییز بسیار مناسب است. بنابراین استفاده از رنگ نارنجی با رنگ قهوه ای و کرم، سبک متفاوتی از پوشش را برایتان در فصل پاییز به ارمغان می آورد.

ست کردن رنگ نارنجی با رنگ قهوه ای

ست کردن رنگ نارنجی با رنگ زرد

رنگ زرد و نارنجی، رنگ های هم‌ خانواده بوده که ترکیب این دو رنگ در افراد احساس شادی، نشاط و سر زندگی به وجود می آورد.

ترکیب نارنجی و قرمز

رنگ قرمز، همانند رنگ نارنجی، رنگی گرم بوده که در افراد احساس هیجان و جنب و جوش خوشایند ایجاد می کند. ترکیب نارنجی و قرمز در کنار هم، همچنین در افراد اعتماد به نفس بالایی را به وجود آورده و تیپ را شیک و جذاب می کند.

ترکیب نارنجی

نکات کاربردی در ست کردن رنگ نارنجی

  • در طیف رنگ ها، برخی از رنگ ها نظیر رنگ نارنجی، گرم و برخی دیگر نظیر سبز و آبی سرد هستند. بنابراین برای ست کردن کردن لباس از طیف رنگی گرم و سرد در کنار هم استفاده کنید.
  • در ست کردن رنگ ها با اضافه کردن رنگ مشکی، استایل شما تیره تر شده و حالت سایه در استایل شما ایجاد می شود.
  • با افزودن رنگ سفید به پوشش خود، استایل شما ملایم تر و روشن تر می شود.
  • رنگ هایی نظیر سفید، مشکی و طوسی رنگ های خنثی بوده که تقریباً با همه رنگ ها به ویژه رنگ نارنجی ست می شود.
  • اگر در ست کردن رنگ لباس فردی جسور و با اعتماد به نفس هستید، از رنگ های مکمل با یکدیگر در استایل خود استفاده کنید. برای نمونه به ترکیب نارنجی و بنفش اشاره می کنیم که استایل شما را بی نظیر کرده و جسارت خاصی در شما ایجاد می کند.
  • رنگ های نظیر سبز، زرد، قرمز و نارنجی، رنگ هایی نزدیک به هم هستند بنابراین در استایل خود بیش از سه رنگ مشابه استفاده نکنید.
  • در استایل خود یک لباس طرح دار را با یک رنگ خنثی یا لباس ساده بپوشید.
  • از پوشیدن لباس هایی با رنگ یکسان و شبیه به هم در استایل خود خودداری کنید.
  • استفاده از رنگ‌ های گرمی نظیر نارنجی در پوشش، توجه برانگیز بوده و جلب توجه می کند، بنابراین برای ملایم کردن استایل خود از رنگ های خنثی در کنار رنگ گرم و با نشاط نارنجی استفاده کنید.
  • در پوشش خود بهتر است از رنگ‌ های اصلی استفاده کنید.
  • در استایل خود لباس‌ های گل‌دار، طرح‌دار و راه راه را با رنگ‌ های خنثی ست کنید.

اگر به دنیای ست کردن علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم مقاله ای که درباره ست کردن پالتو زنانه نوشته ایم را هم از دست ندهید.

نارنجی

 کلام آخر

بنابر آنچه در مطالب ذکر شد، رنگ نارنجی که از ترکیب رنگ قرمز و زرد به دست می‌ آید، حس شادی و شادابی را در افراد ایجاد می کند. همچنین به طور کلی، بهترین مکمل نارنجی رنگ هایی نظیر سرمه‌ای، سفید، مشکی، سبز زیتونی، طوسی، آبی کاربنی، ارغوانی و بنفش است که به راحتی با هم ست می شوند.

در پایان دعوت می کنیم در مورد ست کردن کفش و لباس مجلسی قرمز نیز در مجله اپریشم بخوانید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن از 1 تا 5 ستاره انتخاب کن!

میانگین امتیاز: 4.9 / 5. تعداد رای ها: 15

بدون امتیاز! اولین امتیاز رو ثبت کن.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا