همه محصولات اصل و قیمت آن ها به لیر ترکیه است

محصولات مراقبت از مو
آرایش و زیباییبرندهای لوازم آرایشی

برند هدی بیوتی و محصولات پرفروش این برند لوکس

برند هدی بیوتی یکی از معروف ترین برندهای آرایشی است که وبلاگ نویسی آمریکایی – عراقی به اسم هدی کتان (Huda Kattan) آن را در سال 2013 راه اندازی کرد. محبوبیت هدی بیوتی در میان هوادارانی از کشورهای مختلف باعث شد که خیلی سریع در سراسر جهان شناخته شود. در این مقاله از وبلاگ ابریشم، سعی داریم شما را با این برند و محصولات پرفروش آن بیشتر آشنا کنیم.

آشنایی با هدی کتان، مؤسس برند هدی بیوتی

هدی بیوتی با نام اصلی هدی کتان یک دو رگۀ آمریکایی عراقی است که در کشور آمریکا به دنیا آمده و بزرگ شده است. وی در آمریکا به تحصیل در رشتۀ روابط عمومی پرداخت. اما پس از اتمام تحصیلش آمریکا را به قصد دبی ترک کرد و در آن جا مشغول به کار شد. برند (Huda Beauty) توسط هدی کتان وبلاگ نویسی که در سال 2013 برنده یک جایزه شد، راه اندازی شد. هدی بیوتی یکی از برندهای زیبایی بوده که رشد آن خیلی سریع اتفاق افتاد.

هدی کتان، مؤسس برند هدی بیوتی

درباره هدی بیوتی بیشتر بدانید

شاید این سؤال برای شما هم پیش بیاید که هدی بیوتی برند کدام کشور است؟ در پاسخ باید بگوییم که هدی بیوتی کار خود را در فضای مجازی شروع کرد. اما از آنجا که هدی کتان و خواهرانش پیش از راه اندازی برند هدی بیوتی به آمریکا مهاجرت کرده بودند، راه اندازی این برند در آمریکا صورت گرفته است.

هدا بیوتی با شروع به عنوان یک بلاگر در سال 2010، با بیش از 26 میلیون فالوور ، به شماره 1 اکانت زیبایی اینستاگرام در جهان تبدیل شد. اشتیاق مادام العمر به زیبایی باعث شد که هدی کتان در یک مدرسه معتبر آموزش آرایش در لس آنجلس ثبت نام کند. اندکی پس از آن، هدی وبلاگ زیبایی خود را با نام HUDABEAUTY.COM و بعداً یک کانال یوتیوب و یک حساب اینستاگرام به همین نام راه اندازی کرد.

در واقع طراحی سایت و ساختن اکانت‌های اینستاگرام و یوتیوب، آغاز کار رسمی برند هدی بیوتی به حساب می‌آید. البته به جرأت می‌توان گفت که فضای مجازی، به ویژه شبکه‌های اجتماعی باعث سرعت گرفتن رشد برند هدی بیوتی شدند. به نحوی که خیلی سریع مردم در کشورهای مختلف بدون این که حتی محصولات این برند را دیده و استفاده کرده باشند یا حتی بدانند که هدی بیوتی محصول کدام کشور است، نام و آوازه آن را شنیده بودند.

هدی کتان:

“من همیشه اشتیاق زیادی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات دارم! هنگامی که من برای اولین بار کار خود را در زیبایی آغاز کردم، به عنوان یک آرایشگر کار می‌ کردم. البته این کار را خیلی دوست داشتم اما احساس می کردم که کافی نیست و چیز بزرگ تری در انتظارم است. من می خواستم با به اشتراک گذاشتن ترفندهایی که آموخته ام به دیگران کمک کنم و از همه آرایشگران، عکاسان و مدل های با استعداد باور نکردنی قدردانی کنم. می دانستم که زیبایی گاهی اوقات کمی دست نیافتنی تلقی می شود اما می خواستم این طرز فکر را تغییر دهم. در نهایت، Hudabeauty.com محلی برای حس زیبایی و راحتی در افراد و به اشتراک گذاشتن الهامات و افکارم در مورد زیبایی شد. “

درباره هدی بیوتی

نوآوری و الهام برند هدی بیوتی

سال 2013 نقطه عطف کار هدی بیوتی بود زیرا او و خواهرانش مونا و آیلا با همکاری یکدیگر، مجموعه ای از مژه های مصنوعی را با نام تجاری هدی بیوتی ایجاد کردند که بعدا در (Sephora) و در مرکز خرید دبی راه اندازی شد.

تجربه هدی در صنعت زیبایی به او این امکان را داده است تا محصولاتی شامل رژ لب های مایع، مداد کانتور لب، پالت های سایه چشم و محصولات دیگر تولید کند. همه این محصولات خیلی زود به محصولات پرفروش آرایشی در جهان تبدیل شدند.

هدی کتان:

“زمانی که به عنوان یک آرایشگر کار می کردم، از سبک و کیفیت مژه های موجود در آن زمان راضی نبودم. بنابراین اغلب مژه ها را جمع می کردم و خودم را متناسب با فرم چشم مشتری تنظیم می کردم. خواهرم مونا پس از دریافت چندین پیام از افرادی که می خواستند مژه هایی را که خودم درست کرده بودم بخرند، پیشنهاد داد که خط خودم را راه اندازی کنم.

خواهر بزرگتر من آلیا در واقع سرمایه گذار اولیه بود. او 6500 دلار برای اولین دسته محصولات ما سرمایه گذاری کرد. من یک وبلاگ نویس بودم و محتوای اجتماعی تولید می کردم. همچنین به عنوان یک چهره پرداز نیز کار می کردم. تجربه به من اجازه داده است که واقعاً قدر این صنعت را بدانم و آن را درک کنم و از زوایای مختلف به آن نگاه کنم. ما یک جامعه بسیار متعهد داریم که همیشه به ما می گویند انتظار دارند چه چیزی را ببینند. بنابراین ما از نظراتی که در شبکه های اجتماعی می بینیم بسیار الهام می گیریم و فقط محصولی را ایجاد می کنیم که تقاضا برای آن وجود دارد. “

آینده برند

سخنان هدی بیوتی درمورد آیندۀ این برند:

“به عنوان یک برند تجاری، ما همیشه در حال پیشرفته و نوآوری هستیم! هر زمان که محصول جدیدی تولید می کنیم، اطمینان حاصل می کنیم که هر آنچه ایجاد می کنیم خلا موجود در صنعت را پر خواهد کرد. ما می خواهیم هر محصولی در خدمت یک هدف باشد. اگر نیازی به چیزی نباشد یا محصول شگفت انگیز دیگری در دسترس باشد، محصول جدیدی ایجاد نخواهیم کرد. من خیلی مشتاق پول در آوردن نیستم. به این معنی که تنها هدفم نیست. این در مورد دادن حس خوب به مردم است. دادن این احساس که آن ها می توانند کسی که دوست دارند باشند. زیبایی مربوط به میزان هزینه شما نیست بلکه احساس اعتماد به نفس شماست ،بنابراین این همیشه هدف نهایی ما خواهد بود.”

محصولات برند هدی بیوتی

همان‌طور که قبلاً گفته شد برند هدی بیوتی پس از تاسیس خیلی زود مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفت به فروش بالایی رسید. این برند تا به امروز بیش از 100 محصول آرایشی تولید کرده است. اما محصولات این برند محبوب شامل چیست؟ در ادامه قصد داریم به معرفی آن ها بپردازیم.

محصولات برند هدی بیوتی

  1. انواع پالت سایه هدی بیوتی
  2. انواع پد
  3. کرم های هدی بیوتی: شامل کرم پودر و کرم ضد آفتاب
  4. رژ لب در رنگ های متنوع
  5. ست براش
  6. لاک در رنگ های متنوع
  7. انواع ریمل ابرو و ریمل مژه
  8. خط چشم
  9. پک آرایش صورت
  10. پک کانتور لب
  11. کانتور صورت
  12. کانسیلر

پرفروش ترین محصولات هدی بیوتی

محصولات برند هدی بیوتی از نظر قیمت در میان محصولات میان ردۀ آرایشی محسوب می شوند. در صورتی که از نظر کیفیت با خیلی از برندهای قدیمی و محبوب به رقابت می پردازند. یکی از دلایل استقبال از این برند نیز همین است. در ایران پالت های سایۀ هدی بیوتی از محبوبیت بسیار بالایی در میان باقی محصولات برخوردار است.

البته باقی محصولات نیز مانند رژ لب و ریمل نیز فروش بسیار بالایی دارند. هایلایترهای هدی بیوتی نیز یکی از با کیفیت ترین هایلایترها در میان برندهای خارجی در دسترس، به حساب می آید. همچنین لازم به ذکر است که تولید لاک توسط این برند به تازگی شروع شده و شامل لاک های مات، براق، اکلیلی و آینه ای می شود. لاک های هدی بیوتی نیز مانند سایر محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

صحبت از انواع لاک شد. در مقاله ای که در اپریشم نوشته ایم انواع لاک ها را معرفی کرده ایم و مورد بررسی قرار داده ایم.

محصولات اصل و تقلبی هدی بیوتی

شماری از محصولات پرفروش برند هدی بیوتی

اگر بخواهیم دقیق تر به پرفروش ترین محصولات هدی بیوتی بپردازیم، می‌توانیم لوازم آرایشی زیر را معرفی کنیم.

شماری از پرفروش ترین محصولات هدی بیوتی

ریمل حجم دهنده و بلند کننده مژه (LEGIT)

ریمل حجم دهنده و بلند کننده مژه (LEGIT) یکی از پرفروش ترین محصولات هدی بیوتی در سال 2022 است که امکان پر پشت کردن دو طرفه مژه‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند. در ابتدا با حرکت دادن ساده براش کوتاه این ریمل روی مژه‌ها می‌توانید آنها را پر پشت تر و حجیم تر کنید. اما براش دوم این ریمل که بلندتر است، خیلی زودتر مژه‌ها را فر و بلند می‌کند. در هر دو حالت ماندگاری بالای پر پشت بودن مژه‌ها را تجربه خواهید کرد.

ریمل حجم دهنده و بلند کننده مژه (LEGIT)

ادو پرفیوم فلفل صورتی الماس شیرین کایالی|25

یکی از ادو پرفیوم هایی که علاوه بر بوی شیرینش ظاهری شیک و منحصر به فردی دارد، ادو پرفیوم فلفل صورتی الماس شیرین کایالی|25 است. رایحه تند فلفل صورتی، رایحه زعفران و رایحه شیرین گل‌های رز بلغاری شیرین و سوسن سلطنتی با هم ترکیب شده اند و رایحه نهایی این ادو پرفیوم را تشکیل داده است. در ضمن این ترکیب معطر با رایحه چوب صندلی و ترنج همراه می‌‌شود تا عطر نهایی این ادو پرفیوم را شکل دهد.

ادو پرفیوم فلفل صورتی الماس شیرین کایالی|25

پودر فیکس هدی بیوتی (Easy Bake Loose Baking & Setting)

یکی از پرطرفدارترین محصولات هدی بیوتی که می‌توانیم نام ببریم، (Easy Bake Loose Baking & Setting) است. با استفاده از این ابزار آرایشی بافتی نرم و سبک روی پوست شما ایجاد می‌شود. در حالی که ظاهری مات و البته کمی درخشان با ماندگاری بالا برای کاربران به وجود می‌آورد. این ابزار با ظرافت بسیار رنگ پوست را تغییر داده، خطوط روی پوست را برجسته می‌کند و ظاهری جذاب برای افراد ایجاد می‌کند. در نهایت کاربران شاهد یک پرده نازک مات روی پوست خود هستند.

(Easy Bake Loose Baking & Setting)

پالت سایه (The New Nude Eyeshadow Palette)

یک پالت سایه در برند هدی بیوتی است که 18 رنگ در طیف رنگ‌های مات تاریک تا رنگ‌های درخشان دارد. این ابزار آرایشی با ویژگی‌های زیر می‌تواند پلک‌های شما را متحول کند.

  • 10 مات با رنگدانه بالا
  • 4 سایه رنگی انعکاسی
  • 2 فرمول براق
  • 1 سایه مروارید فشرده
  • 1 پایه کانسیلر (برای تقویت سایه چشم)

رژ لب (Power Bullet)

رژ لب (Power Bullets) یکی از رژلب‌های هدی بیوتی با رنگ‌دانه بالا است که بافتی نرم روی لب ایجاد می‌کند. این رژ لب با فرمولی مات و ابریشمی، رنگ بی نظیری به کاربران ارائه می‌دهد. مجموعه رنگ‌های رژ لب (Power Bullet) عبارتند از:

  • (Icons Collection): لوازم ضروری تابستانی.
  • (Rose Collection): رنگ‌های خنثی و سایه‌های رز مورد علاقه همیشه.
  • (Throwback Collection): سایه‌های صورتی یا قهوه ای گرم و سرد.

محصولات اصل و تقلبی هدی بیوتی

در همه جای دنیا زمانی که یک برند به شهرت می رسد، سودجویان محصولات تقلبی آن را با کیفیت و قیمت پایین وارد بازار می کنند. ایران نیز از این قاعده مستثنا نیست. زمانی که برند آرایشی به شهرت رسید همرمان با محصولات اصل، محصولات تقلبی در بازار زیاد شد. اما چگونه اصل و تقلبی را از یکدیگر تشخیص دهیم؟

بعضی از محصولات تقلبی هدی بیوتی شباهت بسیاز زیادی با نمونۀ اصلی دارند. به همین دلیل تشخصی آن بسیار کار دشواری است. اما بهترین کاری که برای تشخیص محصول اصلی و تقلی می توانید انجام دهید آن است که نام آن مدل را جستجو کنید. سپس در سایت خود هدی بیوتی و یا وب سایت های معتبر دیگر قیمت آن را به دلار بررسی کنید.

به طور مثال اگر قیمت محصولی 100 دلار است و همان محصول با ظاهری مشابه در ایران با قیمت 200 هزار تومان به فروش می رسد شک نکنید که آن محصول تقلبی است.

البته برخی از این سودجویان قیمت را بسیار بالا تعیین می کنند تا شما فکر کنید که نمونۀ اصلی محصول است. راه های دیگری نیز وجود دارد که بتوانید این تقاوت را تشخصی دهید. گاهی فونت روی بسته بندی ها نیز با نمونۀ اصلی متفاوت است. پس حتماً به این جزئیات توجه کنید. و در آخر باید بدانید برای این که از خریدتان مطمئن باشید حتماً از فروشگاه های معتبر خرید کنید.

جمع بندی

در این مقاله اپریشم سعی کردیم شما را با برند هدی بیوتی و محصولات پر فروش آن آشنا کنیم. اکنون که کسب و کارهای آنلاین در حوزه لوازم آرایشی به طور گسترده فعالیت می‌کنند، این امکان وجود دارد که انواع محصولات آرایشی از نمایندگی‌های هدی بیوتی در تهران و سایر شهرهای ایران خریداری کنید. اکنون نوبت شماست که نظر خود درباره محصولات هدی بیوتی با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن از 1 تا 5 ستاره انتخاب کن!

میانگین امتیاز: 4.5 / 5. تعداد رای ها: 12

بدون امتیاز! اولین امتیاز رو ثبت کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا