همه محصولات اصل و قیمت آن ها به لیر ترکیه است

محصولات مراقبت از مو
آرایش و زیباییبرندهای لوازم آرایشی

بهترین برندهای معروف لوازم آرایشی خارجی

دلایل زیادی برای استفاده از لوازم آرایشی وجود دارد. صرف نظر از دلایل استفاده از این وسایل در افراد، شناخت برندهای معروف لوازم آرایشی خارجی و ایرانی اهمیت زیادی در سلامت پوست، مو و کیفیت آرایش دارد. وجود لوازم آرایش در تاریخ تمام تمدن های بشری دیده شده است. به غیر از تلاش همیشگی افراد برای افزایش زیبایی و جذابیت، در گذشته برخی از مراسم‌ها و آیین‌ها نیز با آرایش‌های خاص و حتی عجیب برگزار می‌شده است.

در حال حاضر با پیشرفت سریع علم، هر روز لوازم آرایش جدیدی به بازار روانه می‌شود. برندهای معروف لوازم آرایش خارجی همواره در حال رقابت هستند تا مواد آرایشی با بهره‌گیری از طبیعت تولید کنند که به جز داشتن تمام ویژگی‌های لازم برای یک آرایش خوب و بی‌نقص، کمترین میزان آسیب را برای کیفیت پوست و سلامت مصرف کننده داشته باشد.

بهترین تولید کننده لوازم آرایشی در تاریخ بشر

بهترین تولید کننده لوازم آرایشی در تاریخ بشر کدام است؟

طبیعت، اولین و بهترین تولید کننده لوازم آرایش در جهان بوده است. با این حال نمی‌توان خلاقیت بی‌نظیر انسان‌ها را تا قبل از به وجود آمدن اولین لوازم آرایشی نادیده گرفت. قابل تصور است که احتمالاً اولین کسی که از لوازم آرایش استفاده کرده، در طبیعت اطراف محل زندگی خود در حال خوردن توت قرمز بوده که متوجه شده رنگ قرمز باقی مانده از توت‌های جنگلی، باعث شده لب‌هایش قرمزتر به نظر برسد.

پودر برنج برای سفیدتر کردن پوست صورت، استفاده از گلبرگ گل‌ها برای ایجاد رنگ گونه و لب، روغن دانه‌های گیاهی مانند کنجد و بادام برای درخشان‌تر شدن موها، بادام سوخته برای سیاه کردن پلک‌ها و حتی استفاده از خون حیوانات برای قرمز کردن ناخن ها مواردی هستند که نشان دهنده ابتکار به کار بردن مواد طبیعی در افزایش زیبایی و جذابیت است.

ویژگی های مهم در برندهای معروف لوازم آرایشی خارجی چیست؟

متخصصین پوست، مو و زیبایی اکیداً توصیه می‌کنند که لوازم آرایشی که روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند، آنتی کومدوژنیک، ضد حساسیت، دارای اثر ضد آفتاب و حاوی مواد طبیعی باشند. نکات بسیار مهمی در تولید لوازم آرایشی وجود دارد و میزان توانایی برندهای خارجی در رعایت همه جانبه این نکات، باعث می‌شود استفاده از محصولات آن‌ها با استقبال بیشتری مواجه شود.

ویژگی های مهم در برندهای معروف لوازم آرایشی خارجی

حفظ سلامت و کیفیت پوست، میزان ماندگاری لوازم آرایشی و توجه به مد در تولید محصولات، تنها قسمت کوچکی از ویژگی‌هایی است که برندهای معروف لوازم آرایشی در تولید باید به آن‌ها توجه کنند. نکات زیر، مهم ترین مواردی است که مصرف کننده باید برای انتخاب لوازم آرایش مناسب به آن دقت کند.

1- مواد مورد استفاده در تولید لوازم آرایشی

به کار بردن مواد طبیعی یکی از نکات مهم تولید لوازم آرایش است. هرقدر مواد شیمیایی مانند پارابن و سرب و مواد نگهدارنده در محصولات آرایشی کمتر استفاده شود، به همان میزان آسیب کمتری به پوست و سلامت انسان وارد می‌شود. استفاده از مواد طبیعی در تولید لوازم آرایشی، حتی می‌تواند باعث رفع شدن و درمان مشکلات پوستی و آزار دهنده باشد. مانند استفاده از عسل یا کاکائو که خواص نرم کنندگی و آب‌رسانی برای پوست دارند.

2- تست محصولات بر روی حیوانات آزمایشگاهی

به طور متوسط سالانه صد و پنجاه هزار حیوان برای انجام آزمایش‌های مربوط به محصولات آرایشی جان خود را از دست می‌دهند. استفاده از تولیدات برندهایی که از تست حیوانی خودداری می‌کنند، باعث می‌شود آسیب کمتری به طبیعت وارد شود.

3- بسته بندی و ابزار استفاده از محصولات آرایشی

جنس و نحوه بسته بندی، طراحی بسته بندی و کاربردی بودن اپلیکاتورها موارد دیگری است بهترین برندهای لوازم آرایشی به آن توجه می‌کنند. داشتن ظاهر جذاب و طراحی مناسب در کنار زیست تخریب پذیر بودن بسته بندی در حفظ طبیعت مؤثر است.

4- حفظ تازگی و طراوات پوست

ماندگاری بالای محصولات آرایشی

یکی از مهم ترین ویژگی‌های بهترین برندهای معروف لوازم آرایشی خارجی، حفظ سلامتی، طراوت و تازگی پوست است. در حالی که فرد بتواند از ابزار آرایشی خود به مدتی طولانی استفاده کند. در واقع محصولاتی که کیفیت بالایی ندارند، بعد از مدت زمان کوتاهی فاسد می‌شوند و حتی شرکت‌های تولید کننده، تاریخ مصرف کوتاهی برای آنها در نظر می‌گیرند. هر برند معروف لوازم آرایشی، سعی می‌کند از فرمولاسیونی برای محصولات خود استفاده کند که کاربران در مدت زمانی طولانی از آنها بهره مند شوند.

5- کیفیت بالای محصولات

اگرچه امکان استفاده طولانی مدت از محصولات آرایشی مزیت محسوب می‌شود، اما همانطور که گفتیم، باید توانایی لازم را در حفظ طراوت و تازگی پوست و مو داشته باشند. در واقع تاریخ انقضای محصولات دلیلی بر بالا بودن کیفیت محصولات نیست. در این شرایط توجه به بهترین مارک لوازم آرایشی، برای خرید ابزار مورد نظر اهمیت دارد.

6- تنوع محصولات برندهای معروف

یکی از ویژگی‌های متمایز کننده برندهای معروف خارجی از برندهای درجه دو و سه، تنوع بالای محصولات آنهاست. در واقع، این نکته به مشتریان نشان می‌دهد که این مارک‌های تجاری توجه ویژه ای به طیف وسیعی از مشتریان بالقوه و بالفعل خود دارند. در حقیقت همین موضوع، توجه افرادی که تا کنون از محصولات برندی مشخص استفاده نکرده اند، به بررسی انواع لوازم آن مارک و خرید گزینه‌های مورد نیاز راغب شوند.

7- قیمت مناسب و به صرفه

قیمت مناسب و به صرفه لوازم آرایشی

اگر لوازم آرایشی برندها با کیفیت بوده اما قیمت سرسام آوری داشته باشند، طیفی از کاربران از خرید آنها صرفه نظر می‌کنند. بنابراین هنگام نیازسنجی مشتریان و شناخت آنها، باید توانایی آنها برای خرید ابزار آرایشی آن مارک را هم بررسی کرد. به این ترتیب، تولید کنندگان می‌توانند افراد زیادی را برای خرید لوازم آرایشی با کیفیت تشویق کنند.

8- به کار بردن مواد اولیه مرغوب

پیش از این اشاره کردیم که لوازم آرایشی بهترین برندهای خارجی، سعی می‌کنند که از پارابن، سرب یا هرگونه مواد شیمیایی استفاده نکنند. آن محصولاتی که بر پایه مواد گیاهی و طبیعی هستند، کیفیت بالاتری دارند. اما به طور کلی باید بگوییم که استفاده از مواد اولیه مرغوب می‌توانند کیفیت بالای محصولات را تضمین کنند.

برندهای معروف لوازم آرایشی خارجی:

برندهای خارجی بسیاری وجود دارند که محصولات متنوعی را نیز به بازار عرضه می‌کنند. اما تنها تعداد مشخصی هستند که از آنها به عنوان برند معروف لوازم آرایشی خارجی یاد می‌شود. در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

1. برند MAC

برند MAC در سال 1984 در تورنتو تأسیس شد. نام این برند آرایشی برگرفته از اولین حرف کلمات  Makeup Artist Cosmetic است. یکی از پرتکرارترین دلایل معروف و محبوب بودن برند MAC توجه این برند به برقراری ارتباط با مشتریان و پیش بینی نیازهای آن‌ها است. شرکت MAC در تولید محصولات خود از رنگ‌هایی چشمگیر با طیف‌های متنوع  استفاده می‌کند. ماندگاری طولانی، کیفیت رنگدانه‌های به کار برده شده، داشتن کمپین‌های حفاظت از طبیعت و عدم تست بر روی حیوانات آزمایشگاهی دلایل دیگریست که این برند را جزو برندهای معروف آرایشی خارجی قرار داده است.

برندهای معروف لوازم آرایشی برندهای معروف لوازم آرایشی خارجی: 1. برند MAC

2. برند لورآل

شعار جذاب و تأثیرگذار این برند، زیبایی برای همه است. برند لورآل تنها در میان تولید کنندگان لوازم آرایشی برند محبوب و معروفی نیست بلکه در تولید محصولات مراقبت از پوست و مو، عطر و رنگ مو نیز یکی از معروفترین برندهای خارجی در سراسر جهان است. محصولاتی با کیفیت بالا، قیمت منصفانه و مورد علاقه اکثر افراد به ویژه کسانی که طرفدار آرایش کلاسیک، ساده و با کیفیت هستند. برند لورآل یکی از برندهای پیشرو در زمینه عدم انجام تست های آزمایشگاهی بر روی حیوانات است.

برند لورآل

3. برند میبلین

یکی دیگر از برندهای معروف لوازم آرایشی خارجی برند Maybelline است که در سال 1915 با تولید ریمل شروع به کار کرد. برند میبلین با داشتن تعداد زیادی از مزایای اصلی لوازم آرایش با کیفیت،  یکی از مارک های معروف لوازم آرایشی خارجی است که بیشترین فروش را در جهان دارد. برند میبلین ادعا می‌کند که لوازم آرایش با کیفیت بالا، نیاز به صرف هزینه خیلی زیادی ندارد. شاید به همین دلیل است که این برند در 100 سال گذشته، جزو معروف ترین برند آرایشی است.

در این میان دعوت می کنیم مقاله ای که در مورد بهترین مارک آرایشی ایرانی نوشته ایم را هم مطالعه کنید.

4. برند کوکو شنل

اگر ناراحت هستید، اگر از عشق ناامید شده اید، آرایش کنید، رژ لب بزنید و حمله کنید. شاید بتوان از این جملات که شعار برند کوکوشنل است، استراتژی این برند را فهمید. این برند لوازم آرایش منحصر به فرد، لوکس، کلاسیک با کیفیت شگفت انگیز تولید می‌کند. خانه مد برند شنل، یکی از تأثیرگذارترین و معروف ترین مراکز طراحی مد در جهان است.

5. برند استی لادر

فناوری پیشرفته و نوآوری ویژگی تولیدات برند استی لادر است. استی لادر نام خود مؤسس این برند است. جالب است بدانید استی اولین سازنده سرم‌های پوستی است. استی لادر این برند را با این تفکر آغاز کرد که، همه چیزهای بزرگ با یک چشم انداز شروع می شود.

برند استی لادر یکی از برندهای مهم در زمینه ترویج اخلاق و تابو شکنی است. این برند، به جای همکاری با مدل های مشهور برای تبلیغات، در کمپینی تصویری به نام Beauty In Me از کارکنان سیاه پوست خود درخواست کرده در مورد زیبایی در تنوع صحبت کنند و با همین کمپین نیز توانسته در کم کردن تابو های جامعه مؤثر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برند استی لادر پیشنهاد می کنیم مطلب معرفی و تاریخچه برند استی لادر (استی لودر) را مطالعه کنید.

6. برند رولون

برند آرایشی رولون در ابتدا تنها یک سالن آرایشی بوده است، اما اکنون محصولات خود را به بیش از 150 کشور صادر می‌کند و یکی از معروفترین برندهای لوازم آرایشی است. این برند به تناسب مشتریان خود، دو نوع محصول آرایشی حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای تولید می‌کند که این مسئله باعث می‌شود رضایت هر دو نوع مخاطب جلب شود. قیمت مناسب، زرق و برق، نوآوری و فرمولاسیون‌هایی با کمترین ایجاد آسیب در پوست از ویژگی‌های محصولات برند رولون است.

7. برند سفورا

معروف بودن برند سفورا تنها به دلیل تولید محصولات با کیفیت آرایشی نیست. برند سفورا در اکثر شهرها فروشگاه‌های بزرگ لوازم آرایشی تأسیس کرده است که به جز فروش تولیدات خود، مجموعه‌ای کامل از بهترین برندهای معروف لوازم آرایشی است. در فروشگاه های برند صفورا، دو تکنولوژی جذاب برای انتخاب بهتر لوازم آرایشی وجود دارد. InstaScent برای انتخاب مناسب ترین عطر و  Color IQبرای پیدا کردن رنگ هایی که بیشترین تناسب را با پوست فرد دارند.

برند سفورا

8. برند نارس

برند نارس به تولید لوازم آرایش خلاقانه با غلظت بی‌نظیر رنگدانه‌ها و کیفیت بالا مشهور است. این برند توانسته است با بسته بندی مینیمال و طراحی خاص در اولین نگاه توجه مصرف کننده را به خود جلب کند. NARS در تلاش است از محصولات خود برای تغییر نگرش به زیبایی و تشویق بانوان به پذیرش زیبایی منحصر به فرد و خاص خود استفاده کند. طرز تفکری که به خوبی در شعار این برند یعنی جلوی خودت را نگیر. جسور باش. دیگران را نیز تشویق کن که همین کار را انجام دهند. مشخص است.

9. برند دیور

این برند فرانسوی به داشتن محصولات گران قیمت، لوکس و با کیفیت معروف است. با این حال بسیاری معتقدند کیفیت بالا این لوازم آرایش،  قیمت‌ بالای آن را توجیه نمی‌کند. برند دیور بعد از تولید عطر میس دیور که دارای شهرت جهانی است، با تلاش بیشتری وارد صنعت تولید لوازم آرایشی شد. عشق، علاقه و توجه بسیار زیاد به رنگ‌ها یکی از مهم‌ترین اصول برند دیور است.

10. برند تارت

برند تارت یکی از برندهای معروف در زمینه استفاده از مواد طبیعی با تأثیرگذاری بالا، در محصولات آرایشی است. استراتژی برند تارت، تولید با توجه به حفاظت از طبیعت و حیوانات است. محصولات تارت به جز جنبه زیبایی و مد بر سلامت پوست نیز مؤثر هستند. محصولات برند تارت، بدون مواد مضر رایج در تولید مواد آرایشی مانند پارابن، روغن‌های صنعتی، تریکلوزان، فتالات و سولفات و بدون گلوتن تولید می‌شوند.

برند تارت

11. نوتروژنا

نوتروژنا یکی قدیمی‌ترین برندهای معروف خارجی است که لوازم آرایشی مرغوبی تولید می‌کند. این شرکت آمریکایی کار خود را با هدف تأمین لوازم آرایشی مورد نیاز مردم آمریکا شروع کرد. اما آوازه آن کم کم در کشورهای مختلف به گوش رسید و اکنون آن را بعد از حدود 90 سال همچنان به عنوان بهترین برند لوازم آرایشی خارجی می‌شناسند.

12. گرلن

گرلن بهترین برند خارجی لوازم آرایشی

گرلن  یکی از قدیمی‌ ترین و معروف ترین برندهای آرایشی است و محصولات آن که عموماً برای زیبایی، عطر و مراقبت از پوست استفاده می‌شوند، با شرایط روز دنیا طراحی می‌گردند. تولید کننده برند گرلن فعالیت خود را در سال 1828 در شهر پاریس آغاز کرد و از همان زمان به دو عامل کیفیت و نوآوری توجه بسیاری داشته است. به نحوی که مرغوبیت محصولات گرلن بر هیچ کس پوشیده نیست.

13. ایو سن لورن

ایو سن لورن یکی از معروف ترین برندهای خارجی است که لوازم آرایشی باکیفیت بالا تولید می‌کند. محصولات ایو سن لورن با اینکه با کیفیت هستند، به علت گران بودن، طیف خاصی از کاربران لوازم آرایشی را جذب خود کرده اند.

14. ژیوانشی

مارک ژیوانشی مدت زمانی طولانی است که توانسته با محصولات متنوع و با کیفیت خود، زیباتر و شاداب کردن پوست زنان را تضمین کند. این برند فعالیت خود را در سال 1989 در حوزه لوازم آرایشی آغاز کرد و تا کنون کیفیت محصولات متنوع آن زبان زد عام و خاص بوده است.

قبل از اینکه به پایان مطلب برسیم دعوت می کنیم مقاله ای که درمورد معرفی برند فنتی بیوتی نوشته ایم را هم از دست ندهید. این برند نیز یکی از برندهای مشهور لوازم آرایشی خارجی است که در این مقاله به طور مفصل به آن پرداخته ایم.

در نهایت

احساس زیبایی و جذابیت در اعتماد به نفس هر فرد مؤثر است. اما قبل از هر اقدامی باید دانست که زیبایی قانون ندارد. هر انسان دارای زیبایی منحصر به فرد خود است. نوعی از زیبایی که با بهترین برندهای آرایشی خارجی و یا پرهزینه ترین جراحی‌های زیبایی اتفاق نمی‌افتد. تعریف زیبایی در دوران مدرن بیشترین تأثیر را از مد می‌گیرد.

بسیاری از برندهای معروف لوازم آرایشی پیشرو در تلاش هستند این موضوع را در تفکر جامعه رواج دهند. و در انتها با توجه به استراتژی مارک های معروف لوازم آرایشی خارجی در حفاظت از طبیعت و ترویج اخلاق، می‌توان تفکر برند در مقابل مصرف کننده را نیز دریافت.

در پایان پیشنهاد می کنیم مقاله ای که در رابطه با معرفی برند هدی بیوتی و محصولات پرفروش این برند تهیه کرده ایم را نیز مطالعه کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن از 1 تا 5 ستاره انتخاب کن!

میانگین امتیاز: 4.5 / 5. تعداد رای ها: 14

بدون امتیاز! اولین امتیاز رو ثبت کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا