همه محصولات اصل و قیمت آن ها به لیر ترکیه است

محصولات مراقبت از مو
انواع مدل لباسدنیای مد و لباسست کردن لباسمد و لباس زنانه

10 استایل پاییزی دخترانه که از آن سیر نمی شوید!

یکی از بهترین فصل‌ها برای انتخاب لباس‌هایی با رنگ‌های زنده و پر شور و حرارت، پاییز است. آب و هوای فصل پاییز نه شباهتی با گرمای تابستان دارد و نه شبیه سرمای زمستان است، به همین علت بانوان در فصل پاییز می‌توانند به راحتی با ترکیب رنگ‌های مختلف، استایلی بسیار زیبا و چشم نواز داشته باشند. در این مقاله از مجله مد و زیبایی اپریشم قصد داریم شما را با انواع استایل پاییزی دخترانه آشنا کنیم، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

استایل پاییزی دخترانه

رنگ‌های مناسب برای استایل پاییزی دخترانه کدامند؟

فصل پاییز فصلی مناسب برای استفاده از رنگ‌های شاد، پر انرژی و سر زنده برای پوشش بانوان است. بنابراین بانوان برای داشتن استایلی جذاب و شیک باید رنگ‌های مناسب را برای این فصل انتخاب کنند. بهترین رنگ‌های مناسب برای فصل زیبای پاییز عبارتند از:

رنگ نارنجی

رنگ‌ نارنجی انتخاب بسیار زیبا و شاد برای استایل پاییزی دخترانه است. ست یک پالتوی نارنجی با یک جفت بوت یا نیم بوت و دستکش چرم قهوه‌ ای برای روزهای پاییزی بسیار شیک و دلربا به نظر می‌رسد. همچنین استفاده از اکسسوری‌های سفید رنگ در کنار رنگ نارنجی، استایل شما را جذاب تر می‌کند.

شتری رنگ مناسب پاییز

این رنگ، طرفداران زیادی داشته و با هر نوع سلیقه و رنگی در فصل پاییز به راحتی ست می‌شود.

رنگ سبز مناسب برای استایل پاییزی دخترانه

انتخاب رنگ سبز در کنار رنگ نارنجی یا قرمز استایل شما را در فصل پاییز فوق العاده تر کرده و با طیف‌های رنگی کرم و قهوه‌ ای نیز به راحتی ست می‌شود.

رنگ کرم و شتری برای استایل پاییزی

رنگ خردلی

خردلی نیز انتخاب مناسبی برای استایل پاییزی دخترانه بوده و استفاده از این رنگ در کلاه، شال گردن، پالتو و بارانی استایل شما را جذاب تر می‌کند.

رنگ طلایی و زرد

طلایی یا زرد نیز بهترین انتخاب برای استایل دخترانه پاییزی بوده و موجب ایجاد شور و حرارت و انرژی در روحیه شما و اطرافیانتان می‌شود.

قرمز بهترین رنگ برای استایل پاییزی دخترانه

رنگ قرمز، رنگی پر از نشاط و شادی بوده که در فصل پاییز با ترکیب رنگ سبز، طوسی و مشکی، استایل شما را فوق‌ العاده‌ شیک می‌کند. همچنین استفاده از اکسسوری‌هایی با رنگ قرمز تیپ و استایل شما را بی نظیر نشان می‌دهد.

سبز زیتونی بهترین رنگ برای پاییز

رنگ سبز زیتونی در کنار طیف رنگی قهوه‌ ای و کرم، ست بسیار زیبایی برای استایل پاییزی دخترانه محسوب می‌شود. همچنین برای استایل پاییزی دخترانه رنگ‌هایی نظیر کرمی روشن و تیره، طوسی، بژ، رنگ‌های نود، مشکی، سفید و خاکستری بسیار مناسب هستند زیرا این رنگ‌ها، استایل پاییزی را شیک تر و جذاب تر می‌کنند.

انواع استایل پاییزی دخترانه

استایل پاییزی دخترانه زیبا و شیک در رنگ‌های پر نشاط و سر زنده، جذابیت شما را چندین برابر کرده و در روحیه شما و اطرافیانتان بسیار تأثیر گذار خواهند بود. در ادامه مقاله با انواع استایل مناسب برای فصل زیبای پاییز آشنا خواهیم شد.

انواع استایل پاییزی

استایل رسمی

برای داشتن استایل رسمی بسیار جذاب، استفاده از ترکیب دو رنگ قرمز و مشکی بسیار مناسب بوده و استایل شما را فوق العاده نشان می‌دهد. بنابراین استفاده از بافت قرمز به همراه شلوار مشکی و نیم بوت برای فصل پاییز بی نظیر است. همچنین در مهمانی‌های رسمی استفاده از رنگ‌های زرد و آبی نیز بهترین انتخاب‌ برای استایل دخترانه پاییزی رسمی در فصل پاییز هستند. پیراهن‌های بلند با جنس کتان یا مخمل نیز برای مهمانی‌های رسمی مناسب هستند.

استایل نیمه‌ رسمی برای پاییز

برای مراسم نیمه رسمی استفاده از بلوز یا بافت سفید، پالتو، دامن یا شلوار، بوت مشکی و اکسسوری‌های قرمز رنگ، استایل شما را در مراسم نیمه رسمی پاییز بسیار زیبا و شیک می‌کنند. همچنین انتخاب استایل کژوآل و ساده برای مراسم نیمه رسمی، گزینه خوبی محسوب می‌شود.

استایل اسپرت پاییزی

آب و هوای فصل پاییز به گونه ای است که عصرهای سرد و ظهرهای گرمی دارد، به همین علت استایل اسپرت، انتخاب مناسبی برای ظهرهای گرم و عصرهای سرد پاییز است. انتخاب یک تیشرت یا بلوز نخی به همراه کت جین، اکسسوری‌های نارنجی رنگ و نیم بوت، گزینه خوبی برای جذاب به نظر رسیدن است. همچنین استایل اسپرت برای رفتن به خرید یا وقت گذراندن در بیرون از خانه انتخاب خوبی است.

استایل هنری

انتخاب یک بافت زیبا و خلاقانه با شلوار ساده و اکسسوری‌های شلوغ و خاص برای افراد علاقه‌مند به استایل هنری در فصل پاییز گزینه خوبی به نظر می‌رسد.

استایل دخترانه پاییزی

برای داشتن استایل دخترانه پاییزی شاد و شیک، انتخاب بافت و شلوار راحت در رنگ های پر انرژی و زیبا نظیر قرمز، نارنجی، صورتی و آبی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

استایل زنانه

بهترین استایل پاییزی زنانه، انتخاب پانچو با طرح هندسی در کنار کفش پاشنه بلند و انواع شلوار جین است.

استایل زنانه

استایل روزمره دخترانه

انتخاب یک پالتوی ساده کرم رنگ به همراه یک بافت قهوه ای، شلوار جین و نیم بوت یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استایل دخترانه پاییزی به شمار می‌رود. همچنین ترکیب رنگ‌های نارنجی و قهوه ای ظاهر شما را فوق العاده تر می‌کند.

استایل ورزشکاری

برای ورزش استایل ساده با رنگ‌های زیبای پاییز بسیار مناسب است. انتخاب یک سویی شرت ورزشی قهوه ای با لگ کرمی یا سویی شرت ورزشی سبز با لگ سفید نیز زیبایی خاصی در استایل شما ایجاد می‌کند.

استایل روز‌های بارانی پاییزی

اغلب هوا در فصل پاییز به صورت ابری و بارانی است، بنابراین در روزهای بارانی پاییز به یک بارانی خوش رنگ، شال گردن،بافت زیبا و چتر نیاز دارید. همچنین استفاده از بوت و اکسسوری‌های زیبا، استایل شما را بی نظیر و جذاب نشان می‌دهند. استفاده از رنگ‌هایی نظیر نارنجی، سبز، آبی،قهوه ای، کرم و قرمز برای انتخاب لباس‌هایتان، استایل دخترانه پاییزی زیبایی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

استایل دخترانه

استایل دخترانه پاییزی برای جشن‌های خودمانی

پیراهن‌های بلند، رنگارنگ و طرح دار برای جشن‌ها و دورهمی‌های دوستانه بسیار مناسب هستند. همچنین اگر به استایل کلاسیک علاقه دارید، لباس‌ ساده، یک رنگ و کژوآل بهترین انتخاب برای استایل کلاسیک به شمار می‌رود.

استایل دخترانه پاییزی برای مهمانی‌ها

لباس مناسب برای مهمانی‌های روز و عصر تفاوت زیادی با یکدیگر دارند زیرا مهمانی‌های عصر، رسمی‌ تر از مهمانی‌های روز هستند. استایل مونوکروم برای مهمانی‌ عصر مناسب بوده و از بهترین پارچه‌ها برای این استایل، پارچه حریر و ساتن است. در مهمانی‌های روز می‌توانید لگ‌ رنگ خاکستری یا دودی را با بلوز زیبایی به رنگ قرمز ست کنید.

استایل پاییزی عروسی

انتخاب استایل مناسب برای عروسی یکی از مهم ترین دغدغه‌ها برای بانوان محسوب می‌شود. برای انتخاب لباس باید به فضای باز و بسته عروسی و شرایط آب و هوا توجه کرد. انتخاب پیراهن‌ مخمل یا پیراهنی با پارچه‌های طرحدار با گل‌های ریز و درشت در رنگ‌های شاد، برای عروسی بهترین گزینه هستند. استفاده از اکسسوری‌های زیبا، کیف و کفش پاشنه بلند و هماهنگ با لباس مهمانی را نیز فراموش نکنید.

پانچو زنانه برای پاییز

استایل روز‌های برفی پاییزی

بهترین استایل دخترانه پاییزی برای روزهای برفی فصل پاییز، استفاده از پالتو‌های بلند، شال گردن، کلاه و دستکش است. همچنین بلوز پشمی یا ژاکت قهوه ای رنگ با شلوار جین و یک پالتو به رنگ کرم روشن، بوت و دستکش چرم، استایل شما را جذاب تر و شیک تر می‌کنند. همچنین استفاده از پالتو‌های خز مصنوعی بلند، شال بافتنی یا کاپشن‌ پفی با رنگ‌های روشن نظیر نارنجی، زرد و صورتی را برای روزهای برفی پاییز به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در خصوص روزهای برفی پیشنهاد می کنیم مقاله ای که در مورد راهنمای انتخاب انواع کاپشن زنانه نوشته ایم را هم مطالعه کنید.

چرا هماهنگ کردن استایل با فصل مهم است؟

استایل و سبک پوشش خود را باید با روزهای گرم و سرد سال هماهنگ کرده و برای ایجاد تعادل دمای بدن، در روزهای گرم از رنگ‌های روشن و برای روزهای سرد سال، از رنگ‌های تیره‌ استفاده کنید. همچنین در انتخاب لباس علاوه بر فصل‌ باید به جنس پارچه‌ لباس نیز توجه کرده و متناسب با شرایط آب و هوا  لباس تهیه نمایید. برای نمونه پارچه‌های نازک پشمی و پارچه‌های ابریشمی برای فصل‌های بهار و پاییز مناسب‌ هستند. برای روزهای گرم تابستان نیز باید از پارچه‌های خنک کتانی و پنبه‌ ای استفاده کنید.

ضمنا در مقاله ای دیگر به انتخاب بهترین لباس برای فصل بهار نیز پرداخته ایم. پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم مطالعه کنید.

نکات مهم در انتخاب استایل دخترانه پاییزی

  • در انتخاب استایل دخترانه پاییزی، به رنگ پوست خود توجه کرده و لباسی متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید.
  • رنگ‌های زرد، طلایی، نارنجی، کهربایی، هلویی، قرمز، بنفش، ارغوانی و زیتونی برای پوست‌های گرم یا تیره مناسب هستند.
  • رنگ‌های قهوه‌ ای، کرمی روشن و تیره به عنوان رنگ‌های خنثی، ظاهر افراد تیره پوست را زیباتر می‌کنند.
  • رنگ‌های بنفش تیره و روشن، قرمز یاقوتی و قرمز روشن، صورتی، آبی روشن، سبز زمردی و زرد کمرنگ برای پوست‌های سرد و روشن مناسب هستند.
  • رنگ‌های خنثی نظیر خاکستری روشن، سفید و سورمه‌ ای ظاهر افراد روشن پوست را جذاب‌تر نشان می‌دهند.
  • افرادی که دارای پوستی با رنگ خنثی هستند، محدودیتی در انتخاب رنگ‌ ندارند و به راحتی در استایل دخترانه پاییزی خود می‌توانند از هر طیف رنگی زیبا استفاده کنند.
  • رنگ‌ گرم در کنار یک رنگ خنثی و استفاده از ست کیف و کفش چرم، استایل پاییزی شیک و زیبایی برای شما به ارمغان می‌آورد.
  • یکی از بهترین رنگ‌ها در فصل پاییز، انتخاب لباس‌هایی تک‌ رنگ و مونوکروم است. برای نمونه شلوار شکلاتی، کت قهوه‌ ای، بافت کرم، ترکیب جذابی برای پاییز است. همچنین نیم بوت سفید رنگ، استایل شما را فوق العاده تر و دلربا تر می‌کند.
  • برای داشتن استایل پاییزی زیبا و شیک، انتخاب و استفاده از اکسسوری‌های زیبا و خوشرنگ را دست کم نگیرید.

رنگ نارنجی و سفید در استایل پاییزی

کلام آخر

در این مقاله از مجله مد و زیبایی اپریشم انواع استایل دخترانه پاییزی و رنگ‌های مناسب برای فصل پاییز را معرفی و بررسی کردیم. بنابراین با توجه به موارد ذکر شده، در موقعیت‌های مختلف می‌توانید استایل‌های زیبا و چشمگیری انتخاب کنید. خوشحال می‌شویم نظرات خود را درباره انواع استایل پاییزی دخترانه با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن از 1 تا 5 ستاره انتخاب کن!

میانگین امتیاز: 4.7 / 5. تعداد رای ها: 13

بدون امتیاز! اولین امتیاز رو ثبت کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا