همه محصولات اصل و قیمت آن ها به لیر ترکیه است

محصولات مراقبت از مو
راهنمای خرید عطر و ادکلنعطر و ادکلن

انواع ادکلن زنانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب

معطر بودن یکی از ویژگی های مطلوب همۀ ماست. همین نکته باعث شده است که یکی از دغدغۀ خانم ها، خریداری ادکلن های زنانه با ماندگاری بالا و البته با قیمت مناسب باشد. هرچند آقایان هم از این قضیه مستثنا نیستند.

اما در این مقاله تنها به معرفی ادکلن های زنانه با قیمت مناسب و ماندگاری طولانی می پردازیم.

ادکلن های زنانه با ماندگاری بالا

همان طور که می دانیم ادکلن های زنانه با ماندگاری طولانی در ویترین فروشگاه به وفور دیده می شوند. ادکلن هایی که وقتی استفاده کنید به مدت زمان طولانی عطر آن ها را احساس می کنید. آیا شما هم فکر می کنید که ماندگاری بالا و قیمت مناسب با هم برای ادکلن ها امکان پذیر هستند؟ برخلاف تصور بسیاری از شما باید بگویم بله این امکان وجود دارد. با ما همراه باشید تا بهترین ادکلن های زنانه را بشناسید.

ادکلن های زنانه با ماندگاری بالا

علل ماندگاری برخی عطر و ادکلن های زنانه

ادکلن های زنانه ماندگاری های مختلفی دارند. گاهی بعد از استفاده از ادکلن، متوجه می شوید که عطر آن دیگر به مشام نمی رسد. برخلاف آن، گاهی ماندگاری طولانی بعضی ادکلن ها بسیار عجیب است. سه دلیل عمده برای این ماندگاری وجود دارد.

  1. شرایط پوست هر فرد
  2. فصل های مختلف سال
  3. مواد معطر و طبیعی هر ادکلن

در این مورد پیشنهاد می کنیم مقاله ای که در مورد تفاوت عطر و ادکلن تهیه کرده ایم را از دست ندهید.

ماندگاری ادکلن های زنانه

پوست هر شخص

پوست شما یکی از عوامل مؤثر در میزان ماندگاری ادکلن مورد استفاده است. یکی دیگر از موارد مهم این است که چگونه عطر بزنیم. افرادی که پوست چرب دارند، ماندگاری بیشتری را بعد از عطر زدن تجربه می کنند. در حالی که پوست خشک دلیلی برای کم بودن ماندگاری ادکلن به حساب می آید.

تغییرات فصل

هنگام خریداری ادکلن های زنانه با ماندگاری بالا، حواستان به تغییرات فصل هم باشد. جالب است بدانید که ادکلن هایی با طبع سرد در فصل سرد ماندگاری بالایی ندارند. بهتر است در فصل پاییز و زمستان ادکلن هایی با طبع گرم را انتخاب کنید.

مواد طبیعی معطر

در ساخت ادکلن های از مواد طبیعی معطر استفاده می کنند. هرچه مواد طبیعی به کار رفته در ادکلن بیشتر باشد، ماندگاری طولانی تری را بعد از استفاده تجربه خواهید کرد.

علل ماندگاری ادکلن های زنانه

ادکلن (Omnia Coral)

بولگاری یکی از برندهای معروف ایتالیایی است. ادکلن های زنانۀ بولگاری علاوه بر ماندگاری طولانی، قیمت مناسبی دارند. ادوتویلت (Omnia Coral) نیز یکی از این ادکلن هاست که عطر شیرین و خنکی دارد. با اسپری کردن این ادکلن به مدت طولانی بوی گل ختمی، نیلوفر آبی و انار را همراه با بوی نارنج و زالزالک حس می کنید. خرید این ادکلن با قیمت مناسب تجربۀ خوبی را برای شما رقم می زند.

ادکلن های زنانه بولگاری

ادکلن (Le Parfum)

یکی از ادکلن های زنانه با ماندگاری طولانی محصولی از برند فرانسوی لالیک (Lalique) است. ادوپرفیوم (Le Parfum) با عطر شیرین و گرمش برای فصل پاییز و زمستان انتخاب مناسبی به حساب می آید. با اسپری کردن لو پرفیوم عطری با ماندگاری بالا حس می کنید. از طرفی دیگر مقرون به صرفگی نیز ویژگی دیگر این ادکلن به حساب می آید.

ادکلن های زنانه لالیک
در تهیۀ این ادکلن سه اسانس استفاده شده است که آن را به یکی از ادکلن های زنانه با ماندگاری بالا تبدیل کرده است. رایحۀ آغازین ترنج، فلفل قرمز شیرین و برگ‌بوی غرب هند است. در ادامه نیز متوجه ترکیب عطرهای یاسمن، آفتابگردان و بادام خواهید شد. اما در پایان ترکیبی از رایحۀ دانه تونکا، وانیل، نعناع هندی و چوب صندل سفید به مشام خواهد رسید.

ادکلن (Black XS)

ادکلن (Black XS) یکی از خوشبوترین ادکلن های زنانه با قیمت مناسب و ماندگاری بالاست. برند پاکو رابان با عرضۀ این ادکلن فرصت تجربۀ رایحه های زیر را برای بانوان فراهم کرد.

رایحۀ ادکلن (Black XS) با ترکیبی از عطرهای زغال اخته، فلفل صورتی، تمبر هند آغاز می شود. سپس رایحه های گل رز، بنفشه سیاه و کاکائو حس می شود. اما پایان عطرهای وانیل، نعناع هندی و چوب ماسوا به مشام شما می رسد. عطرهای طبیعی و مختلف این ادکلن باعث شده است که بانوان فرصت استفاده از ادکلنی با ماندگاری طولانی را داشته باشند.

ادکلن های زنانه پاکو رابان

ادکلن (Floral Gold)

یکی دیگر از ادکلن های زنانه با قیمت مناسب که به شما پیشنهاد می دهیم ادکلن (Floral Gold) است. ظاهر زیبای ادکلن، قیمت مناسب در نگاه اول جذاب هستند. اما هنگام استفاده عطری حاوی بوی نارنج، انگور، گل نیلوفر، یاسمن، کهربا و مشک را به مدت طولانی تجربه می کنید. ویژگی دیگر این ادکلن عطر خنک و شیرین آن است که باعث شده در تمام فصل های سال استفاده شود.

ادکلن های زنانه اکسیس

ادکلن (Happy In Red)

آرماند باسی یکی از برندهای معروف است که پرفیوم زنانۀ (Happy In Red) را با قیمتی مناسب روانۀ بازار کرد. در این سال ها به عنوان یکی از ادکلن های زنانه با ماندگاری طولانی شناخته می شود. وجود عطرهای طبیعی زیر مهمترین علت ماندگاری رایحۀ این ادکلن است.

رایحۀ ادکلن (Happy In Red) در ابتدا ترکیبی از نارنگی ماندارین، لیمو ترش و فلفل صورتی است. اما در ادامه می توانید عطرهای گل زنبق، گل سنبل و گل یاس را حس کنید. نهایتاً نیز عطرهای مشک، نعناع هندی و گیاه خس خس به مشام شما می رسد.

ادکلن زنانه آرماند باسی

ادکلن (Blue lady)

اگر بخواهیم ادکلن زنانۀ دیگری را به شما معرفی کنیم می توانیم (Blue lady) را نام ببریم. این محصول لانکوم یکی از ادکلن های زنانه با قیمت مناسب و ماندگاری بالا در پاییز و زمستان به حساب می آید. عطر گرم و گلی آن طرفداران بسیاری دارد. وجود عطرهای زیر باعث رایحۀ ماندگار آن شده است.

رایحۀ این ادکلن در ابتدا با رایحۀ گل مریم، پرتقال آفریقایی، برگ بنفشه و روغن یلانگ یلانگ است. سپس رایحۀ دیگری که شامل گل نرگس، گل یاس، هلو است، به مشام شما می رسد. در پایان نیز می توانید عطری که ترکیب مشک، وانیل، کهربا، چوب صندل و گیاه خس خس است، حس کنید.

ادکلن های زنانه بلو لیدی

ادکلن (Stylo Pour Femme)

برند اماراتی امپر ویواریا تولیدکنندۀ ادکلن های زنانه با ماندگاری بالاست. محصول ( Stylo Pour Femme) یکی از ادکلن های زنانه با قیمت مناسب به حساب می آید. بوی گرم و شیرینش باعث شده که ادکلنی مناسب در فصل های سرد سال باشد. استفاده از عطرهای طبیعی زیر باعث ماندگاری رایحۀ ادکلن (Stylo Pour Femme) شده است.

این ادکلن ترکیبی از عطرهای مختلفی است. برای مثال رایحۀ آغازین شامل لیمو، مرکبات و سیب سبز است. در ادامه نیز رایحۀ میانی با نت های چوبی و گل پاتچولی جایگزین رایحۀ ابتدایی می شود. در پایان نیز عطرهای مشک، عنبر و چرم به مشام می رسد.

ادکلن های زنانه امپر ویواریا

ادکلن (L’AMOUR Lalique)

برند لالیک در اویل دهۀ دوم قرن 21 یکی از ادکلن های زنانه با قیمت مناسب و ماندگاری بالا را روانۀ بازار کرد. ادکلن (L’AMOUR Lalique) ترکیبی از عطرهای خنک طراوت بهار و احساس عاشقانه ای را به یاد می آورد. این عطرهای طبیعی باعث شده اند که بعد از اسپری کردن، عطر طولانی مدت به مشام برسد.

ترکیب عطرهای مختلف لمور در ابتدای اسپری کردن رایحۀ شکوفه پرتقال، گل رز و نارنج دارد. اما در میانه رایحۀ گل مریم، گل گاردنیا و گل یاس دارد. در پایان نیز عطر مشک، چوب صندل و چوب سدر دارد.

ادکلن های زنانه لالیک لمور

ادکلن (Someday)

برند جاستین بیبر اولین ادکلن خود را با نام  (Someday) تولید کرد. این ادو پرفیوم به عنوان یکی از ادکلن های زنانه با قیمت مناسب و ماندگاری بالا شناخته شده است. رایحه میوه ای و گلی این محصول توجه دختران نوجوان و جوانان را به خود جلب کرده است. رایحۀ جذاب و جوان پسند این ادکلن شامل نارنگی ماندارین، یاس، گلابی، توت های وحشی، وانیل و مشک های ملایم است.

ادکلن های زنانه جاستین بیبر

ادکلن (GIRL)

ادکلن (GIRL) نیز در ردۀ ادکلن های زنانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب به حساب می آید. این ادوتویلت محصول برند (Guess) است. ادکلن (Girl) با رایحه ای خوشبو و گرم برای بسیاری از خانم ها جذابیت دارد. شاید علت اصلی آن ماندگاری بالا و ترکیب خوشبوی عطرها باشد.

در ابتدا رایحۀ تمشک، ترنج و خربزه به مشام می رسد که نیمه شاداب است. اما در ادامه رایحۀ ملایم و زنانۀ گل های ارکیده، اقاقیای سیاه و سوسن به مشام می رسد. در پایان نیز با ترکیب عطرهای چوب صندل و وانیل شیرین تر و جذاب تر خواهد شد.

ادکلن های زنانه گس گرل

جمع بندی 

توجه به معطر بودن باعث تولید انواع عطر و ادکلن های زنانه با ماندگاری بالا شده است. اما در این مقاله از اپریشم به ادکلن های زنانه با قیمت مناسب و البته ماندگاری طولانی مانند (Girl) و (Blue lady) پرداختیم.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن از 1 تا 5 ستاره انتخاب کن!

میانگین امتیاز: 4.6 / 5. تعداد رای ها: 16

بدون امتیاز! اولین امتیاز رو ثبت کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا