همه محصولات اصل و قیمت آن ها به لیر ترکیه است

محصولات مراقبت از مو
آرایش و زیباییبرندهای لوازم آرایشی

بهترین برند پنکیک آرایشی کدام است؟

برندهای پنکیک اغلب برای بهبود و ظاهر طبیعی‌ تر صورت استفاده می‌شوند. علاوه بر اینکه لوازم آرایشی هستند، می‌توان از آنها برای پنهان کردن جای زخم‌ها و جوش‌ها استفاده کرد. هنگام انتخاب بهترین برند پنکیک مناسب موارد زیادی وجود دارند که باید در نظر بگیرید. به همین دلیل خرید محصولات جدید می‌تواند کمی دشوار و زمان بر باشد.

همانطور که گفته شد، اگر بتوانید از یک متخصص کمک بگیرید، دیگر نگران یافتن محصول یا برندی نخواهید بود که مناسب وضعیت شما باشد. پس از تحقیقات فراوان و در نظر گرفتن جنبه‌های مختلف یک برند پنکیک خوب، لیست زیر را گردآوری کردیم تا به شما کمک کنیم بر اساس ترجیحات و نیازهای خود تصمیم بگیرید که کدام برند یا محصول را خریداری کنید.

1- شارلوت تیلبری (Charlotte Tilbury)

در اینجا ما برند پنکیک شارلوت تیلبری را داریم. این برند یکی از بهترین و قابل اعتمادترین محصولات بازار است.

مزایا:

  • هرگز روی پوست دانه دانه نمی‌شود.
  • روغن پوست را به خوبی بدون روکش مات کنترل می‌کند.
  • پوست را بدون پوشاندن زیاد یکدست می‌کند.
  • منافذ کوچک می‌شوند.
  • پوست را فوراً روشن می‌کند.
  • برای پوست‌های حساس بدون عطر است.

معایب:

  • این برند در همه کشورها قابل دسترس نیست.

بهترین برند پنکیک آرایشی

2- میبلین (Maybelline)

میبلین محصولی است که نوید زیبایی و جذابیت را می‌دهد. برند پنکیک میبلین بهترین محصول در بین محصولات مرتبط شناخته شده است.

مزایا:

  • سبک وزن است.
  • پالت رنگ مختلفی دارد.
  • با پوست به خوبی ترکیب می‌شود.
  • بدون اینکه دانه دانه شود، حالتی مات به پوست می‌دهد.

معایب:

  • این برند در همه کشورها قابل دسترس نیست.

3- بیرمینرال (BareMinerals)

برند پنکیک بیرمینرال چیزی کمتر از سایر محصولات مرتبط ندارد. شما می‌توانید تنوع محصولات این برند را مشاهده کنید تا پودری را تهیه کنید که به آن نیاز دارید.

مزایا:

  • از مواد معدنی و نشاسته ذرت تولید شده است.
  • بدون مواد شیمیایی و بدون مواد نگهدارنده است.
  • چروک‌های ریز و منافذ را صاف می‌کند.
  • درخشندگی را کنترل می‌کند و آرایش را طولانی‌ تر نگه می‌دارد.
  • روی پوست صورت دانه دانه نمی‌شود.

معایب:

  • این برند در همه کشورها قابل دسترس نیست.

4- لورا مرسیه (Laura Mercier)

برند پنکیک لورا مرسیه به طور گسترده توسط مشتریان به عنوان یک محصول مفید در نظر گرفته می‌شود. این برند فرانسوی توانسته برای همه نوع پوست، پنکیک تولید کند.

مزایا:

  • مات کننده صورت است.
  • آرایش را تنظیم کرده و در طول روز از چربی جلوگیری می‌کند.
  • عکاسی با فلش را بدون رد سفیدی ارائه می‌دهد.
  • سایز مسافرتی دارای پاف قابل حمل دارد.
  • از فرمول ویتامین و مواد معدنی در محصولات خود استفاده می‌کند.

معایب:

  • این برند در همه کشورها قابل دسترس نیست.

انتخاب بهترین برند پنکیک

5- لورآل پاریس (L’Oreal Paris)

برند پنکیک لورآل پاریس در بین محصولات مرتبط به عنوان بهترین محصول شناخته می‌شود. کیفیت ساخت بالا و مناسب برای انوع پوست از ویژگی‌های این برند است.

مزایا:

  • جذب چربی و کاهش درخشندگی پوست به مدت 16 ساعت را ارائه می‌دهد.
  • پودر فشرده شده سبک را می‌توان به تنهایی، برای استحکام بخشیدن به فاندیشن یا در طول روز استفاده کرد.
  • کاملاً مات می‌شود و برای مهمانی یا موقعیت‌های خاص مناسب است.
  • از مواد مغذی و مناسب انواع پوست ساخته شده است.

معایب:

  • این برند در همه کشورها قابل دسترس نیست.

6- کلینیک (Clinique)

برند پنکیک کلینیک به طور گسترده توسط مشتریان به عنوان یک محصول مفید در نظر گرفته می‌شود. این برند نسبت به پنج برند دیگر قیمت مناسب‌ تری دارد.

مزایا:

  • کیفیت بالایی دارد و دانه دانه نمی‌شود.
  • روغن را به خوبی بدون روکش مات کنترل می‌کند.
  • پوست را بدون پوشاندن زیاد یکدست می‌کند.
  • منافذ پوست و جای جوش را می‌پوشاند.
  • پوست را فوراً روشن و جذاب می‌کند.

معایب:

  • این برند در همه کشورها قابل دسترس نیست.

بهترین پنکیک صورت برای پوست‌های چرب

7- بابی براون (Bobbi Brown)

برند پنکیک بابی براون در مقایسه با سایر محصولات مرتبط چیزی کم ندارد! این برند خاص همه نیازهای مربوط به داشتن یه پوست نرم، بدون منافذ و زیبا را ارائه می‌دهد.

مزایا:

  • حالتی مخملی و نرم به پوست می‌دهد.
  • روغن را جذب می‌کند و پوست را شاداب می‌نماید.
  • پوست را از نظر بالینی پاک می‌کند.
  • منافذ را به حداقل می‌رساند.

معایب:

  • این برند در همه کشورها قابل دسترس نیست.

پنکیک آرایشی صورت چیست؟

پنکیک رنگ پوست را صاف و یکدست می‌کند. بهترین آرایشگرها استفاده از پنکیک را به تنهایی یا همراه با کرم پودر توصیه می‌کنند. از پنکیک بیشتر برای مات کردن پوست‌های چرب یا قرار دادن آرایش در جای خود استفاده می‌شود. برای از بین بردن درخشش و جلوگیری از محو شدن آرایش، کمی پودر را به صورت بزنید یا مخلوط کنید و روی نواحی چرب بمالید. برای کاهش چین و چروک پوست، می‌توانید کانتور خود را با استفاده از پودر پنکیک روی پوست بزنید.

خرید بهترین برند پنکیک در هر کیف آرایشی ضروری است. این برندها در رنگ‌ها، ابعاد و قیمت‌های مختلف موجود هستند. اسپری‌های تنظیم کننده برای حفظ ظاهر کلی شما عالی هستند. از سوی دیگر، یک پنکیک خوب برای تنظیم نواحی مختلف مانند (T-zone) یا ناحیه زیر چشم، فوق العاده عمل می‌کند. پودرهای پنکیک به شما این امکان را می‌دهند از بافت‌های درخشان، مات، طبیعی یا مخملی روی پوست خود استفاده کنید.

انتخاب بهترین برند پنکیک

از پنکیک‌های آرایشی صورت اغلب برای بهبود ظاهر صورت و دادن ظاهری طبیعی به پوست استفاده می‌شود. این محصولات را می‌توان همچنین برای پنهان کردن جای زخم و جوش نیز به کار برد. هنگام انتخاب پنکیک صورت باید به نکات مختلفی فکر کرد. مقرون به صرفه، بدون گلوتن ابعاد، رعایت موارد زیست محیطی، غنی از مواد مغذی، گیاهی و بدون مواد شیمیایی خطرناک و همچنین شامل ترکیبات علمی اثبات شده و ارگانیک، از ضروریات بهترین برند پنکیک آرایشی صورت هستند. در ادامه در مورد برندهای معتبر بیشتر صحبت می‌کنیم:

پنکیک آرایش صورت شارلوت تیلبری

پنکیک آرایشی شارلوت تیلبری دارای نانوذرات با فوکوس نرم است که بر اساس بهترین بررسی‌های پودر آرایشی، چین و چروک‌ها و سایر عیوب را برای پوستی بدون عیب و نقص پنهان می‌کند. فناوری تنفسی آن باعث ایجاد جریان هوا با منافذ پوست می‌شود تا ظاهری درخشان و براق به شما بدهد. پوست در تمام طول روز با موم گل رز و روغن بادام مرطوب نگه داشته می‌شود. اجزای منعکس کننده نور، آن را در حالی که به صورت شما برخورد می‌کند پراکنده می‌نمایند.

در حالی که مواد فعال تسکین دهنده و بازسازی کننده برای جوانسازی پوست عالی خواهند بود. این پودر حاوی مواد مغذی برای کاهش درخشندگی بیش از حد است و بر اساس بهترین بررسی‌های پنکیک آرایشی، چهره شما را درخشان‌ تر نشان می‌دهد. این حالت یک درخشندگی بادوام و زیبا به پوست شما می‌بخشد. این پودر را می‌توان به تنهایی برای مات کردن نواحی چرب یا روی کانسیلر و کرم پودر استفاده کرد تا مطابق بهترین بررسی‌های برند پنکیک، سفت و کامل شود.

بهترین برند پنکیک برای استفاده روزانه

پنکیک آرایش صورت میبلین

پنکیک آرایشی میبلین کنترل درخشندگی طولانی مدت و روکشی طبیعی و بدون منافذ را فراهم می‌کند و انتخابی عالی برای پوست‌های معمولی تا چرب است. روغن توسط فناوری معدنی پرلیت برای مات کردن پوست جذب می‌شود و منافذ پوست به دلیل تار شدن ریز پودرها تقریباً نامرئی هستند.

به گفته سازندگان میبلین، این پودر فشرده منافذ را مسدود نمی‌کند، در حالی که صورت شما را مات می‌کند و حالت براق را تا 12 ساعت کاهش می‌دهد. محصولات این برند به خصوص پوست‌های چرب را مات می‌کنند. درخشش روغنی پوست را بدون باقی گذاشتن لکه از بین می‌برد و آن را عالی می‌کند. پنکیک میبلین ممکن است به تنهایی یا روی فاندیشن اعمال شود تا ظاهر شما را زیبا کند.

پنکیک آرایش صورت کلینیک

پنکیک آرایشی جمع و جور کوچکی که ترکیبی از پودر و فاندیشن است. این محصول پودری با پوشش کامل و ماندگار ایجاد می‌کند و به عنوان زیرسازی پودری یا به عنوان تکمیل کننده روی فاندیشن موجود استفاده می‌شود. محصولات این برند فرمولی با چسبندگی بیشتر برای پوشش مضاعف ارائه می‌دهند. هر نوع پوستی ممکن است از پودر صورت کلینیک نهایت بهره را ببرد.

هدف پودر پنکیک کلینیک کاهش دید منافذ است تا پوست صاف و صیقلی به نظر برسد. برخی از پودرهای این برند به عنوان اسپری تکمیل کننده روی فاندیشن برای پوشش مات در تمام روز عمل می‌کنند. با توجه به بررسی بهترین پنکیک آرایشی، محصولات این برند دارای فرمولی ابریشمی هستند که به پوست می‌چسبند و تا ساعت‌ها ماندگاری را تضمین می‌کنند.

بهترین پنکیک آرایشی برای پوست چروکیده

پودر زدن به پوست چروکیده ممکن است چالش برانگیز باشد. در حالی که آرایش خود را تنظیم می‌کنید و درخشش را کاهش می‌دهید، نمی‌خواهید توجه را به خشکی یا چین و چروک جلب کنید. پودر پنکیک برای پوست‌های مسن‌ تر از پودر معمولی صورت بهتر است، زیرا در چین و چروک ته نشین نمی‌شود.

برای اینکه استفاده و ادغام پودر پنکیک با پوست ساده شود، پنکیک با بافت پودری ریز را انتخاب کنید. از پودرهای درخشان و براق کننده صورت خودداری کنید، زیرا ممکن است لکه‌های پیری و آسیب‌های ناشی از نور خورشید را افزایش دهند. استفاده از پنکیک روی پوست تمیز، هیدراته و با لایه برداری خوب برای رسیدن به نتایج خوب ضروری است.

بهترین پنکیک آرایشی برای پیری پوست

بهترین پنکیک صورت برای پوست‌های چرب

در صورت امکان، اگر پوست چرب دارید، از زیرسازی فاندیشن برای آرایش خود استفاده کنید. با این حال، اگر با فونداسیون به صورت روزانه احساس راحتی نمی‌کنید، یک کانسیلر و یک پودر صورت باید موثر باشند. به طور معمول، هنگام استفاده از ضد آفتاب، یک لایه ضخیم روی پوست ایجاد می‌شود. این امر برای حفظ چهره تا حد امکان مات و بدون چربی بسیار مهم است.

متخصصان استفاده از یک پودر پنکیک را پیشنهاد می‌کنند. این پودرها صورت شما را مات می‌کنند و رنگ ناهموار پوست را بسته به پوشش پنهان خواهند کرد. پنکیکی را انتخاب کنید که با پوست شما همخوانی داشته باشد. رنگ‌های روشن‌ تر پودر پنکیک ممکن است رنگ صورت شما را زرد کنند.

بهترین پنکیک آرایشی برای پوست‌های خشک

ممکن است پودری سبک وزن پیدا کنید که بدون خشک کردن پایه بیس صورت شما را محکم می‌کند. این پنکیک‌های آرایشی خوب معمولاً پوشانندگی مناسبی دارند، کاملاً ظریف هستند و بر اساس بهترین بررسی‌های پنکیک آرایشی به راحتی با پوست ترکیب می‌شوند. یک پودر پنکیک با روکش روشن یا شفاف برای پوست‌های خشک خوب عمل می‌کند.

بهترین پودر پنکیک برای پوست‌های خشک، آرایش شما را بدون از بین بردن حالت طبیعی پوست صورت، مطابق بهترین بررسی‌های برند پنکیک، در جای خود قرار می‌دهد. فاندیشن به پودر یک انتخاب فوق العاده برای پوست‌های خشک است. به طور معمول، یک فاندیشن یک زیرسازی بدون روغن ایجاد می‌کند.

بهترین برند پنکیک برای پوست‌های حساس

پوست شما ممکن است به دلایل مختلفی شکننده باشد، از جمله آلرژی، غذا و استعداد ژنتیکی! در نتیجه خرید بهترین پنکیک آرایشی ممکن است دست نیافتنی به نظر برسد. ممکن است پوست شما توسط مواد موجود در لوازم آرایشیتان تحریک شود. مواد شیمیایی داخل پودر از نفت گرفته تا تالک ممکن است به روش‌های مختلفی پوست را تحریک کنند. استفاده از لوازم آرایشی ارگانیک را به عنوان یک جایگزین مناسب برای پوست در نظر بگیرید.

اجزای ارگانیک لوازم آرایشی معدنی ممکن است خطر ناراحتی را کاهش دهند. پنکیک‌های آرایشی خوب برای پوست حساس منافذ را صاف می‌کنند، چین و چروک‌های ریز را پر کرده و بر اساس بهترین بررسی‌های پنکیک آرایشی، ظاهری صاف و بدون ضخامت یا چربی برجای می‌گذارند. پودرهای معدنی پوشش بیشتری را بدون مسدود کردن منافذ ایجاد می‌کنند، زیرا حاوی پرکننده‌های کمتری هستند.

بهترین برند پنکیک برای استفاده روزمره

بهترین برند پنکیک برای استفاده روزانه

قبل از انتخاب بهترین برندهای پنکیک، تصمیم بگیرید که این محصول چگونه باید برای شما کار کند. اگر پوست چرب یا مختلط دارید، پودری را در نظر بگیرید که به عنوان «مات ‌کننده»، «کنترل کننده چربی»، «کنترل براق شدن» یا « عدم ایجاد لک» به بازار عرضه می‌شود، زیرا این پودرها اغلب حاوی اجزای جاذب اضافی برای کمک به مشکلات پوستی چرب هستند. برندهای پنکیک خوب همچنان توصیه می‌شوند، زیرا ممکن است آرایش شما را از چروک شدن باز دارند. به دنبال فرمول‌هایی باشید که حاوی ترکیبات کمتر جذب کننده مانند نشاسته و خاک رس هستند.

بهترین پنکیک آرایشی برای پیری پوست

بهترین برندهای پنکیک برای پوست‌های مسن ممکن است به پنهان کردن عیوب کمک کرده و پوست را صاف‌ تر نشان دهند. در صورتی که پوست پیری دارید، استفاده از یک پودر سفت کننده ضروری است تا آرایش خود را در تمام طول روز شاداب نگه دارید.

بهترین برند پنکیک برای استفاده روزمره

با استفاده از پودری که با رنگ پوست شما همخوانی دارد، می‌توانید کمی پوشش بیشتر و توانایی پنهان کردن هر گونه لک یا جای زخم را داشته باشید. پودر پنکیک وقتی به درستی انتخاب و استفاده شود، تمام رنگ‌های پوست را تکمیل می‌کند. این پودر درخشندگی را کاهش می‌دهد و هنگامی که آن را لمس می‌کنید، احساسی نرم و مخملی خواهید داشت. اما اگر به خوبی ترکیب نشود، دانه دانه و زبر می‌شود.

کلام آخر

با افزایش سن، پوست ما به طور طبیعی بخشی از روشنایی خود را با تجزیه کلاژن و الاستین از دست می‌دهد. اغلب اولین واکنش اضافه کردن مقداری درخشندگی به کرم پودر است. با این حال، رنگدانه‌ها با درخشندگی باعث جلب توجه به چین و چروک و سایر عیوب صورت می‌شوند. برای همه انواع پوست‌ از جمله معمولی، حساس یا مستعد چروک، یک پودر پنکیک می‌تواند بهترین انتخاب ممکن باشد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن از 1 تا 5 ستاره انتخاب کن!

میانگین امتیاز: 5 / 5. تعداد رای ها: 13

بدون امتیاز! اولین امتیاز رو ثبت کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا