همه محصولات اصل و قیمت آن ها به لیر ترکیه است

محصولات مراقبت از مو
آرایش و زیباییبرندهای لوازم آرایشی

بهترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی (کدام مارک ایرانی آرایشی بهتر است؟)

طی چند سال اخیر در ایران، برندهای تولید لوازم آرایشی فعالیت خود را گسترش داده اند. همچنین برندهای نوظهوری وارد بازار شده اند. به صورتی که امروزه محصولات متنوع ایرانی به وفور یافت می شود. این برندها هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. برخی از آن ها نیز بسیار باکیفیت هستند و طرفداران بسیاری دارند. در این مطلب قصد داریم بهترین برندهای آرایشی ایرانی را معرفی کنیم و به محصولاتشان بپردازیم.

بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی کدام است؟

همانطور که گفته شد برندهای ایرانی متفاوتی محصولات متنوع خود را وارد بازار کرده اند. امروزه با افزایش قیمت برندهای خارجی آرایشی امکان خرید آنها و حتی دسترسی به لوازم آرایشی اصل پایین آمده است. اما برای بسیاری از از آن ها نمونه های ایرانی با کیفیت تولید شده است. در نتیجه می توانید با اطلاع از برندهای مختلف و محصولات آن ها بهترین انتخاب را داشته باشید.

کدام برندهای آرایشی ایرانی جایگزین برندهای خارجی می شوند؟

در مقاله دیگری بهترین برندهای معروف لوازم آرایشی خارجی را بررسی کرده ایم.

برندهای خارجی به دلایل مختلفی وارد یران نمی شوند. همچنین در صورتی که نمونه های اصلی آن یافت شود قیمت های بسیار بالایی دارند. به همین دلیل است که لوازم آرایشی تقلبی با نم برندهای مطرح دنیا با قیمت های پایین تر در بازار وجود دارد. این محصولات قاعدتاً کیفیت بالایی ندارند و ممکن است باعث آسیب رسیدن به پوست و یا مو شوند.

در صورتی که تمایل دارید از بهترین برندهای خارجی استفاده کنید حتماً از اورجینال بودن آن اطمینان حاصل کنید. برای این کار بهتر است این محصولات را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید. اما در همین راستا برندهای ایرانی نمونه های مشابه آن ها را با قیمت های بسیار پایین تر و با کیفیت مطلوب تولید می کنند.
بهتر است که به جای استفاده از محصولات تقلبی، از لوازم آرایشی اصل ایرانی استفاده شود که زیر نظر کارشناسان مختلف تولید می شوند. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل می توان به راحتی آن را پیگیری کرد.

معرفی برند مای

برند مای (My) یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین برندهای ایرانی است که ابتدا با کرم های ضد آفتابش میان مردم شناخته شد. این برند لوازم بهداشتی یعنی مراقبت از پوست و مو همچنین لوازم آرایشی متنوعی تولید می کند. برند مای در سال های اخیر خط تولید لوازم آرایش خود را گسترش داده است. امروزه محصولاتی مانند، کرم پودر، پنکیک، رژ گونه، لاک، رژ لب و کرم ضد آفتاب تولید می کند.

تمام محصولات این برند زیر نظر لابراتوارهای پیشرفته و با بهترین مواد اولیه تولید می شوند. برند مای در سال های اخیر نیز یکی از پرفروش ترین برندهای ایرانی معرفی شده است. محصولات این برند را می توانید در داروخانه ها و فروشگاه های آرایشی پیدا کنید.

معرفی برند مای

معرفی برند این لی

برند این لی (IN Lay) یکی از برندهای شرکت طبیعت زنده است که محصولات گیاهی تولید می کند. برند سینره نیز زیر نظر همین لابراتور فعالیت می کند. این لی به نسبت سایر برندها نسبتاً تازه تأسیس است. این برند پس از شروع به کار خیلی زود مورد توجه علاقه مندان و مصرف کنندگان قرار گرفت.

لابراتوار طبیعت زنده از سال 1376 شروع به فعالیت کرده و از آن سال محصولات بسیار متنوعی را وارد بازار کرده است. برند این لی نیز محصولات آرایشی متفاوتی از جمله کرم پودر، پنکیک، خط چشم، رژ لب و لاک تولید می کند. یکی از مهم ترین ویژگی های این برند آن است که همۀ محصولات بر پایه گیاهی هستند و هیچ کدام تست حیوانی ندارند.

معرفی برند این لی

معرفی برند کالیستا

برند ایرانی کالیستا یک برند نسبتاً تازه تأسیس است. این برند ویژگی های بسیار خوبی به نسبت خیلی از محصولات آرایشی دارد. همین موضوع سبب شد تا این برند خیلی زود میان مصرف کنندگان شناخته شود.

تمام محصولات برند کالیستا فاقد سرب و پارابن هستند. سرب و پارابن مواد آرایشی هستند که در خیلی از محصولات آرایشی وجود دارند و به شدت برای بدن مضر می باشند.

بسته بندی و ظاهر رنگارنگ محصولات کالیستا یکی از ویژگی های جذاب این برند است که باعث جلب توجه بسیاری می شود.

کالبستا خط تولی گسترده ای در لوازم آرایشی دارد و محصولاتی اعم از چنکیک، رژ لب، خط چشم، ریمل و لاک تولید می کند. کالیستا یکی از بهترین لوازم آرایشی ایرانی است.

معرفی برند هیدرودرم

هیدرودرم یکی از محبوب ترین برند های ایرانی است که محصولات بهداشتی و آرایشی تولید می کند. این برند همچنین یکی از برندهای لابراتوار پارس حیان است که، از سال 1386 تولید و عرضه شد.

معرفی برند هیدرودرم

این برند باتوجه به تجربیات متخصصین و تکنولوژی روز دنیا تولید شده و با تنوع بالای محصولات خود، نیاز مصرف ‌کنندگان را تامین می‌کند.
هیدرودرم، کیفیتی فوق‌ العاده و همچنین قیمت مقرون به صرفه داشته که موجب شده با برندهای دیگر به رقابت بپردازد. برند هیدرودرم بالغ بر 30 محصول متفاوت در زمینۀ مراقبت از پوست، مو و ناخن تولید کرده است.

معرفی برند آموتیا

آموتیا یکی دیگر از بهترین برندهای آرایشی ایرانی است. در تولید محصولات خود همان طور که پایبند تولید محصولی با کیفیت جهانی هست، اصولی در زمینه های زیست محیطی، حمایت از حقوق حیوانات، تولیدات اخلاق مدارانه با مسئولیت های اجتماعی را به صورت جد در دستور کار خود دارد. در نتیجه محصولات این برند تست حیوانی ندارند.

از نکات بارز تولیدات محصولات برند آموتیا سلامت محور بودن کالا و احترام به حقوق مصرف کنندگان است. در تولید محصولات ارائه شده این شرکت نشان استوانه ای شکلی روی بسته بندی محصولات درج شده که بیانگر مدت زمان مجاز مصرف بعد از بازگشایی پلمپ محصول می باشد که از نقطه نظر سلامت محور از اهمیت بالایی برخوردار است.

معرفی برند مارال

مارال یکی از محبوب‌ ترین برندهای آرایشی ایرانی است. یکی از دلایل محبوبیت این برند قیمت ‌های مقرون به صرفه آن با توجه به کیفیت محصولات است. این برند با دارا بودن بیش از 45 محصول آرایشی خیلی زود مورد توجه علاقه مندان قرار گرفت و به یکی از بهترین برندهای ایرانی تبدیل شد.

معرفی برند مارال

محصولات اولیه برند مارال محصولات آرایشی و مراقبت مو مانند رنگ مو، اکسیدان، شامپو و سرم مو، دئودورانت، نرم کننده، و پودر دکلره بود اما پس از مدتی محصولات آرایشی بهداشتی دیگری مانند لاک ناخن، رژلب کرم پودر و دیگر محصولات را وارد بازار کرد.

معرفی برند شون

شون در زبان آلمانی به معنای زیبایی است. محصولات گیاهی «شون» با استفاده از مؤثرترین عصاره گیاهان و میوه ها، منطبق با خواسته تمام کسانی هستند که دوستدار طبیعت و محصولات طبیعی می‌باشند و هم اکنون در انواع محصولات مراقبت از مو، مراقبت از پوست، مراقبت از بدن و محافظ آفتاب به مصرف کنندگان عرضه می ‌گردند.

این برند ایرانی نیز محصولاتی اعم از پنکیک، ریمل، شامپو، شامپوی بدن، نرم کننده و انواع کرم نیز تولید می کند.

معرفی برند شون

معرفی برند ژوت

برند ژوت از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت با هدف رسیدن به بالاترین جایگاه در میان محصولات تخصصی آرایشی و بهداشتی در ایران پا به این صنعت گذاشت. ژوت با همکاری یکی از معتبر ترین تولیدکنندگان محصولات آرایشی فرانسوی توسط لابراتوار مون روژین در ایران بسته بندی و عرضه می‌گردد. این برند شاید نسبت به سایر برندهای ایرانی کمتر شناخته شده باشد اما محصولات با کیفیت بسیار زیادی دارد.

جمع بندی

همانطور که خواندید برندهای ایرانی زیادی وجود دارد که محصولات بسیار باکیفیتی تولید می کنند. درنتیجه در صورت نیاز می توان آن ها را جایگزین نمونه های خرجی کرد. با توجه به تنوع محصولات و همچنین برندها نمی توان گفت که بهترین مارک آرایشی ایرانی کدام است. زیرا هرکدام ویژگی های خاص خود را دارد.

در پایان توصیه می کنیم راهنمای اقلام ست لوازم بهداشتی مردانه را مطالعه کنید تا دفعه بعد هنگام خرید ست بهداشتی مردانه برای عزیزان خود اطلاعات بیشتری برای خرید داشته باشید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن از 1 تا 5 ستاره انتخاب کن!

میانگین امتیاز: 4.8 / 5. تعداد رای ها: 13

بدون امتیاز! اولین امتیاز رو ثبت کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا