همه محصولات اصل و قیمت آن ها به لیر ترکیه است

محصولات مراقبت از مو
دنیای مد و لباسراهنمای خرید لباسست کردن لباس

شب یلدا چی بپوشیم؟ (راهنمای انتخاب و خرید لباس برای مهمانی شب یلدا)

جشن شب یلدا معروف به شب چله یکی از کهن ترین جشن های ایرانی است و اولین بار توسط زرتشتان این جشن برپا شده است. یلدا طولانی ترین و تاریک‌ ترین شب اول زمستان است که در این شب طبق رسم و رسوم ایرانی ها همۀ خانواده و دوستان در کنار هم جمع می شوند و این شب را جشن می گیرند. در این مقاله به بررسی شب یلدا چی بپوشیم، انتخاب لباس شب یلدا، لباس مناسب مهمانی یلدا و خرید لباس شب یلدا می پردازیم.

در این جشن اگر می خواهید استایل جذاب و زیبایی داشته باشید، باید به مدل لباس، رنگ، نوع اکسسوری و سبک آرایش خود دقت کنید. بنابراین به ایده ها و نکاتی که در ادامه بیان خواهد شد، دقت کنید تا در جشن یلدا ظاهری فوق العاده داشته باشید.

یکی از تفریحات شب یلدا شاهنامه و حافظ خوانی (فال حافظ) است. همچنین در مهمانی شب یلدا از غذاهای متنوع، انواع میوه (هندوانه، انار) و آجیل هم نباید چشم پوشی کرد. جشن یلدا فوق العاده خوشمزه، خوش رنگ و لعاب است و یکی از جشن های ایران باستان است و سنت های آن به اندازه ای سرگرم کننده و جذاب است که به فهرست گنجینه های ملی ایران اضافه شده است.

یکی از بزرگ ترین دغدغه ها برای بانوان در شب زیبای یلدا انتخاب لباس شب یلدا است. مهم ترین سوال برای بانوان در شب یلدا این است که یلدا چی بپوشیم؟ یا شب یلدا چی بپوشیم؟ لباس مناسب مهمانی یلدا کدام است؟ برای لباس مهمانی شب یلدا چه رنگی انتخاب کنیم؟ چه سبک آرایشی در مهمانی شب یلدا داشته باشیم؟

یلدا چی بپوشیم؟

پیشنهاد ما برای خرید لباس شب یلدا لباس هایی با رنگ قرمز است زیرا شما را جوان و شاداب نشان می دهد و با رنگ این شب هماهنگ است. رنگ قرمز، یکی از فوق العاده ترین و جذاب ترین رنگ هاست که برای هر شخصی با هر سلیقه ای رنگ فوق العاده جذابی است.

لباس قرمز، لباسی مناسب مهمانی شب یلدا است. یک استایل ساده و شیک که می تواند یکی از بهترین گزینه ها در این جشن باشد. انتخاب و خرید لباس قرمز همراه با اکسسوری های رنگ سفید مانند گوشواره، گردنبند یا انگشتر مناسب مهمانی شب یلدا است و ظاهر شما را زیبا می کند.

لباس رنگ قرمز با اکسسوری های سفیدلباس مناسب مهمانی یلدا همراه با اکسسوری

رنگ قرمز همراه با رنگ سبز در لباس جذابیت بیشتری به شما می بخشد و در کنار هم هماهنگی خاصی دارند. لباس رنگ سبز با اکسسوری هایی مانند گوشواره های بزرگ قرمز رنگ و گردنبندی زیبا با نگین های قرمز برای بانوان جذاب است.

لباس رنگ سبز با جزئیات و اکسسوری های قرمز

بلوز قرمز و شلوار سبز همراه با اکسسوری ترکیب جذابی برای لباس مهمانی شب یلدا است. در این جشن به یاد ماندنی و خاطره انگیز شما انتخاب های زیادی دارید. اگر می‌خواهید از رنگ قرمز در پوشش خود کمتر استفاده کنید، رنگ سبز و سفید در کنار هم برای شما انتخاب خوبی است.

یک بلوز یا شومیز زیبا در رنگ های سبز و سفید با یک شلوار جین انتخاب مناسبی در مهمانی شب یلداست. ضمناً در کنار این استایل جذاب استفاده از اکسسوری های زیبا را فراموش نکنید.

شب یلدا

اگر دوست دارید در جشن شب یلدا پیراهن بپوشید به شما پیشنهاد می کنیم یک پیراهن ساده با رنگ جذابی مانند سبز همراه با اکسسوری رنگ قرمز انتخاب کنید.

آرایش مناسب یلدا

خانم ها علاوه بر اینکه به نوع و رنگ لباس خود در مهمانی شب یلدا اهمیت می دهند، باید به سبک آرایش صورت، مو و ناخن خود نیز در این جشن اهمیت دهند زیرا زیبایی یک زن را چندین برابر می کند. آرایش صورت هرچه ملیح تر و ملایم تر باشد ظاهری زیباتر به شما خواهد بخشید. بنابراین بهتر است موی خود را با توجه به نوع لباسی که می پوشید ساده آرایش کنید.

برای طراحی ناخن ها در جشن شب یلدا چه کنیم؟

انتخاب رنگ ناخن و طراحی ناخن نیز یکی دیگر از نکته هایی است که در ظاهر شما در شب مهمانی تأثیر فوق العاده ای دارد.

ناخن شب یلدا

ناخن مدل هندوانه ای، انار و تم یلدایی می تواند ایدۀ جذابی برای هماهنگی لباس شما و اکسسوری باشد. همچنین ناخن با رنگ سبز و قرمز استایل شما را جذاب می کند.

استایل قرمز رنگ برای مهمانی شب یلدا مناسب است؟

قرمز رنگی جسورانه و هیجان انگیز برای انتخاب لباس شب یلدا است. اگر به دنبال یک استایل کلاسیک، رسمی و خانمانه هستید، بهترین انتخاب برای شما یک پیراهن قرمز جذاب و یک جفت کیف و کفش مناسب همراه با اکسسوری پر زرق و برق و شیک است.

پیراهن قرمز با کفش های سبز ایدۀ خوبی برای خرید لباس شب یلدا است. ضمناً این افراد به سلیقه خود می توانند رنگ کفش و پیراهن را تغییر دهند. کت قرمز با دامن رنگی همراه با یک گوشوارهٔ براق در مهمانی شب یلدا انتخاب شیکی است.

مهمانی شب یلدا

شومیز قرمز با شلوار جین هم ترکیب فوق العاده ای برای خرید لباس شب یلدا است. این استایل همراه با یک گردنبند یا گوشواره بزرگ و الماسی شکل جذابیت شما را در شب دو چندان می کند.

ترکیب یک بلوز ساده قرمز با دامن چهارخانه همراه با گردنبندی زیبا گزینۀ مناسبی برای مهمانی یلدا است. خانم های جوان و زیبا یک ایدۀ ساده و شیک دیگر به شما پیشنهاد می کنیم، دامن پلیسه سبز رنگ را با بلوز قرمز ست کنید.

لباس رنگ سبز با جزئیات و اکسسوری های قرمز

اگر می خواهید در مهمانی شب یلدا شیک، ساده و راحت باشید، بلوز سبز رنگ طرحدار همراه با شلوار قرمز رنگ و گوشواره های بزرگ و براق درخشش شما را در مهمانی شب یلدا چندین برابر می کند.

استایل های مختلف با رنگ های زیبا برای مهمانی شب یلدا

کت و شلوار قرمز با بلوز سفید همراه با یک جفت کفش سفید پاشنه‌دار و یک انگشتر الماس زیبا پیشنهاد دیگر ما به خانم های جذاب است. همچنین از خریدن بلوز قرمز رنگ با دامن پفی سفید و اکسسوری های سبز رنگ غافل نشوید.

استایل های مختلف با رنگ های زیبا برای مهمانی شب یلدا

ست کردن سرهمی( اورال) زنانه سبز همراه با اکسسوری های زیبا در جشن یلدا

برای زیباتر دیده شدن در کنار بانوانی که در مهمانی شب یلدا لباس قرمز پوشیده اند، از یک سرهمی سبز رنگ استفاده کنید. اورال یا سرهمی ها یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای بانوان هستند. این سبک لباس در بین خانم های جوان طرفداران زیادی دارد. اورال رنگ سبز، لباس مناسب مهمانی یلدا است که می توانید یک استایل منحصر به فرد و جذابی در مهمانی یلدا داشته باشید.

اورال

ترکیب لباس رنگ قرمز و مشکی، لباسی مناسب مهمانی یلدا

ترکیب این دو رنگ قرمز و مشکی جذابیت فوق العاده ای به شما می دهد. پوشیدن یک پیراهن مشکی در کنار کفش قرمز، آرایش ملایم و گوشواره ای درخشان شما را شگفت انگیز می کند.

ترکیب رنگ قرمز و مشکی

خرید کیف و کفش مناسب مهمانی یلدا

در بین بانوان علاوه بر اینکه در شب یلدا دغدغهٔ خرید لباس دارند و بزرگترین سوال بانوان این است که در مهمانی یلدا چه لباسی بپوشیم؟ خرید کیف و کفش هم دغدغهٔ دیگر بانوان است، چه کیف و کفشی مناسب مهمانی شب یلدا است؟

کیف و کفش یکی دیگر از مهمترین انتخاب ها برای بانوان شیک پوش در شب یلدا است. هماهنگی کیف و کفش مناسب با لباس اهمیت زیادی در مهمانی دارد. ست کردن لباس، کیف و کفش همراه با اکسسوری ها از مهمترین ترفندها برای بانوان در مهمانی شب یلداست.

ست کیف و کفش

خرید لباس های طرحدار برای بچه ها در مهمانی شب یلدا

یکی دیگر از دغدغه های بانوان برای مهمانی شب یلدا، لباس بچه ها و کودکان است. در شب یلدا چی بپوشیم؟ در مهمانی شب یلدا لباس های طرحداری مانند هندوانه و انار برای بچه ها مناسب هستند و برای انتخاب لباس بچه ها در مهمانی محدودیتی وجود ندارد. پس بچه ها می توانند از لباس ها با تم یلدایی متنوع در شب مهمانی استفاده کنند.

لباس بچه ها را با استفاده از توربان ها، کروات، پاپیون و گل سرهای زیبا در طرح های هندوانه و انار تزئین کنید. ست تیشرت و شلوارک، تیشرت و شلوار، بلوز، دامن و تاپ،دامن در طرح های گوناگون بهترین انتخاب برای بچه هاست.

لباس های طرحدار برای بچه ها در مهمانی شب یلدا

لباس مناسب مهمانی یلدا برای آقایان

انتخاب لباس شب یلدا برای آقایان نسبت به بانوان محدودیت بیشتری دارد، اما با کمی سلیقه آقایان نیز می توانند همچون خانم ها در این شب استایل هماهنگی با فضای مهمانی و جشن شب یلدا داشته باشند.

انتخاب لباس شب یلدا برای همۀ افراد خانواده

اکثر افراد در جشن ها، مهمانی های خانوادگی و دوستانه برای نشان دادن صمیمت و عشق بین اعضای خانواده از لباس ست استفاده می کنند. در شب یلدا بهترین فرصت برای اعضای خانواده، زن و شوهر، پدر، مادر و فرزندان است، تا بتوانند لباس مناسب مهمانی یلدا انتخاب کنند و در این شب زیبا و خاطره انگیز در کنار یکدیگر لذت ببرند.

انتخاب لباس مهمانی شب یلدا برای همۀ افراد خانواده

نکاتی دربارۀ خرید لباس شب یلدا و اکسسوری مهمانی

  •  در مهمانی شب یلدا از انتخاب لباس هایی با آیتم هندوانه، انار فاصله بگیرید و ترجیحاً خریداری نکنید.
  • اگر می خواهید از آیتم های هندوانه و انار  در انتخاب لباس شب یلدا استفاده کنید، ترجیحاً از اکسسوری های کوچکی مانند گوشواره یا گردنبند استفاده کنید.
  • اگر در انتخاب لباس اهل ریسک کردن استایل جدید نیستید، بهتر است به سراغ بلوز و دامن بروید، زیرا ست شیکی در همۀ مهمانی ها است.
  •  بانوانی که با پوشیدن دامن مشکل دارند و دامن را دوست ندارند، بهترین انتخاب برای آنها بلوز ساده و شلوار جین است زیرا ترکیبی ساده، شیک و اسپرت است.
  • پوشیدن دامن کوتاه با جوراب شلواری، ایدۀ عالی برای مهمانی است.
  • لباس هایی که پارچۀ جنس گیپور، لمه و مخمل دارند، گزینهٔ مناسبی برای خوش استایل شدن شما در شب مهمانی هستند.
  • در مهمانی شب یلدا قرار است به شما و خانواده تان خوش بگذرد، پس با خرید لباس شب یلدا که در آن راحت نیستید، جشن شب یلدا را برای خود خراب نکنید.

اکسسوری مهمانی

  • اگر لباس مهمانی شب یلدا با تم یلدا هماهنگ نبود، می توانید با استفاده از اکسسوری های مناسب با تم یلدا موهایتان را تزئین کنید. همچنین آرایش یلدایی گزینۀ خوبی برای شما است.
  • اگر تمایلی به پوشیدن لباس های طرح دار یا رنگی در مهمانی ندارید، لباس های مشکی و ساده را برای مهمانی انتخاب کنید. همچنین می توانید در کنار این استایل زیبا و شیک از اکسسوری های یلدایی هم استفاده کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن از 1 تا 5 ستاره انتخاب کن!

میانگین امتیاز: 4.9 / 5. تعداد رای ها: 15

بدون امتیاز! اولین امتیاز رو ثبت کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا