همه محصولات اصل و قیمت آن ها به لیر ترکیه است

محصولات مراقبت از مو
سلامت پوست و مو

بهترین کرم های ضد چروک خارجی، ایرانی و طبیعی

کرم های ضد چروک امروزه بسیار بیشتر از پیش مورد استفاده قرار می گیرند. دلیل اصلی به وجود آمدن چروک‌ های پوستی، افزایش سن است. این مسئله باعث کاهش سرعت تقسیم سلول‌ های پوستی، کم شدن کلاژن و در نتیجه نازک شدن لایه میانی پوست شده و پوست نهایتاٌ دچار افتادگی و چین و چروک خواهد شد. قبل از بررسی بهترین کرم‌‌ های ضد چروک، باید دانست که که اصلا چرا چروک‌ ایجاد می‌شود.

با وجود این که چروک پوست، روند طبیعی افزایش سن است، عادات و مسائل زندگی مدرن باعث تشدید ایجاد چروک‌های پوستی شده است. استفاده از فست فود‌ها، عدم آبرسانی پوست، مصرف سیگار، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و مصرف دارو از مواردی هستند که روند ایجاد چروک پوست را تسریع کرده و سن به وجود آمدن این مشکل پوست را به صورت محسوسی کاهش داده‌ اند.

روش‌ های کنترل و کاهش چروک‌ های پوستی

گردش مالی صنعت زیبایی، برای درمان چین و چروک مبلغ قابل توجه 50 میلیاد دلار در جهان است. راه کارهای متعددی برای کنترل، کاهش و حتی از بین بردن چروک‌های پوستی وجود دارد. انتخاب هرکدام از این راهکارها بستگی به سن فرد، شدت چین و چروک، زمان لازم برای رسیدن به نتیجه دلخواه و عمق چروک‌های پوستی دارد.

با پیشرفت عمل‌ های زیبایی، جراحی های متعددی مانند استفاده از لیزر، دستگاه فرکانس رادیویی، کشیدن پوست و تزریق فیلر برای از بین بردن چروک‌ های پوست انجام می‌ شود که با داشتن تاثیر سریع، آسیب‌ های دیگری به پوست وارد می‌ کنند.

قوی ترین کرم های ضد چروک

به گفته متخصصان زیبایی، بهترین راه برای جلوگیری از چروک‌ های پوستی، رسیدگی روزانه و منظم به پوست صورت است. استفاده از کرم‌ های ضدآفتاب، داشتن روتین مناسب نوع پوست، آبرسانی درست پوست صورت، مصرف ویتامین‌ ها و آب به اندازه کافی و استفاده از بهترین کرم های ضد چروک مواردی است که انجام آن‌ ها، چروک‌ های پوستی را تا حد زیادی کنترل می‌ کنند.

ویژگی بهترین کرم‌های ضد چروک چیست؟

بهترین کرم های ضد چروک، باید دارای ویژگی ‎‌هایی باشند که بیشترین تاثیر را داشته و کمترین ضرر را بر روی پوست ایجاد کنند. باید بدانید که قوی‌ترین کرم‌های ضد چروک لزوماً بهترین کرم‌ های ضد چروک نیستند. بهتر است در مقابله با چین و چروک‌های پوستی برای رسیدن به نتیجه عجله نکنید. در ادامه به آنچه که تاثیرات زیادی بر سلامت پوست می گذارد پرداخته ایم.

قوی ترین کرم های ضد چروک

آبرسانی درست پوست

آبرسانی درست پوست به تنهایی م ی‌تواند کیفیت و شفافیت آن را افزایش دهد. حفظ رطوبت و آبرسانی پوست به حدی موثر است که تمام کرم‌ های ضد چروک ایرانی و خارجی دارای این ویژگی هستند. برای افزایش میزان اثربخشی بهترین کرم‌ های ضد چروک، به مرطوب کننده مواد فعال اضافه می‌ شود تا مقدار بیشتری از مواد جذب پوست شود. رطوبت رسانی با مواد فعال پوست را شفاف می‌کند، خطوط ریز را محو می‌ کند و بافت پوست را لطافت می‌ بخشد.

کوآنزیم Q10

کوآنزیم Q10 ماده مهم و مؤثری در قوی‌ترین کرم‌ های ضد چروک است. این ماده، سلول‌های پوست را به شدت برای ساخت کلاژن، تحریک می‌کند. Q10 به صورت هم زمان در از بین بردن چروک‌های پوست موثر بوده و از به وجود آمدن چروک‌های جدید جلوگیری می‌کند.

ویتامین A (رتینوئیدها)

ویتامین A و یا به صورت کلی‌تر خانواده رتینوئیدها، در بازسازی و احیاء پوست تاثیر زیادی دارند. این ویتامین اثرات مخرب نور خوشید بر روی پوست را التیام می بخشد و در رفع چروک‌ های پوست نقش پررنگی دارد.

ویتامین C

بهترین آنتی اکسیدان و محافظ پوست در مقابل رادیکال‌های آزاد هوا ویتامین C یا اسید اسکوربیک است. همچنین این ویتامین اثرات مخرب نور خورشید بر روی پوست را التیام می‌ بخشد. کرم‌ ها و لوسیون‌ های حاوی ویتامین C نباید در معرض نور خورشید و هوا قرار بگیرند. زیرا اثر بخشی خود را از دست می‌ دهند.

آلفا هیدروکسی اسید (AHA)

خانواده آلفا هیدروکسی اسیدها به صورت معمول برای لایه برداری و حذف سلول‌های مرده پوست به کار برده می‌ شود. استفاده منظم از کرم ضد چروک حاوی AHA به پوست کمک می‌ کند جذب بیشتری و بهتری داشته باشد. همچنین با استفاده از هیدروکسی اسیدها پوست برای رشد بیشتر تحریک شده و سلول‌ های تازه پوستی صاف و یکنواخت و با سرعت بیشتری تولید می‌ شوند.

 عصاره چای

اثر عصاره چای سبز و چای سیاه بر روی پوست، ضد التهابی و آنتی اکسیدانی قوی است. بهترین کرم های ضد چروک حاوی عصاره چای سبز هستند.

عصاره هسته انگور

عصاره هسته انگور سلول‌های پوست را تحریک به ساخت کلاژن می‌کند. همچنین اثر ضد التهاب، آنتی اکسیدان و ترمیم کنندگی مؤثری بر روی پوست حساس صورت دارد.

نیاسین آمید

این ماده آنتی اکسیدان قوی مرتبط با ویتامین B3 است. نیاسین آمید خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش داده و باعث حفظ آب و رطوبت پوست می‌شود.

کرم ضد چروک دور چشم

به دلیل اینکه، پوست اطراف چشم از بقیه پوست صورت نازک تر است، اولین نشانه‌ های چروک پوست صورت در اطراف چشم ایجاد می‌ شود. با توجه به همین دلیل، از بین بردن چروک دور چشم به سادگی امکان پذیر است. چروک دور چشم‌ با مصرف منظم یک محصول با کیفیت، به سرعت محو می‌ شوند. در حال حاضر بسیاری از برندهای ایرانی مانند سینره، مای، مدیلن و لایسل کرم ضد چروک چشم تولید می‌ کنند که میزان بالای رضایت مشتری را نیز کسب کرده‌ اند.

قوی ترین کرم های ضد چروک

بهترین کرم‌ های ضد چروک ایرانی کدامند؟

برندهای ایرانی تولید کننده کرم‌ های ضد چروک در سال‌های اخیر با پیشرفت بسیار قابل توجهی توانسته‌ اند محصولاتی با کیفیت و متناسب با پوست ایرانیان تولید کنند. در ادامه پرطرفدارترین کرم‌های ضد چروک ایرانی را معرفی می کنیم.

قوی ترین کرم های ضد چروک

کرم ضد چروک سینره

کرم ضد چروک سینره عمق چروک‌ها را کاهش داده و از ایجاد چروک‌ های جدید جلوگیری می‌ کند. همچنین چروک‌ های سطحی را از بین می‌ برد. این کرم با داشتن Q10 و ویتامین E اثر رادیکال‌ های آزاد را از بین برده و کلاژن سازی را در پوست افزایش می‌ دهد.

کرم ضد چروک سی‌گل

کرم ضد چروک سی‌گل حاوی نوعی لایه بردار است که با حذف سلول‌ های مرده پوست، باعث افزایش جذب و تاثی کرم بر پوست می‌ شود. این کرم در بازسازی و ترمیم پوست نیز مؤثر بوده و چروک‌ های سطحی را از بین می‌ برد.

کرم ضد چروک هیدرودرم

رطوبت رسانی، تقویت پوست صورت، کاهش ایجاد چروک‌ های جدید و رفع چروک‌های سطحی از ویژگی‌ های کرم ضد چروک هیدرودرم است. در ترکیبات این کرم از مواد گیاهی نظیر روغن هسته انگور استفاده شده است که از بروز حساسیت‌های پوستی نیز جلوگیری می‌ کند.

کرم ضد چروک نئودرم

کرم ضد چروک نئودرم باعث کاهش سرعت روند پیری پوست شده و ظاهری لطیف و شفاف به آن می‌ بخشد. روغن هسته انگور و روغن جوانه گندم در ترکیبات این کرم وجود داشته که در رفع چروک‌ های قدیمی مؤثر بوده و از بروز چروک‌ های جدید جلوگیری خواهد کرد.

کرم‌ های ضد چروک خارجی

اثر بخشی کر م‌های ضد چروک به هزینه‌ای که صرف آن می‌شود ارتباطی ندارد. بهترین کرم‌ های ضد چروک لزوما گران‌ ترین آن‌ ها نیستند. با این وجود، کرم‌ های خارجی ضد چروک با کیفیت و قیمت مناسب نیز در بازار موجود هستند که می‌ توان با توجه به تاثیر و نیاز پوست از آن‌ ها استفاده کرد.

قوی ترین کرم های ضد چروک

کرم ضد چروک ویشی

این کرم ضد چروک فرمولاسیونی ویژه برای استفاده در طول شب تولید شده و پوست را ترمیم، بازسازی و رطوبت رسانی می‌کند. کرم ضد چروک ویشی باعث سفت شدن پوست صورت شده و چروک‌ ها را به صورت محسوسی بهبود می‌ بخشد.

کرم ضد چروک کدلی

کرم ضد چروک کدلی، پوست را به صورت عمقی تغذیه و ترمیم می‌ کند. همچنین با استفاده از این کرم خاصیت ارتجاعی پوست افزایش یافته و چروک‌ ها از بین می‌ روند. این کرم در رفع لک‌ های تیره پوستی تاثیر زیادی داشته و پوست صورت را یکنواخت و لطیف می‌کند.

کرم ضد چروک لاروش پوزای

این کرم با فرمولاسیون خاص برای پوست‌ های حساس قابل استفاده است. کرم ضد چروک لاروش پوزای مقدار زیادی رتینول دارد که به مرور جذب پوست شده و باعث چند برابر شدن تاثیر آن می‌ شود.

کرم ضد چروک ایوروشه

فرمولاسیون این کرم ضد چروک به گونه‌ ای است که باید در شب استفاده شود. این کرم پوست را به خوبی تغذیه کرده و استحکام می‌ بخشد. رفع خشکی پوست، افزایش لطافت و درخشندگی پوست، بهبود چروک‌ های پوستی و جلوگیری از ایجاد چروک‌ های جدید از تاثیرات کرم ضد چروک ایوروشه است.

کرم های ضد چروک

 نکات مهم در خرید بهترین کرم‌های ضد چروک

  • برای تاثیر بهتر کرم بر روی پوست، هم زمان از چند محصول استفاده نکنید.
  •  بهترین و قوی‌ ترین کرم‌های ضد چروک هم بدون استفاده روتین و منظم بی تاثیر هستند. دوره درمان خود حتماً کامل کنید.
  • هنگام استفاده از  ضدچروک، به نحوه مصرف آن توجه کنید. در هنگام مصرف بعضی محصولات بهتر است در معرض نور خورشید قرار نگیرید.
  •  کرم ضد چروک را با توجه پوست خود انتخاب کنید.
  • در هنگام خرید کرم ضد چروک دور چشم، با توجه به حساسیت بسیار زیاد چشم‌ها، بهتر است محصولی را  انتخاب کنید که به صورت تیوپی تولید شده است. این مسئله از آلودگی کرم جلوگیری می‌ کند.

کلام آخر

درمان چروک‌ های پوستی نیازمند صبر و نظم است. تبلیغات رسانه برای تاثیر فوق العاده زیاد، در زمانی کم به حقیقت نزدیک نیستند. هیچ نوعی از دارو و جراحی وجود ندارد که بتواند تاثیرات افزایش سن را کاملاً از بین ببرد. بهتر است روند زندگی را قبول کرده و از تغییرات لذت ببرید. فراموش نکنید شما بی‌ نظیرترین نمونه از خودتان هستید. مراقبت از پوست و تمرکز بر حفظ زیبایی نکات مهمی هستند اما زندگی خود را برای پرداختن به این مسائل مختل نکنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن از 1 تا 5 ستاره انتخاب کن!

میانگین امتیاز: 4.7 / 5. تعداد رای ها: 19

بدون امتیاز! اولین امتیاز رو ثبت کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا