همه محصولات اصل و قیمت آن ها به لیر ترکیه است

محصولات مراقبت از مو
دنیای مد و لباسراهنمای خرید لباس

انتخاب لباس مناسب برای فصل بهار (بهار چی بپوشیم؟)

بهار یکی زیباترین و دل نوازترین فصل های سال است که هوای متفاوتی دارد، در برخی از روزها خنک، بارانی و برخی از روزهای بهار، گرم است، به همین سبب باید در انتخاب لباس مناسب فصل بهار دقت کنید. این مقاله به راهنمای انتخاب لباس مناسب برای فصل بهار اختصاص دارد. با ما همراه باشید و از این مطالب کاربردی در انتخاب لباس مناسب برای روزهای خنک و گرم بهار استفاده کنید.

انتخاب بهترین لباس برای بهار

در ادامه مقاله به معرفی انواع لباس مناسب بهار می پردازیم.

  • جنس نخ و پنبه مناسب فصل بهار
  • لباس رنگ روشن
  • جنس کتان
  • تی شرت های یقه دار، لباس مناسب فصل بهار
  • جنس چرم
  • شلوار های جین
  • چند لایه پوشیدن لباس
  • لباس مناسب بهار با جنس سبک و نازک
  • رنگ سفید
  • لباس های گل دار و بهاری
  • رنگ خنثی
  • ژاکت سبک
  • شلوارهای بهاره، طرح دار و گل دار

لباس مناسب بهار

برای انتخاب لباس مناسب بهار به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای داشتن تیپ و استایل زیبا و شیک در فصل بهار، توجه به این موارد، بسیار مهم و پر اهمیت است.

تی شرت

تی شرت با جنس پارچه کشمیری یا پنبه، ظاهری زیبا و خاص به استایل شما می بخشد.

ژاکت نازک و سبک

یکی از موارد ضروری در هوای سرد و خنک بهار، استفاده از ژاکت نازک و سبک در استایل افراد مختلف است. همچنین کت هایی با جنس چرم و جین در صبح ها و شب های سرد بهاری، استایل شما را بسیار خاص و زیبا به نمایش می گذارد.

پیراهن راحت

پیراهن راحت و آزاد یک لباس مناسب برای بهار است. پیراهنی با رنگ های زیبا استایل شما را فوق العاده جذاب و دلربا می کند.

لباس بهاره

شلوار جین یا پارچه ای کوتاه

یکی دیگر از انتخاب های مناسب برای فصل بهار استفاده از شلوار کوتاه بوده که حالت اسپرت به استایل شما می دهد. شلوار کوتاه را می توانید با کفش های پاشنه بلند، صندل و اسپرت ست کنید.

اکسسوری

انتخاب اکسسوری مناسب فصل بهار، یکی دیگر از مواردی است که استایل شما را بی نظیر و زیبا به نمایش می گذارد.

کفش مناسب

در فصل بهار از کفش های اسپرت سفید یا صندل با رنگ های روشن استفاده کنید.

نکات کاربردی در انتخاب لباس مناسب فصل بهار

در هنگام انتخاب لباس مناسب فصل بهار موارد زیر را در نظر بگیرید.

چند لایه لباس پوشیدن در فصل بهار

در فصل بهار چند لایه لباس بپوشید زیرا آب و هوا در این فصل به طور ناگهانی تغییر می کند. با استفاده از چند لایه لباس، در هوای بارانی و سرد، احساس سرما نمی کنید. همچنین در هوای گرم بهاری به راحتی از لباس‌ های خود کم می کنید.

انتخاب لباس مناسب

انتخاب لباس مناسب بهار با توجه به رنگ پوست

در انتخاب لباس مناسب بهار به رنگ پوست خود دقت کرده و لباسی را انتخاب کنید که با پوست شما سازگاری داشته باشد. برای نمونه افرادی که دارای پوست تیره، چشم و ابرو و موهای مشکی و قهوه ای هستند، از لباس هایی با تم روشن مانند صورتی و آبی استفاده کنند. این دسته از افراد با انتخاب این رنگ ها، جذاب تر و زیباتر به نظر می رسند.

همین طور افرادی که دارای چشم، ابرو و موهای روشن هستند، از لباس هایی با رنگ سبز، قرمز، سورمه ای و سیاه استفاده کنند زیرا انتخاب لباس مناسب و هماهنگ با رنگ پوست خود، ظاهری خیره کننده و زیبا به شما می بخشد.

خودداری از پوشیدن لباس های تنگ و چسبان در بهار

از مهم ترین نکات در راهنمای انتخاب لباس مناسب برای فصل بهار این است که در روزهای خنک و گرم بهاری از پوشیدن لباس های تنگ و چسبان خودداری کنید. لباس مناسب هوای بهاری باید راحت و گشاد باشد تا در آن احساس آزادی بیشتری داشته باشید.

توجه به کیفیت لباس مناسب هوای بهار

یکی از موارد مهم در انتخاب لباس مناسب، توجه به کیفیت و دوخت لباس است. در هنگام خرید و انتخاب لباس مناسب هوای بهاری علاوه بر جنس لباس باید به کیفیت لباس هم توجه کنید. برخی از لباس های بهاری دارای قیمت های مناسب و ارزانی هستند اما کیفیت درست و مناسبی ندارند. بنابراین در انتخاب لباس مناسب به دوخت لباس و کیفیت پارچه دقت کرده، سپس آن را خریداری کنید.

توجه به جنس لباس مناسب بهار

توجه به جنس لباس مناسب بهار

لباس‌ های بهاری از پارچه‌ های نازک و سبک تهیه می شوند تا در طول روز در این لباس ها احساس خنکی بیشتری داشته باشید. بنابراین بهتر است در این فصل از لباس هایی با جنس کتان، چرم طبیعی، کشمیری، ابر و بادی، ژاکارد، جین، حریر، لمه، نخی، ریون و ساتن استفاده کنید.

برای نمونه کتان یکی از پارچه های مناسب برای فصل بهار است زیرا جنس کتان موجب گردش هوا در بدن شما می شود. همچنین لباس کتان از ایجاد عرق جلوگیری می کند.

انتخاب طرح مناسب برای لباس بهاری

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب لباس مناسب بهار باید به آن توجه کرد، انتخاب طرح مناسب برای لباس های بهاری است. بنابراین برای اینکه در بهار، ظاهری خاص و شیک داشته باشید، توجه به طرحی که برای لباس هایتان انتخاب می کنید، بسیار مهم است. در این فصل همچنین از طرح های گل دار و گل گلی در لباس های بهاری خود استفاده کنید.

پوشیدن لباس های رنگی رنگی در بهار

در روزهای بهاری و بسیار زیبا با شکوفه های رنگارنگ، بهترین لباس مناسب هوای بهاری، لباس های رنگی رنگی هستند. با این مدل از لباس ها ظاهری شاد و هیجان انگیز خواهید داشت. همچنین در بهار از لباس با رنگ سفید استفاده کنید زیرا احساس خنکی بی نظیری دارد و با هر رنگ لباسی به راحتی ست می شود.

لباس رنگ روشن همچنین از جذب نور خورشید جلوگیری کرده و موجب خنکی شما می شود اما لباس های با رنگ تیره، نور خورشید را جذب کرده و در بهار گرمای بیشتری را به سمت خود جذب می کند.

انتخاب طرح مناسب برای لباس بهاری

رنگ های مناسب برای فصل بهار کدامند؟

صورتی یکی از رنگ های مناسب بهار بوده که در شکوفه های درختان به خوبی دیده می شود. همچنین صورتی رنگی ملایم و زیباست که هم برای بانوان و هم آقایان کاربرد دارد. رنگ زرد نیز برای فصل بهار بسیار مناسب است. رنگ زرد، تابش نور خورشید را به ما یادآور می شود. همچنین رنگی پر از نشاط، شادی و انرژی برای فصل بهار است. با استفاده از رنگ زرد در لباس خود، استایلی شاداب و پر انرژی در روزهای زیبای بهاری خواهید داشت.

بهترین ایده انتخاب لباس مناسب بهار

  • پلیور و دامن بلند
  • شلوار جین و صندل
  • شلوار جین با کت یا بلوز جین
  • کت چرم
  • تاپ های نیم تنه و جین

انتخاب لباس

کلام آخر

در این مقاله به راهنمای انتخاب لباس مناسب برای فصل بهار پرداختیم و شما را با انتخاب لباس مناسب در هوای بهاری آشنا کردیم. بنابراین با توجه به موارد ذکر شده در قسمت فوق، لباسی با کیفیت، جنس مناسب و هماهنگ با رنگ پوست خود برای روزهای خنک و گرم بهاری انتخاب و خریداری کنید.

ضمنا اگر به دنبال انتخاب یک کلاه مناسب برای فصل بهار هستید هم پیشنهاد می کنیم مقاله ای که رابطه با معرفی انواع کلاه تهیه کرده ایم را از دست ندهید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن از 1 تا 5 ستاره انتخاب کن!

میانگین امتیاز: 4.7 / 5. تعداد رای ها: 22

بدون امتیاز! اولین امتیاز رو ثبت کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا