همه محصولات اصل و قیمت آن ها به لیر ترکیه است

محصولات مراقبت از مو
آرایش و زیبایی

بهترین مدل موی کوتاه برای صورت گرد

انتخاب بهترین مدل موی کوتاه برای صورت گرد می‌تواند چهره شما بی‌نهایت زیبا و خاص کند. سبک موی کوتاه برای صورت‌های چاق باعث می‌شود تا چهره شما بانمک، جوان و منحصر به فرد باشد. شما باید از عناصر مانند طول، تقارن و حجم برای ظاهر خود استفاده کنید. در این بررسی به شما کمک می‌کنیم تا از مدل موی کوتاه خود را به نفع صورت گرد خود استفاده کنید و خود را زیباتر نشان دهید.

ویژگی‌های بهترین مدل موی کوتاه برای صورت گرد

برخی از ویژگی‌های مربوط به مدل مو باعث می‌شوند صورت چاق یا گرد پهن‌تر یا بیضی شکل به نظر برسد. چتری‌های صاف و موهای بلند تا چانه نمونه‌هایی از انتخاب‌های نامناسب برای چهره‌های چاق هستند. اینها مدل‌هایی هستند که باید از آنها اجتناب کنید. در سمت دیگر این طیف، مدل‌هایی وجود دارند که یک چهره چاق را باریک‌ تر نشان می‌دهند.

چتری‌های بلندی که روی گونه‌ها را می‌پوشانند، برش‌هایی از مو که حالت نامتقارن دارند و قسمت‌های کناری مو که زوایای تند ایجاد می‌کنند، همگی عناصری هستند یک صورت گرد را زیباتر و دوست داشتنی‌تر نشان می‌دهند. در ادامه در مورد این عناصر فوق العاده و کاربردی صحبت خواهیم کرد.

ویژگی‌های بهترین مدل موی کوتاه برای صورت گرد

3 نکته مهم برای بهترین مدل موی کوتاه برای صورت گرد

برای ساده نگه داشتن همه چیز، بیایید در مورد بهترین مدل مو برای صورت‌های گرد یا چاق با توجه به 3 عنصر اصلی مشترک آنها فکر کنیم. اگر می‌خواهید صورت خود را کوچک و باریک کنید، باید حداقل یکی از این عناصر را در مدل موی کوتاه یا مدل خود بگنجانید.

نکته 1: برجسته کردن گونه‌ها

اولین نکته کلیدی برای انتخاب بهترین مدل مو برای صورت گرد این است که مطمئن شوید که مدلی را انتخاب می‌کنید که گونه‌های شما را برجسته‌ تر کند. گونه‌های افرادی که صورت گرد یا چاق دارند، معمولاً پهن‌ ترین نقطه صورتشان است. شما می‌توانید از گونه‌های خود برای ایجاد صورت باریک‌ تر و بیضی‌ تر با عناصر دیگر استفاده کنید. حتی اگر گونه‌های شما فوق العاده برجسته نباشند، برجسته کردن آنها با لایه‌های نرم و فرم دهنده صورت یا چتری‌های بلندی که بالای گونه‌های شما را می‌پوشانند، تفاوت زیادی در شکل تراشیده صورت شما ایجاد می‌کنند.

نکته 2: ایجاد زاویه به صورت

صورت‌های گرد و چاق زوایای طبیعی کمی دارند. با وارد کردن برخی از عناصر مدل موی زاویه‌دار، با ظاهر گرد صورت خود مقابله کنید و در نتیجه صورت خود را تیزتر و مستطیلی نشان دهید. عناصر مدل موی زاویه‌دار می‌توانند به شکل برش‌های، چند لایه مو در سرتاسر مدل، جدا شدن از کناره به جای وسط یا برش‌های صاف که انتهای آن را دقیق و کاملاً یکدست هستند.

نکته 3: کناره‌های بلند مو

همه اندازه‌های مو کوتاه برای صورت‌های گرد یا چاق مناسب نیستند، به خصوص اگر هدف ایجاد ظاهری باریک‌ تر باشد. برای داشتن جذاب‌ ترین و لاغر کننده‌ ترین چهره، روی مدل‌های کوتاه مو مانند پیکسی، بیکسی و کراپ تمرکز کنید. از استایل‌های بلند تا گوش و چانه که گردی و پری صورت را تشدید و برجسته می‌کنند، خودداری کنید.

18 تا از بهترین مدل موی کوتاه برای صورت گرد

انتخاب مدل موی کوتاه برای صورت گرد کار خیلی دشواری نیست، فقط باید ویژگی‌های صورت و مدل موی مورد نظر خود را بشناسید. در ادامه به انواع مدل موی کوتاه برای صورت گرد اشاره می‌کنیم:

3 نکته مهم برای بهترین مدل موی کوتاه برای صورت گرد

1- برش نامتقارن با چتری بلند

اگر دوست دارید موهای خود را کوتاه کنید اما همچنان می‌خواهید موهای خود را به روش‌های مختلف مدل دهید، چتری بلند راه حل مناسبی است. چتری‌های بلندی که در کناره‌های مو طراحی شده‌اند، استخوان‌های گونه را می‌پوشانند تا برجسته‌تر و چشمگیرتر شوند. با قسمت کناری و طول کوتاه‌تر در یک طرف، حالتی زاویه‌دار به دست می‌آورید که فرم صورت را واقعاً باریک می‌کند.

2- چتری‌های کنار هم یا پیکسی باب

این مدل مو برای چهره‌های چاق ایده آل است و قدرت زیباتر کردن چهره شما دارد. چتری‌ها و قسمتی که به طرفین کشیده می‌شوند، زاویه‌ای اریب در سراسر صورت ایجاد می‌کنند، چتری‌ها به استخوان گونه برخورد می‌کنند تا ساختار آنها را برجسته کنند. این مدل مو بر حجم بالا در قسمت میانی سر متمرکز است تا از عرض صورت را کم کند و ارتفاع سر بیفزاید.

نکات بهترین مدل موی کوتاه برای صورت گرد

3- مدل موی مصری چهره

از مدل‌های چتری بیرون می‌آییم تا به سراغ مدل مصری برویم. انتهای مدل موی مصری به صورت عمودی برش خورده است تا شکلی دقیق و صافی را ایجاد کند. جدا کردن موها به پهلو، یک خط مورب را تشکیل می‌دهد. شما یک فرق کنار خواهید داشت و موهای شما به صورت آبشار در دو طرف صورت‌تان آویزان هستند. مدل موی مصری باعث می‌شود تا صورت شما کشیده به نظر برسد.

3- مدل موی مصری چهره

4- مدل موی چتری ژولیده

مدل موی ژولیده می‌تواند ظاهر پر صورت گرد را کاهش دهد و ظاهر شما خاص نشان دهد. این مدل موی کوتاه روی استخوان گونه میفتد و کوتاه‌ترین لایه‌های مو درست از جایی که استخوان گونه شروع می‌شود، برخورد می‌کنند. چتری‌های بریده بریده طول را می‌شکنند و زوایایی را به چهره شما می‌بخشند. کمی حالت ژولیده در بالا، حجم دلپذیری را ایجاد می‌کند که شکل صورت شما را بانمک نشان خواهد داد.

4- مدل موی چتری ژولیده

5- بیکسی شیک با چتری‌های جانبی

اگر به استایل‌های خاص علاقه دارید، چند راه وجود دارند که صورت گرد شما را زیباتر نشان می‌دهد. مقداری حجم و ارتفاع در قسمت تاج مو اضافه کنید تا ریشه‌های مو بلند شوند تا صورت کشیده‌تر به نظر برسد. موها را با یک فرق کناری تقسیم کنید و چتری‌ها را به حالت شل روی صورت بریزید.

5- بیکسی شیک با چتری‌های جانبی

6- مصری یک طرف بلند

مدل موری مصری یک طرف بلند به پشت چانه و درست بالای شانه‌ها می‌رسد تا صورت را کشیده‌تر کند. این مدل مو باعث ایجاد توهم صورت لاغرتر و بلندتر می‌شود، زیرا درست از جلوی چانه آویزان می‌شود. فقط لازم قسمت حجیم‌تر مو را بلندتر در نظر بگیرید. بلند بودن این قسمت باید از تا زیر گردن باشد و قسمت دیگر تا بالایی گردن کفایت می‌کند.

6- مصری یک طرف بلند

7- مدل موی پیکسی ژولیده

یک مدل کوتاه پیکسی می‌تواند بسیار جوان پسند و زیبا باشد. این مدل مو همچنین کمی پسرانه است، زیرا باید مو‌های ژولیده خود را به سمت بالا ببرید تا کشیده‌تر به نظر برسید. کناره‌های مو را به پایین ببرید، ولی جلوی مو را به بالا هدایت کنید. درنهایت، قسمت وسط و حجیم مو را به حالت ژولیده در آورید.

6- مصری یک طرف بلند

8- باب آندرکات نامتقارن

این مدل مو عدم تقارن چهره‌های گرد و چاق را با شکستن حجم به شکلی باریک‌ تر در می‌آورد. سمت بلندتر مو دارای لایه‌هایی است که از استخوان گونه عبور می‌کند تا به مرز چانه برسد. سمت تراشیده شده موها، حجم طرفین را به حداقل می‌رساند تا حالت گرد کمتری داشته باشد. جدا کردن موها به طرفین، باعث کشیده‌تر شدن صورت می‌شود.

8- باب آندرکات نامتقارن

9- پیکسی باب درهم و برهم

طرفداران موهای شل و ژولیده این مدل را دوست خواهند داشت، زیرا حالتی متفاوت و زیبا به چهره می‌دهد. این مدل مو با ایجاد حجمی بزرگ و ژولیده در بالای سر، ظاهری زنده و پر انرژی به فرد می‌دهد. چتری‌ها را به کناره‌ها بریزید و سعی کنید سبکی بسازید که چهره شما را شاداب و دخترانه نشان دهد.

9- پیکسی باب درهم و برهم

10- پیکسی کوتاه با تاچ حجیم

ساده نگه داشتن مدل مو زمانی آسان است که چند عنصر جذاب برای چهره خود انتخاب کنید. پیکسی کوتاه با تاچ حجیم چند عنصر جذاب دارد. این مدل مو کاملاً صاف است که چتری‌ها جلوی صورت ریخته شده‌اند و کناره‌های مو هم رو به پایین است. این مدل تقریباً پسرانه است، اما به دلیل تاج حجیم باعث کشیده‌تر شدن صورت می‌شود.

10- پیکسی کوتاه با تاچ حجیم

11- پیکسی ژولیده بلند رو به بالا

صورت خود را از تمام زوایا با یک پیکسی کوتاه که چتری را به بالا حالت داده است، تزئین کنید. پیکسی ژولیده از کناره با کمی موس برای قد و حجم که به صورت بصری صورت را بلندتر می‌کند، ژولیده و ریز شده است. کناره‌ها و پشتی که به صورت نزدیک بریده شده‌اند، ظاهر کمتری به چهره می‌دهند زیرا تمام حجم در بالای سر متمرکز شده است.

نکات مهم در بهترین مدل موی کوتاه برای صورت گرد

نکات مهم در بهترین مدل موی کوتاه برای صورت گرد

حالت دادن به مدل موی کوتاه برای صورت‌های چاق زمانی عالی می‌شود که بدانید چه عناصری باعث کشیده نشان دادن صورت شما می‌شوند. شما می‌توانید تقریباً هر مدل موی کوتاهی را برای چهره خود در نظر بگیرید، در صورتی که نکات مهم زیر را به خاطر بسپارید:

  • اگر موهای شما تا چانه است، اجازه دهید رشد کنند یا کوتاه‌تر شوند. وقتی از بلندی‌هایی که دقیقاً به چانه می‌زند اجتناب کنید، تفاوت زیادی در جذابیت موهای خود خواهید دید. چشم به نقطه‌ای هدایت می‌شود که موهای شما به آن برخورد می‌کند، بنابراین اگر موها در ناحیه چانه باشد، می‌تواند صورت شما را از نظر بصری چاق نشان می‌دهد.
  • روی ایجاد حجم و ارتفاع در بالا تمرکز کنید. برای موهای کوتاه که به لاغر شدن صورت گرد یا چاق کمک می‌کنند، به حجم و تاج زیادی در بالای سر نیاز دارید تا چشم بیننده را جلب کنید. اگر موی شما به طور طبیعی نازک است یا تمایل به صاف شدن دارد، روی یک اسپری لیفت کننده ریشه، موس حجم دهنده و شامپوی خشک حجم دهنده سرمایه گذاری کنید. محصولات حجم دهنده معمولاً حاوی نوعی نشاسته یا پروتئین هستند تا فیبرهای مو را به صورت فیزیکی ساخته و به بلند شدن آنها برای حجم بیشتر کمک کنند.
  • ما معتقدیم که هر مدل موی کوتاه با چتری بلند برای کشیده شدن صورت عالی خواهد بود. اگر از چتری یا لایه‌های کوتاه‌تر دور صورت اجتناب کرده‌اید، این مدل مو را امتحان کنید تا ببینید چگونه ظاهر شما را زیباتر می‌کند و شکل صورت شما را باریک‌ تر نشان می‌دهد. مطمئن شوید که این مدل مو به ابرو یا استخوان گونه شما می‌رسد ضربه تا بیشترین اثر لاغری در چهره را ایجاد کند.
  • روش‌های جدید را برای استایل خود آزمایش کنید. پیدا کردن یک یا دو سبک که عالی به نظر می‌رسند، اما مهم خواهد بود که به تست کردن ادامه دهید و سبک‌های جدیدی را پیدا کنید. هزاران مدل موی کوتاه مختلف برای صورت گرد وجود دارند، بنابراین از مدل‌های جدید استفاده کنید و از تغییر نترسید. موهای خود را به گونه‌ای دیگر تقسیم کنید، جلوی آن را به جای اینکه به پهلو بریزید، به جلو برس بزنید، با حجم تاج موها بلندتر شود.

کلام آخر

بهترین مدل موی کوتاه برای صورت گرد شامل عناصر کلیدی برای ایجاد ظاهری جذاب‌تر جهت کشیده نشان دادن صورت هستند. با نکات و ترفندهای ارائه شده در این مطلب، می‌توانید یک صورت چاق را از نظر بصری لاغر کنید. شما می‌توانید از ویژگی‌های صورت خود را نهایت استفاده را ببرید تا زیباتر و خاص‌تر به نظر برسید. مدل مو باید اعتماد به نفس و جسارت شما را نشان دهد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن از 1 تا 5 ستاره انتخاب کن!

میانگین امتیاز: 4.7 / 5. تعداد رای ها: 13

بدون امتیاز! اولین امتیاز رو ثبت کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا