همه محصولات اصل و قیمت آن ها به لیر ترکیه است

محصولات مراقبت از مو
دنیای مد و لباس

بهترین روش گشاد کردن کفش مردانه چیست؟

ما کفش‌های خود را به صورت آنلاین سفارش دادیم و با هیجان منتظر آمدن محصول جدید خود بودیم. سپس متوجه شدیم که کفش‌ها کوچک و کمی تنگ هستند. در این حالت یا باید کفش‌های دوست داشتنی خود را کنار بگذاریم یا باید با آن کنار بیاییم. اما چرا به گشاد کردن کفش مردانه خود فکر نکنیم؟ در واقع، کفش‌های تنگ را می‌توان به طور مؤثر به اندازه نیم یا یک سانتی‌ متر بزرگ کرد. از این طریق می‌توان بدون کوچک ترین ناراحتی، کفش را پوشید و یک استایل عالی ایجاد کرد. در این بررسی به چندین روش گشاد کردن کفش مردانه را توضیح می‌دهیم.

روش های گشاد کردن کفش مردانه در چه مواردی استفاده می شوند؟

کفش‌های مردانه نامناسب پای شما را اذیت می‌کنند و در موارد شدید منجر به ایجاد میخچه و تاول می‌شوند. پوشیدن کفش‌های تنگ برای پاهای شما بسیار مضر است. پاهایتان همیشه در حال فعالیت هستند، بنابراین سزاوار مراقبت خواهند بود. گشاد کردن کفش‌های رسمی مردانه باعث تغییر دائمی شکل آنها می‌شود. در ادامه به راه های گشاد کردن کفش مردانه می‌پردازیم:

1- پوشیدن جوراب‌های ضخیم

یکی از محبوب‌ ترین روش‌های گشاد کردن کفش‌های مردانه این است که مستقیماً روی آنها حرارت وارد کنید در حالی که آنها را با جوراب‌های ضخیمی می‌پوشید. این کار می‌تواند روند گشاد کردن کفش را تسریع کند. بسیاری از کسانی که این روش را امتحان می‌کنند از سشوار برای ایجاد گرما استفاده می‌کنند. گرما می‌تواند به شل شدن مواد کمک کند تا سریع‌ تر شل شوند. مطمئن شوید که از سطح حرارت متوسط ​​استفاده کنید و آن را هر بار فقط به مدت 30 ثانیه روی کفش خود قرار دهید تا آسیبی به آن وارد نشود.

1- پوشیدن جوراب‌های ضخیم و گرما

اگر متوجه شدید که قسمت‌های خاصی از کفش محکم‌ تر از بقیه جاها هستند، می‌توانید گرمای بیشتری را روی آن نواحی متمرکز نمایید. در حالی که کفش‌های خود را می‌پوشید، باید پاهای خود را برای یک دقیقه یا بیشتر حرکت دهید. سعی کنید پا و کفش را خم کنید. بگذارید کمی خنک شوند و سپس این کار را تکرار کنید. ممکن است چند بار تلاش کنید تا کفش‌هایتان به شکل دلخواه در بیاید، پس صبور باشید. سعی نکنید برای مدت طولانی حرارت بیش از حد را اعمال کنید زیرا باعث خراب شدن کفش می‌شود.

2- استفاده از قالب کفش چوبی

قالب‌های کفش مردانه به طور گسترده به صورت آنلاین به فروش می‌رسند اما ارزان‌ ترین کالا برای خرید نیستند. اگر مرتباً نیاز دارید که کفش‌هایتان را گشاد کنید، به‌ ویژه اگر پاهایتان پهن است، شاید بخواهید به فکر سرمایه‌ گذاری روی این ابزار تخصصی کفش باشید. قالب‌های کفش مردانه به شکل پا هستند و به همان روشی که پا قرار می‌گیرد در کفش جاسازی می‌شوند. این قالب‌ها یک شب در کفش می‌مانند و کفش شما را گشاد می‌کنند.

برخی از قالب‌های کفش دارای قسمت‌های جداگانه‌ ای برای کشش ناحیه پنجه پا هستند. همچنین ممکن است اشیاء دیگری را در کفش‌های خود قرار دهید تا آنها را گشاد کنید. اما مطمئن شوید که در کفش از چیزی که نوک تیز یا شکلش عجیب است استفاده نکنید زیرا این امر می‌تواند باعث کشیدگی کفش به روش‌های عجیب و غریبی شود. اگر می‌توانید از یک برانکارد قالب کفش ساخته شده از چوب سدر استفاده کنید که بهترین گزینه برای گشاد کردن کفش‌های مردانه هستند.

روش گشاد کردن کفش مردانه

3- استفاده از چند سیب زمینی

بله یک سیب زمینی را داخل کفش خود فرو کنید و بگذارید یک شب بماند. سیب زمینی بوهای بد را جذب می‌کند و می‌تواند به گشاد کردن کفش نیز کمک کند. اگرچه ممکن است این ایده مضحک به نظر برسد اما در واقع کاملاً هوشمندانه و اقتصادی است. سیب زمینی یک راه حل ارزان است. با این حال، این روش گشاد کردن کفش مردانه به اندازه قالب‌های چوبی مؤثر نیست. وقتی می‌خواهید کفش‌هایتان را دربیاورید، سیب زمینی می‌تواند باعث به هم ریختگی کفش‌هایتان شود و هیچ ‌کس نمی‌خواهد یک سیب ‌زمینی کپک زده در کفش‌هایش داشته باشد!

4- استفاده از مقداری جو و آب

کابوی‌ها چکمه‌های خود را با جو و سپس مقداری آب پر می‌کردند تا گشاد شوند. جوها پف می‌کردند و باعث گشاد شدن چکمه‌هایشان می‌شدند. این یک روش بسیار عجیب و غریب است! اگر بودجه شما بسیار اندک است اما به دنبال راهی برای گشاد کردن کفش مردانه خود هستید و اتفاقاً مقداری جو در انباری خود دارید، پس از این روش استفاده کنید.

همانطور که ممکن است ایده منحصر به فرد کشیدن کفش خود با استفاده از جو را دوست داشته باشید، به یاد داشته باشید که اگر به اندازه کافی از آن استفاده نکنید، این به معنای اتلاف وقت و تلاش زیادی خواهد بود. ایده بهتر این است که از یک روش استانداردتر استفاده کنید یا وقت خود را صرف پیدا کردن یک جفت کفش مناسب کنید. این کار ممکن است روند خرید را کمی طولانی‌ تر کند اما وقتی پاهای شما تاول‌ نزنند، از کفش‌های خود استفاده خواهید کرد.

4- استفاده از مقداری جو و آب

5- گشاد کردن کفش با یخ

کیسه‌های پر از یخ را می‌توانید در کفش‌های خود قرار دهید و سپس در فریزر بگذارید. یخ در طول شب منبسط می‌شود و کفش‌های شما را گشاد می‌کند. با این حال، ممکن است چرم آسیب دیده باشد، بنابراین ممکن است لازم باشد پس از آن چیزی روی کفش خود بمالید. شما می‌توانید بعد از کشیده ‌شدن کفش‌ها از روغن چرم، نرم‌ کننده چرم، واکس یا پولیش استفاده کنید.

این روش گشاد کردن کفش مردانه خیلی توصیه نمی‌شود زیرا کیفیت کفش را کم می‌کند. معمولاً انتخاب بهتری است که کفش را بپوشید و سعی کنید خودتان آن را برای مدت کوتاهی در طول روز گشاد کنید. ممکن است زمان بیشتری طول بکشد، اما حداقل احتمال خراب شدن آن بسیار کمتر است. یخ به مرور زمان به کفش چرمی مردانه آسیب وارد می‌کند.

6- استفاده از مخلوط الکل و آب

شما می‌توانید مخلوطی از الکل و آب تهیه کنید. سپس مخلوط را داخل کفش خود اسپری نمایید و روی چرم داخل کفش نیز بمالید. چند جوراب بپوشید و فوراً کفش را بپوشید. ترکیب الکل و آب به نرم شدن چرم کفش شما کمک می‌کند. این روش گشاد کردن کفش مردانه را می‌توان به عنوان یک گزینه مناسب در نظر گفت. به طور کلی، روش‌های سریع‌ تر شانس بیشتری برای کشیدن بیش از حد کفش یا آسیب رساندن به آن دارند. اگر وقت دارید، خیلی بهتر است خودتان با پوشیدن مداوم کفش، آن را گشاد کنید.

اقدامات احتیاطی برای گشاد کردن کفش مردانه

برای گشاد کردن کفش مردانه چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

  • اگر در حال گشاد کردن کفش با یخ هستید، باید مطمئن شوید که کیسه‌های یخ ضد آب هستند. کیسه‌ها باید بادوام باشند زیرا نمی‌خواهید آب نشت کند. بهتر است فقط قسمت جلویی و پنجه را با کیسه‌های یخ پر کنید. کیسه‌های یخ را محکم داخل کفش بگذارید تا یک شب بماند.
  • اگر می‌خواهید کفش کشش ملایمی داشته باشید، ترفند بطری نیز یک روش مفید است که می‌توانید آن را در خانه امتحان کنید. بطری‌هایی را پیدا کنید که تقریباً به شکل پا هستند و با پارچه‌های نرمی پیچیده شده‌اند، سپس آنها را به آرامی داخل کفش فشار دهید و یک شب بگذارید بماند. شما تغییر چشمگیری در شکل کلی کفش خود نخواهید داشت اما چد میلی متر تغییر سایز را تجربه خواهید کرد.
  • همانطور که قبلاً بیان کردیم، کفش‌های شما به احتمال زیاد با گذشت زمان گشاد می‌شوند، بنابراین صبور باشید و آنها را به ‌طور منظم بپوشید. سپس تعجب خواهید کرد که این راه حل‌ها چقدر می‌توانند به شل شدن چرم کفش شما کمک کنند. اگر هم طول و هم عرض کفش برای فضای اضافی باید گشاد شوند، قالب چوبی کفش واقعاً همان چیزی است که شما نیاز دارید. قالبی را با یک یا دو سایز بزرگ تر در داخل کفش قرار دهید و بگذارید چند روز به حال خود بماند.

کلام آخر

روش‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید برای گشاد کردن کفش‌های خود از آنها استفاده کنید. پوشیدن کفش‌هایی که راحت نیستند یکی از بدترین ناراحتی‌های ممکن است. شاید انگشتان پاهای شما اذیت شوند یا دچار زخم یا تاول شوید. پس اگر به فکر کشیدن کفش‌های مجلسی خود هستید، از روش‌های کاربردی استفاده کنید. چهار روش معقول شامل کشش با یخ، استفاده از بطری، استفاده از گرما (جوراب ضخیم و حرارت دادن) و قالب چوبی کفش هستند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن از 1 تا 5 ستاره انتخاب کن!

میانگین امتیاز: 4.8 / 5. تعداد رای ها: 16

بدون امتیاز! اولین امتیاز رو ثبت کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا