همه محصولات اصل و قیمت آن ها به لیر ترکیه است

محصولات مراقبت از مو
دنیای مد و لباس

شلوار اسلیم فیت چیست؟

اسلیم فیت شلوارهای باریک هستند که به تن می‌چسبند و ظاهر فرد را باریک نشان می‌دهند. این مدل شلوار فیت بدن است و به خوبی می‌تواند فرم بدن (پاها، ساق و غیره) را برجسته کند. اما شاید پوشیدن این شلوار برای برخی افراد دشوار باشد زیرا کسانی هستند که سبک پوشش آزاد را دوست دارند. در هر صورت، امروزه شلوار اسلیم فیت محبوب‌ترین نوع شلوار در میان اقشار مختلف جامعه است و احساس می‌شود به این زودی‌ها از کمد لباس دختران و پسران خارج نشود. در این بررسی به طور کامل در مورد شلوار اسلیم فیت صحبت می‌کنیم.

تاریخچه شلوار اسلیم فیت

قبل از قرن 18، مردان اروپایی شلوار تنگ می‌پوشیدند. در زمان تودور، این شلوارها گشاد بودند اما در دهه 1660، شلوارهای تنگ مد شدند. این شلوارها توسط فرانسویان در دربار لویی سیزدهم رایج شدند که به عنوان بخشی از کت و شلوار سه تکه که شامل نوعی کت به نام جاستاکورپس، کلاه سه شاخ، کلاه گیس پودری و جلیقه بلند در نظر گفته می‌شدند. سپس شلوارهای تنگ‌تر به انگلستان و بقیه اروپا معرفی شدند زیرا ساق پاها را جذاب‌تر نشان می‌دادند.

تاریخچه شلوار اسلیم فیت

شلوارهای لوله تفنگی در دهه 1950 دوباره ظهور کردند، ستاره‌های مشهور وسترن مانند گاوچران آوازخوان روی راجرز، تکاور تنها، سیسکو کید، زورو و جین اوتری و بازیگران زن مرلین مونرو و ساندرا دی از سال 1955 شلوارهای خود را بسیار باریک تا مچ پا پوشیده بودند. در اوایل دهه 1960، شلوار اسلیم فیت توسط گروه‌های راک و نوازندگان متعددی از جمله بیتلز، رولینگ استونز و باب دیلن استفاده می‌شد.

در اواخر دهه 1980، شلوارهای اسلیم فیت تا برند Levi 501s بسیار معروف شدند. شلوار جین تنگ نیز توسط ستارگان پاپ مانند مایکل جکسون و فردی مرکوری پوشیده شد. شلوار جین گشاد به دلیل محبوبیت سبک موسیقی رپ از اواسط دهه 1990 جای شلوار اسلیم فیت را گرفت. سپس در سال 2005، شلوارهای مناسب برای زنان دوباره به بازار اصلی معرفی شدند. این سبک جدید شلوار «شلوار جین تنگ» نام داشت.

در سال 2007، شلوارهای جین تنگ بیشتر در معرض دید عموم قرار گرفتند زیرا روند مد شروع را تغییر داده بودند. شلوار جین تنگ مردانه در سال 2008 معرفی شد و تا سال 2009 به یک هنجار در تمام جهان تبدیل شد. این شلوار از آن زمان تاکنون محبوبیت خود را حفظ کرده و در نهایت به یکی از مدهای تعیین کننده برای مردان و زنان تبدیل شد. اکنون شلوار اسلیم فیت جین شلوار در رنگ‌های مختلف اعم از آبی، خاکستری، مشکی و غیره و در مدل‌های ساده و زاب‌دار در بازار به فروش می‌رسند.

شلوار اسلیم فیت چیست؟

شلوار اسلیم فیت یا جین تنگ شلوارهایی راسته هستند که معمولاً به تن می‌چسبند تا فرم بدن را نشان دهند. این مدل شلوار از ابتدای ران تا مچ پا به صورت راسته و جذب است. نام‌های دیگر این سبک شلوار شامل لوله تفنگی، شلوار تنگ، شلوار سیگاری و شلوار مدادی هستند. برای کسانی که به ‌دنبال نشان دادن شکل اندام خود هستند، شلوار اسلیم جین در ده‌ها مدل و اندازه در بازار وجود دارند که هر کدام دارای ویژگی‌های متمایز خود هستند.

شلوار اسلیم فیت چیست؟

اگر هم می‌خواهید قسمت‌های خاصی از نیمه پایینی بدن خود را پنهان کنید، به ‌ویژه ناحیه ران، شلوار اسلیم مناسب شما نخواهد بود. برای افرادی که پاهای لاغری دارند، توصیه می‌کنیم به سراغ شلوارهای راسته بروند ولی برای افراد با پاهای چاق، شلوار اسلیم فیت گزینه بهترین است. به طور کلی، شلوار اسلیم فیت برای آن دسته از پسران و دخترانی مناسب است که پایین تنه متناسب و زیبایی دارند و از طریق شلوار می‌خواهند قسمت‌هایی از بدن خود را نشان دهند.

اهمیت پوشیدن این نوع شلوار

چرا مردان و زنان زیادی وجود دارند که می‌خواهند شلوار اسلیم فیت بپوشند؟ یکی از دلایل اهمیت این مدل شلوار می‌تواند تقویت فرم طبیعی بدن یک فرد است. وقتی شلوار گشاد و بزرگ بپوشید، به نظر می‌رسد شلوار از بدنتان آویزان است و به خوبی نمی‌توانید فرم بدن خود را نشان دهید. اما شلوار اسلیم به خوبی می‌تواند جزئیات پایین بدنه شما را نمایش دهد. همچنین شلوار اسلیم به فرد این امکان را می‌دهد تا مدل کفش خود را نمایان‌تر کند. در حقیقت، قسمت‌هایی از کفش در زیر شلوار پنهان نمی‌شود. پس اگر می‌خواهید مردم به پای شما توجه کنند، باید رویای پوشیدن شلوار جین اسلیم را محقق کنید.

اهمیت پوشیدن این نوع شلوار

فواید پوشیدن شلوار اسلیم فیت چیست؟

یک تصور کلیشه‌ای وجود دارد که شلوار اسلیم فیت فقط برای جوانان یا کسانی که در خرده فرهنگ‌های خاصی هستند مانند نوازندگان، هنرمندان یا اسکیت بردها مناسب است. با این حال، دلایل زیادی وجود دارند که این شلوارها می‌توانند یک انتخاب عالی برای افراد در تمام سنین باشند. یکی از بزرگ ترین مزایای شلوار جین اسلیم فیت این است که به فرد اجازه می‌دهد تا بدون هیچ مشکلی در طیف گسترد‌ ای از فعالیت‌ها شرکت کند.

شلوار گشاد یا شلوار بگی را نمی‌توان در فعالیت‌هایی مانند دوچرخه‌ سواری، موتورسواری و کارهای دیگر که به حرکت بیشتر نیاز است، استفاده کرد. اما شلوار اسلیم فیت دامنه حرکتی بیشتری را به فرد می‌دهد. یکی دیگر از مزایای شلوار اسلیم این است که در فصول سرد سال می‌توانید شلوارتان را داخل بوت و نیم بوت خود قرار دهید تا هم خیس نشود و هم استایلی جالب و جذابی داشته باشید.

فواید پوشیدن شلوار اسلیم فیت

شلوار جین اسلیم فیت همیشه در ترکیب‌های مختلف سبک پوشش شیک به نظر می‌رسد. برای داشتن ظاهری راحت و غیررسمی، شلوار جین تنگ را می‌توان با کفش‌های کتانی و یک تی‌شرت تک رنگ ست کرد. این شلوار می‌تواند با پیراهن یقه‌ دار نیز عالی به نظر برسد و حتی با کفش رسمی مردانه نیز ترکیب شود. در هر صورت، شلوار اسلیم برای موقعیت‌های رسمی مناسب نیست.

برای خرید شلوار اسلیم فیت چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

در زمان خرید شلوار اسلیم فیت بهتر است نکات مهم زیر را در نظر بگیرید:

  • از یک فروشگاه معتبر اقدام به خرید کنید.
  • به دنبال برندهای معتبر تولید کننده شلوارهای اسلیم باشید.
  • شلوار را متناسب با فرم بدن و سایز خود خریداری کنید.
  • حتماً به اندازه فاق شلوار توجه کنید.
  • رنگ شلوار را مطابق با علاقه و استایل خود انتخاب کنید.
  • به تعداد جیب، نوع بسته شدن شلوار (زیپی یا دکمه‌ای) توجه کنید.
  • اگر در برنامه ورزشی یا رژیم غذایی قرار دهید، شلوار را مطابق با آینده خود تهیه کنید.

نکات مهم در خرید این شلوار

کلام آخر

افراد در هر سنی می‌توانند از پوشیدن شلوار اسلیم فیت لذت ببرند. اولین کاری که باید انجام دهید این است که شلوار را با متناسب با فرم بدن خود تهیه کنید. برای افرادی که پاهای لاغری دارند، شلوار اسلیم مناسب نیست زیرا لاغری پاهای آنها را بیشتر نمایان می‌کند. اما برای کسانی که پاهای متوسط، ورزشی یا چاقی دارند، شلوار اسلیم فیت گزینه خوبی است. به طور کلی، محبوبیت شلوار اسلیم در بین دختران بیشتر از پسران است زیرا این مدل شلوار ظرافت‌های بدن زنان را به خوبی نشان می‌دهد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن از 1 تا 5 ستاره انتخاب کن!

میانگین امتیاز: 4.7 / 5. تعداد رای ها: 12

بدون امتیاز! اولین امتیاز رو ثبت کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا