همه محصولات اصل و قیمت آن ها به لیر ترکیه است

محصولات مراقبت از مو
برندهای پوشاکبرندهای لوازم آرایشیدنیای مد و لباس

برند فنتی بیوتی و محصولات مشهور این برند

خواننده مشهور، ریحانا در ماه سپتامبر سال 2017 از برند لوازم آرایشی خود با نام فنتی بیوتی رونمایی کرد. این برند برای افراد  مختلف در هر سن و سال و با هر رنگ پوستی، لوازم آرایش تولید می کند. محبوبیت ریحانا و محصولات با کیفیت و متنوع این برند باعث شد تا محبوبیت بسیار خوبی را در مدت زمانی کوتاه در بین مردم کسب کند.

اگر بخواهیم به یک محصول خاص از این برند اشاره کنیم، باید از کرم پودر آن نام ببریم. کرم پودر فنتی بیوتی در 40 رنگ متفاوت تولید می شود و توانسته مورد توجه بسیاری افراد قرار گیرد. در این مطلب از مجله مد و زیبایی اپریشم قصد داریم تا به معرفی برند فنتی بیوتی و محصولاتش بپردازیم. با ما تا انتها همراه باشید.

ریحانا

در مورد ریحانا، خالق برند فنتی بیوتی

روبین ریحانا فنتی یک خواننده بازیگر، طراح لباس و صاحب برند فنتی بیوتی است که در 20 فوریه سال 1988 در سنت مایکل کشور باربادوس به دنیا آمد. او که در بریج تاون (پایتخت باربادوس) بزرگ شد. توسط ایوان راجرز (تهیه کننده آمریکایی) کشف و به دنیای موسیقی معرفی شد. او در سال 2005 با یکی از استودیوهای ضبط موسیقی در آمریکا قرار داد بست. ریحانا در مدت زمان کوتاهی دو آلبوم منتشر کرد.

آلبوم موسیقی خورشید در سال 2005 و دختری مثل من در سال 2006 اولین آلبوم های استودیویی او بود. این آلبوم ها که تحت تأثیر موسیقی مرسوم در منطقه کارائیب بودند به سرعت مورد توجه عموم مردم قرار گرفتند و به راحتی در مین ده رتبه برتر جدول فروش موسیقی در آمریکا قرار گرفتند.

تا کنون بیش از 250 میلیون نسخه از آثار او در سراسر جهان به فروش رفته و او را تبدیل به یکی از ثروتمندترین، پرکارترین و مطرح ترین خواننده های جهان کرده است. آهنگ های چتر، تعظیم کن، دیستربیا، تنها دختر، الماس و ما عشق پیدا کردیم را می توان در میان برترین آهنگ های دنیا قرار داد. او با خواننده های مطرح دیگری مانند امینم نیز همکاری داشته که این آهنگ ها نیز از معروفیت و محبوبیت فراوانی برخوردار هستند.

معرفی فنتی بیوتی

برند فنتی بیوتی از کجا شروع شد؟

ریحانا که یک خواننده مطرح است در مصاحبه های بسیاری اعلام کرده بود که علاقه بسیاری به طراحی لباس و مد دارد. سال 2011 نقطه شروع کار ریحانا در عرصه ای به جز موسیقی بود. او در این سال با همکاری برند معروف و مطرح آرمانی اقدام به انجام نخستین پروژه مد خود کرد. او فعالیت خود را در دنیای مد از آن زمان شروع کرد و هنوز هم در این حوزه فعال است.

اما داستان شکل گیری و آغاز برند فنتی بیوتی در حقیقت به سال 2014 باز می گردد. در این سال بود که اعلام شد ریحانا نام خانوادگی خود یعنی فنتی را برای مجموعه ای از محصولات به ثبت رسانده است. همین امر باعث شد که پس از این که مردم متوجه شدند او اقدام به تأسیس برندی برای تولید لوازم آرایشی زده است، نام آن را فنتی بیوتی بگذارند.

سرانجام پس از 3 سال و در 22 سپتامبر 2017 در شهر مادرید اسپانیا ریحانا اقدام به معرفی رسمی برند لوازم آرایشی خود کرد. این برند به سرعت توانست به محبوبیت فراوانی برسد و در بسیاری از کشورها طرفدار داشته باشد. یکی از جالب ترین نکاتی که باعث محبوبیت این برند در میان مردن شده این است که برند ریحانا، لوازم آرایشی مطابق با تمام رنگ های پوست تولید می کند.

شروع فعالیت برند فنتی بیوتی

محصولات فنتی برای اولین بار در تاریخ 8 سپتامبر سال 2017 و همزمان با هفته مد نیویورک به بازار عرضه شدند. در آن زمان ریحانا در یکی از نمایش های مد برند معروف پوما شرکت کرد و در آن از این محصولات استفاده کرد. توزیع گسترده این محصولات در کنار نام ریحانا باعث شد تا این محصولات در آن زمان به خوبی دیده شوند. این دیده شدن به قدری زیاد بود که تیتر نیویورک تایمز به آن اختصاص داشت. نیویورک تایمز در آن زمان از تیتر هفته مد نیویورک، هفته مد ریحانا بود، برای اتفاقی که افتاده بود استفاده کرد.

آغاز به کار فنتی بیوتی

اوج گیری برند لوازم آرایشی ریحانا

این برند پس از عرضه محصولاتش به بازار به سرعت مورد توجه افراد مختلف جامعه، مخصوصاً بلاگرها قرار گرفت. همین نکته باعث شد تا سرعت معرفی این برند بسیار افزایش یابد و در مدت کوتاهی بسیاری از افراد با این برند آشنا شوند و یا حداقل چندین بار نام آن را شنیده باشند. شاید مهم ترین دلیلی که بلاگرها و بسیاری از افراد جامعه به این لوازم آرایش روی آوردند این بود که لوازم آرایش برند فنتی روی پوست بانوان سیاه پوست، دو رگه و به طور کلی آن هایی که پوست سفید نداشتند به شکل شگفت انگیزی خود نمایی می کرد. همچنین درخشان و براق بودن محصولات این برند از دیگر عواملی بود که در محبوبیت سریع آن نقش داشت.

برند فنتی در اولین ماه فعالیتش توانست فروشی معادل 72 میلیون دلار داشته باشد و در همان سی روز ابتدایی از بسیاری از رقبای قدیمی سبقت بگیرد. بازدید 132 میلیون نفر از ویدیوهای این برند در یوتیوب نیز یکی دیگر از معیارهایی بود که می توان توسط آن فهمید که این برند در مدت کوتاه تا چه میزان شناخته شده و محبوب شد. میزان فروش این محصولات به قدری بود که فروشگاه هاروی نیکولز (نمایندگی رسمی فنتی در انگلستان) اعلام کرد که در ماه اول در هر یک دقیقه یک کرم پودر و در هر 3 دقیقه یک رژ لب از این برند توسط مشتریان خریداری شده است.

تبلیغات جذاب برند فنتی بیوتی

یکی از جذاب ترین کارها و تبلیغاتی که ریحانا برای برند فنتی بیوتی انجام داد، تأسیس مزونی به نام فنتی در داخل مجموعه لویی ویتان بود. از سال 1987 تا آن زمان چنین کاری انجام نشده بود و لویی ویتان مزون جدیدی را داخل مجموعه خود برای افراد دیگر تأسیس نکرده بود. قبل از آن در سال 1987 کریستین لاکروا بود که چنین کاری را انجام داده بود. لاکروا در زمان خود یکی از طراحان به نام و صاحب سبک بود. او علاقه بسیاری به هنر دوران قاجار ایران داشت و در این خصوص مطالعاتی نیز انجام داده بود.

معرفی محصولات فنتی بیوتی

فنتی بیوتی چه محصولاتی دارد؟

این برند محصولات آرایشی متنوعی را تولید می کند که در ادامه چند نمونه از لوازم آرایشی برند فنتی بیوتی را معرفی می کنیم.

کرم پودر برند فنتی بیوتی

1- کرم پودر برند فنتی بیوتی

کرم پودر های برند فنتی یکی از معروف ترین و محبوب ترین محصولات این برند است. این کرم پودرها که برای مصرف روزانه طراحی شده اند کامل، سبک و مات هستند. همان طور که پیش تر گفتیم این کرم پودرها در 40 رنگ تولید می شوند. همچنین می توان برای همه انواع پوست (چرب، نیمه چرب و خشک) از آن ها استفاده کرد. کرم پودرهای برند فنتی به خوبی روی پوست می نشینند و به همین دلیل بسیاری از بانوان به استفاده از آن ها روی آورده اند.

رژ لب برند فنتی

2- رژ لب

رژ لب های برند فنتی در زنگ هایی بسیار جذاب و خلاقانه تولید شده اند. رنگ های کهکشانی این رژها باعث شده تا بسیاری از افراد، مخصوصاً دختران جوان به استفاده از آن ها روی بیاورند. اما باید بدانید که از رنگ قرمز کلاسیک این رژها بیشتر از هر رنگ دیگری استقبال شده است. رنگ پاستیلی بنفش روشن و آبی تیره از دیگر رژ هایی هستند که توجه بسیاری از افراد را جلب کرده اند.

هایلایتر های فنتی بیوتی

3- هایلایتر های فنتی بیوتی

یکی دیگر از محصولات جذاب برند فنتی، هایلایترهای این برند است. پر فروش ترین هایلایتر برند فنتی، رنگ ترافی وایف یا زرد طلایی است. استفاده از این رنگ شاید در ابتدا برای بسیاری افراد عجیب به نظر برسد اما جلوه ای که این محصول دارد به قدری مناسب و جذاب است که بسیاری افراد پس از اولین بار استفاده، مشتری دائمی این هایلایتر شده اند. سایر هایلایترهای این برند نیز جذاب و دوست داشتنی هستند و می توانید آن ها را در رنگ های متفاوت خریداری کنید.

4- بادی لاوا

بادی لاوا یکی دیگر از محصولات عجیب اما جذاب برند فنتی بود. با استفاده از این محصول مایع، پوست افراد درخشندگی جذاب و خیره کننده ای پیدا می کند. رنگ های صورتی، هلویی و طلایی آن را باید محبوب ترین رنگ های محصول بادی لاوا دانست. البته باید بدانید که برای استفاده از بادی لاوا باید از برس مخصوصی به نام کابوکی استفاده کنید. ابن برس رایحه وانیل و نارگیل دارد.

عطر برند فنتی

5- عطرهای برند فنتی

عطرهای برند فنتی ریحانا نیز از محبوبیت خاصی میان افراد برخوردار هستند. عطرهای برند او از ترکیب نت های بویی مگنولیا، مشک، نارنگی، زغال اخته، گل رز بلغاری و نعنا هندی تشکیل شده و بوی بسیار خوبی دارد که مشام بسیاری افراد را نوازش می کند. ریحانا در خصوص این عطرها گفته که مادرش در صنعت زیبایی و عطر کار می کرد. به همین دلیل او تصمیم گرفت که رایحه جذاب فنتی را تولید و عرضه کند. عطر فنتی از نظر جنسیتی خنثی است و هم آقایان و هم بانوان می توانند از آن استفاده کنند. سازندگان عطرهای برند فنتی بیوتی سعی کرده اند که عطرها به گونه ای باشد که همه افراد برای همه موقعیت ها بتوانند از آن ها استفاده کنند.

قیمت محصولات فنتی بیوتی

محصولات فنتی بیوتی در ابتدا قیمت بسیار مناسبی داشتند. این محصولات در مقایسه با بسیاری از محصولات لوکس و مطرح بازار حتی ارزان و مقرون به صرفه بودند. به دلیل عرضه گسترده نیز بسیاری از افراد به محصولات برند فنتی دسترسی داشتند. اما اکنون قیمت محصولات این برند مقداری افزایش یافته و باید آن ها را در میان محصولات نسبتاً گران طبقه بندی کرد.

چمع بندی

ریحانا از ابتدا به مد و عرضه عطر و ادکلن و محصولات آرایشی علاقه داشت. او در نهایت در سال 2017 به آرزوی خود رسید و برند لوازم آرایشی خود را با نام فنتی به بازار عرضه کرد. محصولات متنوع، جذاب و با کیفیت این برند که برای انواع پوست ها و رنگ پوست ها به بازار عرضه شد توانست مورد توجه افراد بسیاری قرار گیرد. آیا شما تا کنون از محصولات این برند استفاده کرده اید؟ نظرتان در مورد محصولات فنتی بیوتی چیست؟ نظرات خود را در قسمت کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن از 1 تا 5 ستاره انتخاب کن!

میانگین امتیاز: 4.2 / 5. تعداد رای ها: 11

بدون امتیاز! اولین امتیاز رو ثبت کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا