همه محصولات اصل و قیمت آن ها به لیر ترکیه است

محصولات مراقبت از مو
آرایش و زیباییبرندهای لوازم آرایشی

بهترین مارک لوازم آرایشی گیاهی (ایرانی و خارجی)

خانم‌ها وسواس زیادی برای زیبا به نظر رسیدن دارند. اما بر خلاف گذشته بیشتر بانوان تنها کیفیت مواد آرایشی را ملاک خرید این محصولات قرار نمی‌دهند. به طوری که در حال حاضر خریداران زیادی به مواد سازنده این لوازم هم توجه زیادی می‌کنند. در گذشته از مواد گیاهی برای آرایش چهره استفاده می‌شد.

امروزه هم با توجه به مزایای لوازم آرایشی گیاهی، این سری از محصولات محبوبیت زیادی در دنیا پیدا کرده اند. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین مارک لوازم آرایشی گیاهی داخلی و خارجی آشنا کنیم و البته گذری بر مزایای این نوع از محصولات داشته باشیم.

مزایای استفاده از لوازم آرایشی گیاهی

امروزه مردم بیش از گذشته در کنار زیبایی پوست، به فکر سلامت این ناحیه از بدن هستند. به همین دلیل است که به مرور شاهد افزایش استفاده از محصولات آرایشی و محبوبیت این محصولات در دنیا هستیم.

مزایای استفاده از لوازم آرایشی گیاهی

لوازم آرایشی غیر ارگانیک، سرشار از مواد ناسالم مانند سولفات‌ها، پارابن‌ها و سایر مواد شیمیایی مضری هستند که می‌توانند به مرور کیفیت پوست و حتی سلامتی آن را تحت تأثیر قرار دهند. به همین دلیل است که مردم به سمت استفاده از لوازم آرایشی گیاهی سوق پیدا کرده اند. در ادامه به معرفی برخی از مزایای استفاده از این سری محصولات می‌پردازیم.

تقویت پوست

مهم ترین شعار محصولات آرایشی گیاهی، بی خطر بودن آن‌ها برای پوست است. این محصولات در  کنار ایمنی، ضد حساسیت هستند. به همین دلیل به راحتی مورد توجه مصرف کنندگان قرار می‌گیرند. شما در محصولات گیاهی هیچ گونه مواد سازنده شیمیایی مشاهده نمی‌کنید، زیرا همه چیز از دل طبیعت گرفته شده است.

پس از بابت خطرناک بودن آن‌ها برای پوست اصلاً نگرانی نخواهید داشت. از طرف دیگر لوازم آرایشی گیاهی، آنتی اکسیدان‌هایی را در خود جای داده اند که نه تنها برای پوست مضر نیستند، بلکه می‌توانند تقویت و سلامتی پوست را نیز به دنبال داشته باشند.

مناسب برای انواع پوست‌ها

به دلیل فرمولاسیون به کار رفته در لوازم آرایشی گیاهی، این سری از محصولات زیبایی برای پوست‌ها گوناگون مناسب هستند. یعنی تفاوتی ندارد که پوست شما چرب، خشک، معمولی، ترکیبی یا حساس باشد. زیرا با خیال راحت می‌توانید استفاده از محصولات آرایشی گیاهی را در روتین روزانه خود قرار دهید.

مناسب برای انواع پوست‌ها

بدون عوارض جانبی

لوازم آرایشی مختلف که برای مصارف زیبایی گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند، به دلیل ترکیبات خود برای هر فردی مناسب نیستند و اغلب عوارضی در پی دارند. برای مثال برخی از کرم‌ها می‌توانند باعث مسدود شدن منافذ پوست شما شوند و دیگر محصولات تحریکات یا خشکی پوست را در پی خواهند داشت. اما محصولات ارگانیک، فاقد عوارض بوده و چنین مشکلاتی را در پی ندارند.

رایحه طبیعی

مزیت دیگر محصولات گیاهی، غنی بودن آن‌ها از رایحه‌های ارگانیک موجود در فضای طبیعت است. بسیاری از این رایحه‌ها در آرام کردن پوست و حتی روح شما نقش بسیار سازنده ای دارند و بر خلاف رایحه‌های شیمیایی سرشار از الکل و سایر مواد مضر، احساس خوب مقطعی همراه با عوارض مختلف را در پی ندارند.

معرفی بهترین مارک لوازم آرایشی گیاهی

حال که با مزایای لوازم آرایشی گیاهی آشنا شدید، حتماً می‌خواهید در مورد بهترین مارک لوازم آرایشی گیاهی هم اطلاعات لازم را به دست آورید تا در صورت نیاز با آگاهی بیشتری خرید خود را انجام دهید. برندی که برای خرید انتخاب می‌کنید باید شناخته شده و قابل اعتماد باشد، زیرا شما قرار است برای پوست خود هزینه کنید.

معرفی بهترین مارک لوازم آرایشی گیاهی

هیچ کس دوست ندارد که چنین هزینه ای بی نتیجه باشد یا حتی منجر به بدتر شدن شرایط پوستی شود. به همین دلیل در ادامه به معرفی بهترین مارک لوازم آرایشی گیاهی ایرانی و خارجی می‌پردازیم تا شما با خیال راحت تری بین گزینه‌های موجود، یکی را انتخاب کنید.

بیوتی سنتر

یکی از بهترین برندهای سازنده محصولات آرایشی گیاهی، بیوتی سنتر است که به دلیل ایمنی و کیفیت محصولات خود به شهرت رسیده است. شما می‌توانید با خیال راحت محصولات این شرکت را بدون وجود مواد سازنده شیمیایی خریداری کنید و در عین حال از کیفیت این محصولات در زیباتر کردن پوست و موی خود بهره ببرید.

نکته جالب در مورد این برند، شفاف سازی لازم در جهت چگونگی تولید محصولاتش است که می‌تواند به عنوان یک برگ برنده در جلب توجه مشتریان محسوب شود.

اوردینری

اوردینری یک از مارک‌های تولید کننده لوازم آرایشی گیاهی است که در چند سال اخیر تحت نظر شرکت مادر با نام (DECIEM) قدم به دنیای لوازم آرایشی ارگانیک گذاشت. جالب است بدانید که این شرکت برای اولین بار در سال 2016 محصولات خود را روانه بازار کرد.

اما کیفیت تولیدات آن باعث شد تا در مدت کوتاهی به یکی از رقبای بزرگ صنعت لوازم آرایشی گیاهی در دنیا تبدیل شود. نکته جالب تر این است که اوردینری توانسته تنها یک سال پس از شروع فعالیت خود، به بهترین مارک لوازم آرایشی گیاهی در آمریکای شمالی از نظر میزان فروش تبدیل شود.

بادی شاپ

بادی شاپ یک برند بریتانیایی فوق العاده در زمینه تولید لوازم آرایش ارگانیک است که از سال 1976 کار خود را آغاز کرد. این برند بین المللی در ابتدا تنها به تولید محصولات مراقبت از پوست، عطر و ادکلن و محصولات آرایشی مشغول بود، اما به مرور میزان و نوع تولیدات خود را گسترش داد و این محصولات را به نقاط مختلفی از دنیا از جمله کشور ما صادر کرد. در حاضر بیش از 100 کشور دنیا و 3 هزار فروشگاه، محصولات بادی شاپ را به فروش می‌رسانند.

بادی شاپ

نوتروژینا

اگر به دنبال یکی از برندهای باسابقه در زمینه تولید محصولات آرایشی گیاهی هستید، می‌توانید در مورد مارک نوتروژینا تحقیقات ویژه ای داشته باشید. این برند آمریکایی از سال 1930 به بعد در این کشور آغاز به کار کرد و از همان سال‌های اولیه شروع به کار، تمرکز اصلی خود را روی تولید محصولات ارگانیک قرار دارد. به همین دلیل است که نوتروژینا در حال حاضر به یکی از مارک‌های متخصص در زمینه تولید لوازم آرایشی گیاهی در جهان تبدیل شده است.

ایوروشه

اگر در خرید لوازم آرایشی مهارت داشته باشید، حتماً یا بارها با نام ایوروشه برخورد داشته اید یا محصولات این برند شناخته شده را خریداری و استفاده کرده اید. ایوروشه به عنوان یک مارک تجاری فرانسوی است که در زمینه تولید انواع لوازم آرایشی و زیبایی از جمله محصولات گیاهی فعال است.

شرکت ایوروشه برای اولین بار در سال 1959 شروع به کار کرد. به همین دلیل به عنوان یک برند باتجربه در سراسر دنیا شناخته می‌شود. شما می‌توانید طیف وسیعی از محصولات ساخت این برند را با فرمولاسیون گیاهی خریداری کنید.

این لی

این لی

اگر به دنبال ایجاد یک ظاهر زیبا با لوازم آرایشی طبیعی هستید، بدون شک می‌توانید روی برند این لی حساب ویژه ای باز کنید. این شرکت ایرانی را می‌توان به عنوان بهترین مارک لوازم آرایشی گیاهی محسوب کرد که مجموعه ای از محصولات ارگانیک را در زمینه آرایش لب، آرایش صورت، آرایش ناخن و آرایش چشم ارائه می‌کند. مزیت این لی به عنوان بهترین برند لوازم آرایشی، ضد حساسیت بودن محصولات آن است.

شون

شعار برند شون، حمایت از سلامتی مصرف کنندگان است. به همین دلیل شما می‌توانید از محصولات آرایشی تولید شده توسط این شرکت با خیال راحت استفاده کنید. مواد سازنده به کار رفته در محصولات تولید شده توسط مارک شون شامل انواع عصاره‌های گیاهان و میوه‌ها مطابق با سلایق و علایق گوناگون است. این برند که محصولات خود را به صورت مشترک با آلمان تولید می‌کند،  یکی از مارک‌های داخلی محبوب مصرف کنندگان شناخته می‌شود.

سینره

سینره اولین شرکت دانش بنیان ایرانی در زمینه تولید لوازم آرایشی است که به عنوان یک سازنده محصولات آرایشی و زیبایی با منشأ گیاهی هم سرآمد است. از مواد طبیعی به کار رفته در محصولات سینره می‌توانیم به آلوئه ورا، آقطی سیاه، آووکادو، ارکیده سفید، اسطوخودوس، انجیر، بابونه، پاپایا، جوانه گندم و آربوتین (ماده ای به دست آمده از برگ‌های نوعی توت) اشاره کنیم.

مای

مای یکی از شناخته شده ترین برندهای تولید لوازم آرایش در کشور است که محصولات باکیفیت، به صرفه و متنوعی را تولید می‌کند. این برند همچنین در زمینه تولید لوازم آرایشی گیاهی، عملکرد قابل قبولی دارد. به همین دلیل توانسته حتی محصولات خود را به برخی از کشورهای خاورمیانه ارسال کند. البته ناگفته نماند که این محصولات تحت نظارت یک شرکت آلمانی تولید و عرضه می‌شوند.

نکات مهم در انتخاب بهترین مارک لوازم آرایشی گیاهی

از میزان تقاضای موجود در بازار می‌توان متوجه شد که تولید و فروش لوازم آرایشی گیاهی یک روند رو به رشد در صنعت زیبایی محسوب می‌شود و از آن جایی که یک جایگزین طبیعی و ایمن تر برای سایر محصولات است، به راحتی می‌تواند در آینده ای نه چندان دور، توجه بیشتر خریداران لوازم زیبایی را به خود جلب کند.

نکات مهم در انتخاب بهترین مارک لوازم آرایشی گیاهی

اگرچه ما در بخش قبلی به معرفی بهترین مارک لوازم آرایشی گیاهی پرداختیم، اما در نهایت اگر قرار است در این زمینه به یک نتیجه مطلوب برسید، باید به نکات مهم برای انتخاب بهترین برند تولید کننده این محصولات توجه کنید. در ادامه به برخی از این نکات می‌پردازیم.

کیفیت محصولات

کیفیت در هر زمینه ای حرف اول را می‌زند. یک برند هر چقدر هم که خوش آوازه باشد، بدون داشتن کیفیت در محصولات خود حرفی برای گفتن نخواهد داشت و بعد از افت کیفیت به سرعت از میدان رقابت کنار می‌رود. کیفیت در تولید لوازم آرایشی گیاهی به دلیل نوع مواد سازنده حتی بیشتر از سایر گزینه‌ها مورد توجه است.

تولید لوازم آرایشی گیاهی نباید در حد شعار باقی بماند و تولید کننده باید ادعای خود را در استفاده از مواد ارگانیک مناسب و باکیفیت نشان دهد. ضمن اینکه این سری از لوازم آرایشی باید در کنار پایداری هنگام استفاده، ضرری برای پوست نداشته باشند.

اثربخشی یکی دیگر از مواردی است که در کیفیت یک محصول زیبایی باید مورد توجه قرار گیرد. به طوری که مصرف کننده پس از استفاده متوجه تغییرات مثبت در خود شود. از آن جایی که امروزه اغلب بانوان به دنبال محصولاتی هستند که در نهایت منجر به مصنوعی شدن آرایششان نشوند، بنابراین باید محصولی را انتخاب کنید که روشی طبیعی تر و معتبرتر در تغییر ظاهر شما باشد.

سابقه شرکت سازنده

بهترین مارک لوازم آرایشی گیاهی باید سابقه خوبی در تولید این محصولات داشته باشد. البته منظور از سابقه، مطلقاً داشتن تجربه سال‌های طولانی نیست. زیرا بیشتر تولید کنندگان محصولات گیاهی در چند سال اخیر کار خود را به صورت جدی شروع کرده اند. اگرچه داشتن سابقه بیشتر هم می‌تواند عاملی برای اطمینان خاطر شما باشد. اما بیشتر از سال‌های کاری، باید به سابقه عملکردی شرکت سازنده نگاهی داشته باشید.

بررسی میزان تقاضا

اگر برای اولین بار است که می‌خواهید یک محصول آرایشی را خریداری کنید، می‌توانید به میزان تقاضای خریداران در فضای مجازی هم دقت داشته باشید. شرکتی که بیشترین تقاضا را برای خرید دارد، اغلب به عنوان بهترین مارک لوازم آرایشی گیاهی شناخته می‌شود که می‌توانید با خیال آسوده تری نسبت به خرید از آن اقدام کنید. زیرا مشتری بیشتر نشانه خوبی برای اعتماد به برند مورد نظر است.

بررسی میزان تقاضا

فرآیند تولید شفاف

برندهایی که درباره نحوه تولید محصولات گیاهی خود روند شفافی دارند و حتی می‌توانید به راحتی به ویدئوهایی در مورد کارخانه تولیدی آن‌ها دست پیدا کنید، اغلب مارک‌های قابل اعتمادتری نسبت به سایرین هستند. به همین دلیل یکی از موارد مهم هنگام انتخاب بهترین مارک لوازم آرایشی گیاهی، فرایند تولید شفاف است.

جمع بندی

در این مطلب به معرفی بهترین مارک لوازم آرایشی گیاهی پرداختیم. همانطور که مشاهده کردید، محصولات ارگانیک به دلیل مزایای خود به صورت صعودی مورد توجه تولید کنندگان و مصرف کنندگان مختلف در سراسر دنیا قرار گرفته اند. اگر شما هم قصد خرید این نمونه از محصولات را دارید، باید با توجه به بودجه مورد نظر خود، یک برند مناسب، باسابقه و قابل اعتماد را انتخاب کنید تا در عین زیبایی بتوانید از مزایای سلامتی آن‌ها برای پوست و موی خود بهره مند شوید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن از 1 تا 5 ستاره انتخاب کن!

میانگین امتیاز: 5 / 5. تعداد رای ها: 14

بدون امتیاز! اولین امتیاز رو ثبت کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا