همه محصولات اصل و قیمت آن ها به لیر ترکیه است

محصولات مراقبت از مو
دنیای مد و لباس

برندهای معروف کفش ایتالیایی (بهترین برندهای کفش زنانه و مردانه ایتالیایی)

در بخش کفش، ساخت ایتالیا مترادف با ظرافت، لوکس بودن و کیفیت است. برندهای کفش ایتالیایی در سرتاسر جهان معروف هستند، برخی به ویژه در خارج از کشور، جایی که خریداران بیشتری وجود دارند که می‌توانند هزینه زیادی برای خرید کفش‌های با کیفیت بالا بپردازند. اگر ساخت ایتالیا در بخش کفش خود را به عنوان یکی از نمادهای تجمل، کیفیت و ظرافت تثبیت کرده است، بیش از همه به دلیل یک سنت قوی کارآفرینی است. علاوه بر برندهای بزرگ، اکثریت را شرکت‌های کوچک و متوسط تشکیل می‌دهند که توانسته‌اند خود را به برتری‌های کوچک جهانی تبدیل کنند.

بسیاری از برندهای معروف کفش ایتالیایی از مشاغل کوچک، اغلب مشاغل خانوادگی، که سنت بسیار مهمی در آنها انجام شده است، ریشه می‌گیرند. انتخاب مواد سازنده، ساخت با کیفیت بالا، مهارت‌ و توجه به جزئیات باعث شده است که شرکت‌های کوچک، متوسط و بزرگ در کشور ایتالیا در بخش کفش جزء بهترین و لوکس‌ ترین برندهای دنیا محسوب شوند. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی برندهای معروف کفش ایتالیایی بپردازیم.

قبل از اینکه به سراغ اصل ماجرا برویم توصیه می‌کنیم با برند رالف لاورن و تاریخچه آن هم آشنا شوید. البته این برند یک برند آمریکایی است و سبک آن کمی با برندهای ایتالیایی متفاوت است، اما تاریخچه این برند محبوب آمریکایی خالی از لطف نیست.

معروف ترین برندهای کفش‌ ایتالیایی کدامند؟

مشهورترین برندهای کفش ایتالیایی مفهوم سنت و ظرافت را دوباره مرور می‌کنند و در ادامه به کفش‌هایی با طراحی مدرن و خلاقانه جان می‌بخشند که منعکس‌کننده قوانین مد ایتالیایی است. نوآوری و سنت در جستجوی شکل‌ها و سبک‌های جدید، به لطف تسلط بر فرآیندهای تولید که به طرز ماهرانه‌ای با استفاده از مواد پیچیده ترکیب شده و مجموعه‌های ظریفی را برای مردان و زنان ایجاد می‌کند. جایی که راحتی و طراحی به طرز شگفت‌انگیزی با هم ترکیب می‌شوند.

تولید کفش‌های ایتالیایی در واقع آمیزه‌ای بین فرآوری صنعتی و کاردستی است و به فاکتور کیفیت، انتخاب مواد و توجه به جزئیات اهمیت داده می‌شود. بنابراین، کفش‌های تولید شده در ایتالیا را می‌توان به عنوان بالاترین جوهره ظرافت تعریف کرد که نه تنها از نظر زیبایی و توجه به جزئیات بلکه از نظر کیفیت نیز جایگاه ویژه‌ای را در دنیا به خود اختصاص داده‌اند. ظرافت و سبک کفش‌های ایتالیایی منبع الهام برای طراحانی از سراسر جهان است.

برندهای کفش ایتالیایی | گوچی

گوچی (Gucci)

برند گوچی یکی از مشهورترین برندهای ایتالیایی است که در سال 1921 در فلورانس تأسیس شد. گوچی لباس، کیف و البته کفش تولید می‌کند و محصولات آن در سراسر جهان جزء محصولات لوکس محسوب می‌شوند. گوچی کفش‌هایی را ارائه می‌کند که می‌توانند مهارت‌های هنری و مدرنیته را با یک سبک منحصربه‌فرد ترکیب کنند. همین موارد است که کفش‌های این برند را از دیگر برندها متمایز می‌کند.

پرادا (Prada)

برند پرادا که در سال 1912 در میلان تأسیس شد، شعبه‌های مختلفی دارد و امروزه به غیر از مد، تلفن همراه، ساعت، عطر و کفش نیز تولید می‌کند. پرادا که به دلیل توانایی هنری خود در تولید پوشاک چرمی شناخته شده است، در سال 1983 وارد بازار کفش شد. از آن زمان، این شرکت کفش، چکمه و صندل از پلاستیک، نایلون و چرم تولید کرده است و به یکی از محبوب ترین کفش‌ها در سراسر جهان تبدیل شده است. پرادا همیشه خلاقیت‌های جالبی ارائه می‌دهد که از روش خاصی برای مشاهده جهان و جامعه مدرن ناشی می‌شود.

حالا که صحبت از برند پرادا شد بد نیست پیشنهاد کنیم مقاله ای که در مورد تشخیص عینک پرادا اصل از تقلبی نوشته ایم را هم بخوانید.

کفش دولچه گابانا

دولچه گابانا (Dolce & Gabbana)

برند دولچه گابانا در سال 1985 در میلان توسط دومنیکو دولچه و استفانو گابانا تأسیس شد و یکی از شناخته شده ترین برندهای ایتالیایی در جهان است. آنها لباس، لوازم جانبی، عینک، عطر و کفش تولید می‌کنند. یکی از بهترین برندهای مد و کفش ایتالیایی، دولچه و گابانا، دیدگاه‌های جدیدی در مورد ظرافت ارائه می‌دهد، در حالی که به سبک و خلاقیتی که همیشه مورد قدردانی قرار می‌گیرد وفادار می‌ماند. مجموعه کفش آنها دارای الگوهای جسورانه است. مشارکت این دو استایلیست سیسیلی، خانه مدی سرزنده، مدرن و بسیار لوکس را به وجود آورده است که عمدتاً دنیای آنگلوساکسون و آمریکا را فتح کرده است.

کفش جورجیو آرمانی

جورجیو آرمانی (Giorgio Armani)

برند جورجیو آرمانی یکی از نمادهای مطلق مد در جهان است. این برند علاوه بر لباس، لوازم جانبی و عطر، کفش‌های مردانه و زنانه نیز تولید می‌کند. این برند بسیار معروف اکنون در سراسر جهان به دلیل ظرافت موجود در کفش‌هایش شناخته شده است. کفش‌های مردانه آرمانی امروزی، کفش‌هایی مناسب برای کسانی است که به سبک کلاسیک علاقه دارند، اما می‌خواهند اکسسوری روی پای خود داشته باشند که مطابق با زمان باشد. آرمانی امروزه مترادف با مد ایتالیایی است.

آلبرتو فرمانی (Alberto Fermani)

این برند توسط آلبرتو فرمانی در سال 1960 تأسیس شد. کفش‌های آلبرتو فرمانی در انحصاری ترین بوتیک‌ها و در بیش از 20 کشور در سراسر جهان فروخته می‌شود. این شرکت با دفتر مرکزی تاریخی خود در پتریولو در منطقه مارکه، از یک کارگاه کوچک متولد شد. جالب است بدانید که آلبرتو در ابتدا کفش‌ها را با دست می‌ساخت. این شرکت هنوز هم کفش‌های دست ساز را با توجه ویژه به طرح‌های سنتی، سبک‌های معمولی، چرم طبیعی و راحتی تولید می‌کند. اخیراً مالکیت شرکت تغییر کرده و تولید محصولات در ونتو ادامه دارد.

کفش سانتونی

سانتونی (Santoni)

یکی از برندهایی که در اواسط دهه 1970 متولد شد سانتونی بود که امروزه یکی از محبوب ترین برندهای کفش دست ساز لوکس ایتالیایی است. سانتونی در ابتدا یک فروشگاه کوچک خانوادگی بود. اما امروزه به یکی از بهترین برندهای ایتالیایی برای کفش مردانه تبدیل شده است. در کنار کاردستی دقیق که با تجزیه و تحلیل برش‌ها، پرداخت‌ها و درزها قابل مشاهده است، اکنون ماشین‌آلات پیشرفته‌ای برای سفارشی‌سازی کفش‌ها به کارخانه‌های این برند اضافه شده است. کفش‌های لوکس سانتونی نماد کاملی از ظرافت و برتری کفش ایتالیایی هستند. نوآوری و توجه به سنت ویژگی‌هایی هستند که کفش‌های لوکس سانتونی را متمایز می‌کنند.

تاد (Tod’s)

این شرکت در اوایل دهه 1900 توسط خانواده Della Valle تأسیس و در تولید کفش‌های لوکس تخصص داشت. کفش‌های مردانه تاد که با ترکیبی عالی از مدرنیته و هنر ایتالیایی مشخص می‌شوند، بدون شک کفشی زیبا و از نظر طرح جاودانه هستند. (Tod’s) به لطف کار کارشناسان تجارت و بازاریابی به یک برند بین المللی تبدیل شده است. این برند زمانی به شهرت رسید که مالک آن یعنی دیگو دلا واله، جیانی آنیلی، مالک و رئیس فیات را متقاعد کرد که در طول مسابقات فوتبال که از تلویزیون پخش می‌شود، محصولات تاد را بپوشد.

جوزپه زانوتی

جوزپه زانوتی (Giuseppe Zanotti)

زانوتی، طراحی كه در دهه 90 فعاليت خود را به عنوان طراح كفش زنانه آغاز كرد، امروزه جزو محبوب ترين برندهای ايتاليايی است و 50 فروشگاه در سراسر جهان دارد. جوزپه زانوتی در دهه 1980 خود را وقف طراحی کفش کرد. او به عنوان یک فریلنسر با خانه‌های مد مانند Missoni، Roberto Cavalli، Dior و Valentino همکاری داشته است. او در سال 1994 اولین مجموعه کفش خود را روانه بازار کرد. آثار او با دقت پردازش استثنایی مشخص می‌شوند. کارهای او ترکیبی از مهندسی و هنر است و در حال حاضر مغازه‌های او در تمام پایتخت‌های مد دنیا قرار دارند. زانوتی همیشه کیفیت کار را در بالاترین سطح دنیا حفظ می‌کند.

سالواتوره فراگامو

برند کفشی که توسط سالواتوره فراگامو در سال 1923 تأسیس شد، بعدها به یک قدرت جهانی در زمینه کفش‌های لوکس تبدیل شد. او با طراحی جسورانه و رنگارنگ خود، از قبل به عنوان پینه دوز ستاره‌ها شناخته می‌شد. او کفش‌هایی برای نام‌های بزرگی مانند داگلاس فیربنکس، مری پیکفورد، جودی گارلند و مرلین مونرو ساخت. پس از مرگ او در سال 1960، خانواده او به تجارت ادامه دادند و شرکت را به یک خانه مد تبدیل کردند که در سراسر جهان شهرت زیادی دارد.

آیا کفش های ایتالیایی بهترین هستند؟

کفش های ایتالیایی به عنوان بهترین کفش های دنیا شهرت دارند. از تاریخ گسترده ایتالیا در دباغی چرم گرفته تا اشتیاق آن به ساخت کفش، کفش های ایتالیایی به دلیل چرم دست ساز، دوخت باکیفیت، دوام و ظرافت مشهور هستند.

بهترین برندهای کفش ایتالیایی چه برندهایی هستند؟

گوچی، ورساچه، جورجیو آرمانی، تاد، دولچه گابانا، پرادا، آلبرتو فرمانی و موارد بسیار دیگر.

در پایان پیشنهاد می کنیم مقاله جذابی که درمورد تمیز کردن کفش های جیر تهیه کرده ایم را نیز از دست ندهید.

جمع بندی

در این مقاله با برندهای معروف کفش ایتالیایی آشنا شدید. البته برندهای دیگری نیز در ایتالیا وجود دارد که به تولید کفش می‌پردازند اما آنچه خواندید مشهورترین برندهای این کشور بود. کفش‌های ایتالیایی در همه جای دنیا مشهور هستند و ظرافت و زیبایی آنها مورد توجه جهانیان است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن از 1 تا 5 ستاره انتخاب کن!

میانگین امتیاز: 4.9 / 5. تعداد رای ها: 13

بدون امتیاز! اولین امتیاز رو ثبت کن.

2 دیدگاه

    1. سلام وقت شما بخیر دوست عزیز.
      خیر بیشتر موارد نمایندگی رسمی ندارند اما جنس های اورجینال رو به سختی میشه پیدا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا