همه محصولات اصل و قیمت آن ها به لیر ترکیه است

محصولات مراقبت از مو
دنیای مد و لباسراهنمای خرید لباسست کردن لباسمد و لباس مردانه

بهترین استایل های پاییزی مردانه جذاب و فراموش نشدنی

بهترین استایل های پاییزی مردانه که باید امتحان کنید!

برای مردانی که پیشرو مد هستند، پاییز فرصتی عالی است تا استایل‌های جذاب و فراموش نشدنی بزنند. کاهش دما و سرد شدن هوا باعث می‌شود تا لباس‌های بیشتری به تن کنیم و از این جهت با بافت‌ها، رنگ‌ها و سبک‌های طراحی بازی کنیم تا استایلی که تداعی کننده این فصل زیبا است را انتخاب کنیم. وقتی صحبت از استایل پاییزی مردانه می‌شود، راه‌های زیادی برای ترکیب پوشش‌های مختلف و ارائه یک تیپ شخصی وجود دارند. در این بررسی به طور کامل مورد بهترین استایل های پاییزی مردانه جذاب و فراموش نشدنی صحبت می‌کنیم.

کاپشن پاییزی مردانه

لباس‌های بیرونی اغلب به عنوان یک لباس رسمی عمل می‌کنند و می‌توانند تعادل را به استایل شما بیاورند. بنابراین آگاهی از اینکه چه کاپشن با چه پوششی در ایجاد یک استیل زیبای مردانه ست است، امری ضروری خواهد بود. اگر بخواهیم یک کاپشن را برای روزهای سرد پاییز پیشنهاد کنیم، احتمالاً این یک کاپشن ضخیم زیتونی یا آجری را پیشنهاد خواهیم کرد.

کاپشن پاییزی مردانه

کاپشن‌های پنبه ای معمولاً با یک پوشش ضد آب تولید می‌شوند تا در مقابل بارش‌های خفیف باران و وزش باد از شما مراقبت کنند. با تعداد زیادی کاپشن پنبه ای مردانه در بازار، برای هر سلیقه و بودجه ای گزینه ای وجود دارد. همچنین بهتر است به سراغ کاپشن‌های کلاه دار بروید تا کلاه به مانند یک برای شما عمل کند. کاپشن را حتماً با شلوار جین و پلیور به تن کنید.

کاپشن چرمی مردانه

هیچ چیز مانند یک کاپشن چرمی مناسب پاییز نیست. بدون شک پوشیدن ژاکت‌های چرمی همه ما را به یاد مارلون براندو، جیمز دین و استیو مک کوئین می‌اندازند. چرم با مراقبت مناسب می‌تواند یک عمر دوام داشته باشد. اگر کیفیت و طول عمر در اولویت است، سرمایه گذاری روی یک کاپشن از جنس چرم گاوی به جای یک کت چرم مصنوعی، ارزش بالایی خواهد داشت.

کاپشن چرمی مردانه

اگر بودجه محدودی دارد، امتحان کردن یک کت چرم مصنوعی ضرری ندارد. کاپشن چرمی را با شلوار جین به تن کنید. پوشیدن یک شلوار لی مشکلی به همراه تی‌شرت سفید از زیر و یک بوت مدل چلسی، بهترین انتخاب ممکن است. فقط باید استایل خود را ساده نگه دارید و از پوشیدن لباس‌های رنگی و چهارخانه اجتناب کنید.

اورشرت مردانه

اورشرت مردانه یکی از محبوب ترین لباس‌های پاییزی است که در کمد لباس هر مردی وجود دارد. اغلب اورشرت به مانند یک پیراهن مردانه ضخیم شناخته می‌شود. این پوشش را می‌توان به تنهایی یا به همراه با کاپشن به تن کرد. اگر اورشرت را به تنهایی به تن می‌کنید، پیشنهاد ما این است دکمه‌های آن را باز بگذارید و یک تی‌شرت ساده تک رنگ (معمولاً سفید) زیر آن بپوشید.

اورشرت مردانه

برای پاییز، اورشرت را در رنگ‌های زمینی مانند زیتونی، خاکستری، قهوه ای و خرمایی در نظر بگیرید. همچنین برای ایجاد بهترین استایل پاییزی مردانه می‌توانید اورشرت را به همراه شلوار جین و کتان به تن کنید. فقط برای شلوار جین بهترین انتخاب، رنگ آبی کلاسیک یا سرمه ای و برای شلوار کتان، رنگ خاکی گزینه خوبی است.

فلانل چهارخانه مردانه

هیچ مد پاییزی بدون فلانل‌ها کامل نمی‌شود. این لباس به معنای واقعی کلمه تداعی کننده رنگ‌های پاییزی اعم از نارنجی، قهوه‌ای، قرمز و دیگر رنگ‌های گرم است. فلانل در واقع نوعی پارچه نرم بافته شده است که اغلب از الگوی چهارخانه تبعیت می‌کند. چند مدل مختلف از فلانل را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تهیه کنید زیرا می‌توانید آنها را در طول پییز و حتی زمستان به تن کنید.

فلانل چهارخانه مردانه

فلانل مردانه یک پوشش همه کاره محسوب می‌شود زیرا هم با استایل تگ رنگ و هم چند رنگ قابل ست کردن است. اما ما پیشنهاد می‌کنیم که فلانل را با کاپشن ساده تک رنگ و شلوار جین آبی به تن کنید. در بوتیک‌ها مختلف مردانه می‌توانید انواع فلانل‌ها را مشاهده کنید، این مکان را دارید هر کدام که مورد علاقه خودتان است را انتخاب کنید.

ژاکت پاییزی مردانه

اگرچه پیراهن‌های فلانل به عنوان محبوب ترین پوشش پاییز شناخته می‌شوند اما ژاکت‌ها باید در رتبه دوم قرار بگیرند. ژاکت‌ها جدا از اینکه پوششی برای گرم نگه داشتن بدن شما هستند، محصولی شیک برای داشتن یک تیپ عالی خواهند بود. نوع بافت نقش مهمی در متمایز کردن ژاکت ایفا می‌کند و می‌تواند عمق و جزئیات بیشتری را به استیل شما ببخشد.

ژاکت پاییزی مردانه

ژاکت‌های پاییزی مردانه در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف موجود هستند. این پوشش مردانه را می‌توانید به صورت یقه گرد یا به همراه دکمه تهیه کنید. در مورد رنگ دستتان باز است، هر رنگی که با استایل شما مناسب است را انتخاب کنید. ژاکت را می‌توان با کت چرمی و کاپشن پوشید. هر مدل شلوار اعم از جین، کتان و شلوار پارچه ای را نیز می‌توان انتخاب کرد.

هودی مردانه

از آنجا که همه ما روزهایی را داریم که راحتی را بر زیبایی شناسی ترجیح می‌دهیم، هودی‌ها در این زمان‌های به داد ما می‌رسند. این بدان معنا نیست که شما نمی‌توانید هم شیک باشید و هم پوششی راحت داشته باشید! بلکه بدین معنی خواهد بود که شما راحتی را با زیبایی ترکیب خواهید کرد. هودی به دلیل گشاد بودن می‌تواند حداکثر راحتی را برای شما فراهم کند.

هودی مردانه

پوشیدن یک هودی سبک زیر کاپشن به خصوص در یک محیط غیر رسمی می‌تواند عالی به نظر برسد. هودی را بهتر است با شلوار جین به تن کنید و رنگ آن را مطابق با علاقه خود انتخاب کنید. هودی‌ها دارای کلاه هستند و به خوبی از شما در برابر سرما محافظت می‌کنند. همچنین توصیه می‌شود به همراه هودی، کتونی به پا کنید تا تیپی ورزشی و اسپرت داشته باشید.

شلوار جین مردانه

هیچ چیز به اندازه یک شلوار جین خوش پوش، راحت یا قاطعانه نیست. اکنون بیش از یک قرن است که شلوار جین یکی از مهم ترین پوشش‌های در استایل پاییزی مردانه است. جای تعجب ندارد که از زمانی که شرکت (Levi Strauss & Co) فروش شلوار جین را در دهه 1870 کرد، چیز زیادی تغییر نکرده است. البته اکنون انتخاب بسیار گسترده تری از مدل‌های مختلف این مدل شلوار وجود دارند.

شلوار جین مردانه

شلوار جین بدون شک بهترین پوشش برای پاییز است زیرا اغلب ضخیم خواهد بود و از سرد شدن بدن شما جلوگیری می‌کند. همچنین شلوار جین با بیشتر استایل‌های پاییزی مردانه همخوانی دارد و برای ارائه یک تیپ اسپرت بهترین انتخاب است. سعی کنید چند مدل شلوار جین را در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف داشته باشید و آنها با کتونی و بوت مردانه به تن کنید.

شلوار کتان مردانه

شلوار کتان یک پوشش مناسب برای همه فصول است. به ویژه در پاییز به دلیل رنگ خاکی می‌تواند بهترین انتخابی برای تطابق با رنگ‌های پاییزی باشد. بیشتر شلوارهای کتان از 100 درصد پنبه ساخته شده‌اند و در برخی از مدل‌ها برای راحتی بیشتر، شلوار کمی حالت کششی دارد. از نظر تطبیق پذیری، شلوارهای کتان در رتبه دوم بعد از شلوار لی قرار دارند.

شلوار کتان مردانه

مزیت مهم شلوار کتان در این است که شما می‌توانید این پوشش را هم برای یک استایل رسمی و هم غیررسمی استفاده کنید. شلوار کتان را به همراه پیراهن مردانه و کت و کفش رسمی به تن کنید. همچنین برای ایجاد یک استایل اسپرت بهتر است شلوار کتان را با فلانل ترکیب کنید تا یک استایل پاییزی مردانه خاص ایجاد کنید.

کلام آخر

در این مقاله بهترین استایل های پاییزی مردانه جذاب و فراموش نشدنی را معرفی کردیم اما انتخاب تیپ مناسب به سلیقه و مقدار بودجه شما بستگی دارد. سعی کنید هر مدل از انواع پوشش را تهیه کنید تا بتوانید استایل مناسب محل کار، مهمانی یا هر موقعیت دیگر را ایجاد کنید. برای استایل پاییزی دستتان باز است اما باید توجه داشته باشید که در انتخاب بافت و رنگ زیاده روی نکنید زیرا ممکن است همه چیز برعکس شود و تیپ خوبی نداشته باشید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن از 1 تا 5 ستاره انتخاب کن!

میانگین امتیاز: 4.9 / 5. تعداد رای ها: 12

بدون امتیاز! اولین امتیاز رو ثبت کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا