همه محصولات اصل و قیمت آن ها به لیر ترکیه است

محصولات مراقبت از مو
آرایش و زیبایی

بهترین مدل موی کوتاه برای صورت کشیده

برخی از بانوان فکر می‌کنند، پیدا کردن بهترین مدل موی کوتاه برای صورت کشیده کار دشواری است اما این کار چالشی است که نباید از آن اجتناب کنید. صورت‌های کشیده که به صورت مستطیلی نیز معروف هستند، ویژگی‌هایی مانند پیشانی‌های بلند، گونه‌های پهن و  پهنای صورت باریک دارند.

ما صورت کشیده را در نوع خود واقعاً منحصر به فرد و متمایز می‌دانیم. خوشبختانه، بسیاری از ایده‌های جالب وجود دارند که می‌توانند به طرز شگفت ‌انگیزی از آنها برای زیباتر کردن چهره خود استفاده کنید. در این بررسی به بهترین مدل موی کوتاه برای صورت کشیده می‌پردازیم.

12 مدل از بهترین مدل موی کوتاه برای صورت کشیده

آیا به دنبال مدل موی کوتاه هستید که فرم صورت بلند خود را برجسته کنید؟ در ادامه به 20 مدل موی کوتاه برای صورت‌های کشیده اشاره می‌کنیم:

1- مدل موی چتری

1- مدل موی چتری

یک مدل موی زیبا با چتری‌های بلند که از کناره‌ها به شانه می‌رسد، مقداری پهنا را به صورت کشیده شما ‌می‌بخشد. مدل چتری همیشه یکی از بهترین مدل های موی کوتاه بوده است که در سراسر دنیا طرفداران مخصوص به خود را دارد. مهم است قبل از سشوار کردن، از موس مو کنید تا موهای صاف خود را حالت دهید. هر چه به سراغ مد موهای موج‌دار بروید، صورت کشیده شما پهن‌تر به نظر می‌رسد.

2- مدل موی زاویه‌دار

2- مدل موی زاویه‌دار

یکی دیگر از بهترین مدل موی کوتاه برای صورت کشیده، موی زاویه‌دار است که دارای لایه‌هایی در اطراف خط موست که زاویه آن به سمت پایین خواهد بود. این مدل صورت شما را گرد می‌کند و در عین حال مقداری از طول استخوان گونه‌تان را به صورت باریک نشان می‌دهد. برخی از استایلیست‌های باهوش این چتری را با چتری‌های بلند و کنار هم ترکیب می‌کنند تا جلوه‌ای حتی ظریف‌تر به چهره‌شان بدهد.

3- مدل موی پیکسی

3- مدل موی پیکسی

هر کسی که گفته بود صورت‌های بلند باید از مدل‌های پیکسی دوری کنند، قطعاً استایلیست خوبی نبود! برش‌های تکه تکه مو به خصوص زمانی که با چتری‌ همراه باشند، پیشانی بلند را به حداقل می‌رسانند و در عین حال ظاهر کلی چهره شما را شاداب و زیبا نگه می‌دارند. مراقب باشید که لایه‌های زیادی را بیش از حد روی تاج مو ایجاد نکنید زیرا می‌تواند توهم وزن بیشتری را در بالای سر شما ایجاد کند.

4- مدل موی مصری

4- مدل موی مصری

مدل موی مصری باید یکی از بهترین مدل‌ها برای صورت‌های کشیده دانست. این مدل نه تنها می‌تواند موهای کوتاهی که می‌خواهید را داشته باشید بلکه می‌توانید ظاهری یکدست داشته باشید تا چهره زیبای شما را به خوبی نمایان کند. مدل موی مصری می‌تواند حالت بیضی شکل به صورت شما بدهد، به ویژه زمانی که فرق از وسط باز می‌کنید تا موهای هر دو طرف به صورت مساوی به پایین بیایند.

5- مدل موی پسرانه

5- مدل موی پسرانه

مدل موی پسرانه هنوز هم محبوب است و مطمئناً در سال‌های آینده بیشتر از آن را خواهیم شنید. ما دوست داریم که این مدل موی کوتاه خیلی بلند نباشد و کاملاً پسرانه زده شود. این کار تمرکز را به چشم‌ها و گردن شما جلب می‌نماید و در عین حال به چهره کشیده شما نیز عمق می‌بخشد. مدل موی پسرانه بسیار کوتاه است و شما نباید چتری بلند داشته باشید و باید موهایتان را به سمت بالا حالت دهید.

6- مدل موی کلئوپاترا

6- مدل موی کلئوپاترا

این مدل مو چهره‌تان را متقارن‌تر نشان می‌دهد زیرا موهای شما به اطراف می‌ریزند و چتری نیز پیشانی شما را پر می‌کند. ما این مدل را دوست داریم زیرا صورت شما بی‌نهایت زیباتر و مدرن‌تر می‌کند. فقط یادتان باشد که موهایتان نباشد صاف باشند بلکه کمی درهم بودن موها ظاهری خاص به چهره شما می‌بخشد. چتری‌های شانه نخورده بسیار شیک و مدرن هستند و با خصوصیات دختران امروزی در هماهنگی قرار دارند.

7- مدل موی امبره

7- مدل موی امبره

یکی دیگر از بهترین مدل موی کوتاه برای صورت کشیده، مدل موی امبره است. این مدل چشم را به سمت پایین فریب می‌دهد و در جایی که رنگ موی شما شروع به روشن شدن می‌کند، جلوه زیباتری ارائه می‌کند. وقتی صحبت از مدل موی کوتاه برای صورت‌های کشیده می‌شود، یک امبره با رگه‌های دخترانه روشی جدید محسوب می‌شود برای شماست.

8- مدل موی چتری گرد

8- مدل موی چتری گرد

بانوانی که صورت‌های کشیده و تیزتری دارند، می‌توانند چتری با لبه‌ای کامل و گرد داشته باشند تا به ‌طور مؤثر چهره‌شان را ظریف‌تر نشان دهد. برای داشتن این نوع خاص از مدل‌های موی کوتاه برای صورت‌های کشیده، از آرایشگرتان بخواهید چتری‌هایی که در شقیقه‌ شما کمی بلندتر هستند را شکل بیضی‌تری ایجاد کند و طول آنها را تا چانه یا استخوان ترقوه‌تان رها کند.

9- مدل موی کاسه‌ای

9- مدل موی کاسه‌ای

این مدل مو پسرانه ظریف دارای جلوه‌ای گیم مانند است که بهترین ویژگی‌های شما از جمله ناحیه چشم و گونه را برجسته می‌کند. در این مدل باید موها کاملاً کوتاه شوند و چتری به صورتی که انگار کاسه‌ای روی سر قرار گرفته است، ایجاد شود. این مدل هنوز هم برای اصلاح موی پسران استفاده می‌شود. این مدل مو دختران حالتی فانتزی دارد و به چهره آنها جوانی می‌بخشد.

10- مدل موی پرحجم

11- مدل موی آشفته

یکی از ترفندهای ساده برای جذاب‌تر کردن مدل موهای کوتاه برای صورت‌های کشیده، افزایش حجم موها است. ریختن موها در کناره‌های صورت می‌تواند به گرد نشان داده شدن صورت کمک کنند. موهای خود را از فرق وسط باز کنید و با بیگودی یا فرکننده مو برقی، موهای اطراف صورت خود را فر و پرحجم کنید.

11- مدل موی آشفته

10- مدل موی پرحجم

عنوان بهترین مدل موی مینیمالیستی، این مدل یکی از مواردی است که بیشتر دختران عاشقش هستند. موی خود را پسرانه بزنید ولی تا می‌توانید موهای خود را ژولیده و درهم نشان دهید. این حالت مو باعث می‌شود تا چهره شما جذاب‌تر شده و توجه دیگران به موها جذب شود.

12- مدل موی فر حجیم

12- مدل موی فر حجیم

اگر می‌خواهید به ظاهر موهای خود کمی پرپشتی بدهید، باید فرهای حجیم ایجاد کنید. فرهای حجیم به مانند موهای آفریقایی به نظر می‌رسند و صورت شما را گرد نشان می‌دهند. درست کردن موهای کاملاً فر کمی سخت است اما ارزش تلاش کردن را دارد. مدل موی فر حجیم به ظاهر شما سبکی متفاوت و بانمک می‌دهد.

کلام آخر

بهترین مدل موی کوتاه برای صورت کشیده را در بالا معرفی کردیم. اکنون می‌توانید مدل مناسب را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که مدل مناسب باید ظاهر شما کامل کند و مناسب استایل شما باشد. اگر بیشتر استایل رسمی به تن می‌کنید، به دنبال موهای کوتاه رسمی‌تر باشید. برای تیپ‌های اسپرت، مدل‌های ژولیده و غیرمتعارف بهتر هستند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن از 1 تا 5 ستاره انتخاب کن!

میانگین امتیاز: 5 / 5. تعداد رای ها: 12

بدون امتیاز! اولین امتیاز رو ثبت کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا