همه محصولات اصل و قیمت آن ها به لیر ترکیه است

محصولات مراقبت از مو
دنیای مد و لباسست کردن لباس

رنگ صورتی چرک (صورتی کثیف) را چطور ست کنیم؟

رنگ صورتی چرک یکی از رنگ های گرم به حساب می آید. این رنگ جایگاه بسیار مهمی در صنعت مد مخصوصاً برای بانوان دارد. زیرا که رنگ صورتی در خیلی از فرهنگ ها و جوامع بیشتر مورد استفادۀ خانم ها قرار می گیرد.

رنگ صورتی خود شامل یک طیف رنگی از تیره تا روشن می شود. یکی از این رنگ ها که بسیار در میان مصرف کنندگان محبوب است، رنگ صورتی چرک است. رنگ صورتی یک رنگ بهاری محسوب می شود. اما در فصل های مختلف از جمله زمستان نیز درمیان دیگر لباس ها خودنمایی می کند.

رنگ صورتی چرک و انواع مد

صورتی هرگز از مد نمی افتد. طراحان و دیزاینرهای لباس در سراسر جهان هرساله قسمتی از طراحی های خود را به این رنگ اختصاص می دهند. همان‌طور که حتماً متوجه شده اید این رنگ در پاییز 2020 ترند بود و فشن شوهای زیادی با این رنگ، لباس های خود را معرفی کردند. رنگ صورتی برای هر نوع پوستی مناسب است. مخصوصاً در کنار پوست های روشن باعث می شود تا رنگ و حالت پوست شاداب تر و همچنین سرزنده تر به نظر آید.

لباس صورتی چرک

چرا صورتی بپوشیم؟

اگر به هیچ وجه صورتی نپوشیده اید یا فکر نمی کنید برای شما مناسب باشد، شاید بهتر باشد در این مورد تجدید نظر کنید. زیرا همان‌طور که گفته شد این رنگ هیچ وقت از مد نمی افتد برای هر رنگ پوستی مناسب است. همچنین لازم به ذکر است که ست کردن این رنگ نیز کار آسانی بوده و ظاهر جذابی از شما ارائه خواهد داد.

ست کردن رنگ صورتی چرک

برخلاف آن چه که افراد تصور می کنند، ست کردن رنگ صورتی چرک کار سختی نیست. باید بدانید که این رنگ به دلیل رنگ روشن به راحتی با رنگ های تیره ست می شود. درنتیجه جلوۀ خوبی نیز در ظاهر افراد ایجاد می کند. یکی از رنگ هایی که درکنار صورتی بسیار جذاب به نظر می آید رنگ خاکستری است. ترکیب این دو رنگ در کنارهم جذابیت بسیاری ایجاد می کند. به طور مثال اگر رنگ اصلی تیپ خود را صورتی چرک انتخاب کرده اید، یک شلوار خاکستری می تواند ست شما را تکمیل کرده و از حالت یک نواختی نیز خارج کند.

همچنین رنگ صورتی چرک همراه با رنگ سفید و یا قرمز نیز جلوۀ زیبایی خواهد داشت. یکی دیگر از ترکیب رنگ هایی که صورتی در آن وجود دارد و در خیلی از برندهای مشهور جهانی به آن توجه فراوانی شده است، رنگ صورتی و آبی است. این دو رنگ به همراه یکدیگر هم برای بانوان و هم برای آقایان بسیار جذاب و چشم نواز است. رنگ دیگری که می توان برای ست کردن با صورتی چرک به آن اشاره کرد، رنگ بنفش است. این دو رنگ شباهت بسیاری دارند و در کنار هم ایجاد ترکیبی ملایم و زیبا خواهند کرد.

نکات مهم هنگام ست کردن رنگ صورتی چرک

هنگامی تصمیم می‌گیرید لباس‌های خود را با رنگ صورتی چرک ست کنید، به چند نکته مهم توجه داشته باشید. مهم ترین نکته این است که بررسی کنید که چه طیفی از رنگ صورتی چرک با پوست شما هماهنگ است. دومین مورد هم انتخاب رنگی است که برای لباس یا اکسسوری خود هنگام ست کردن رنگ صورتی چرک انتخاب کرده اید. به غیر از این موارد، حتی انتخاب اکسسوری‌های مانند ساعت، جواهرات، کیف و کفش هم باید هوشمندانه انجام شود. سایر نکات مرتبط با ست کردن صورتی چرک در ادامه ارائه خواهد شد. با ما همراه باشید.

رنگ صورتی چرک به همراه چرم

در فصل پاییز و زمستان که استفاده از لباس چرمی بیشتر می شود، می توان به رنگ صورتی چرک توجه بیشتری نشان داد. به طور مثال کت چرم مشکی به همراه یک مانتو یا زیرمانتویی صورتی ظاهری جذاب به شما خواهد بخشید. همچنین لازم به ذکر است که رنگ مشکی در کنار صورتی باعث بیشتر دیده شدن رنگ روشن شده ولی همچنان جلوۀ رسمی خود را حفظ می کند. پس در روزهای سرد زمستانی این دو رنگ را فراموش نکنید.

رنگ صورتی چرک به همراه چرم

چطور از رنگ صورتی چرک در پوشاک استفاده کنیم؟

حال که کمی درباره رنگ صورتی چرک و همچنین ست کردن آن خواندید، بهتر است با روش هایی برای استفادۀ این رنگ در استایل روزانه آشنا شوید.

1 – اضافه کردن بافت

اگر فکر می کنید که چگونه می شود رنگ صورتی چرک را در استایل شخصی هوشمندانه تر استفاده کرد، می توانید به آن کمی بافت اضافه کنید. اما منظور از بافت چیست؟ منظور از اضافه کردن بافت، استفاده از لباس هایی است که برخلاف پارچه های نخی ساده، دارای بافت مخصوص به خود هستند. به طور مثال لباس هایی از جنس تور را می‌توان در این دسته قرار داد.

رنگ صورتی چرک

2 – استفاده از لباس های طرح دار

پوشیدن لباس های طرح دار یکی دیگه از راه هایی است که توسط آن می توانید به راحتی هر رنگی را در تیپ خود بگنجانید. طرح های مانند راه راه که در همه جای دنیا طرفداران بسیاری دارد یکی از آن طرح هایی است که در استایل های غیر رسمی بسیار زیبا خواهد بود. ترکییب رنگ سفید و صورتی چرک در یک تی شرت و یا پیراهن راه راه به همراه جین در روزهای تابستان بسیار جذاب به نظر خواهد رسید.

3 – الهام از لباس های مردانه

همان‌طور که گفته شد رنگ صورتی در خیلی از جوامع بیشتر توسط بانوان استفاده می شود. البته نباید جذابیت این رنگ را برای آقایان منکر شد. زیرا که پیراهن های مردانه صورتی چرک و یا حتی تی شرت با این رنگ به همراه یک شلوار مشکی و یا جین جذابیت ظاهری آقایان را دوچندان خواهد کرد. اما اگر خانم هایی که تصور می کنند رنگ صورتی بیش از اندازه دخترانه است، می توانند با الهام گرفتن از لباس های مردانه کمی آن را متعادل کنند. به طور مثال پوشیدن لباسی صورتی رنگ به همراه پیراهن و شلوار جین. ترکیب گفته شده می تواند یک ترکیب جذاب بهاری باشد.

اکسسوری صورتی چرک

4 – استفاده از اکسسوری

استفاده از انواع اکسسوری ها باعث می شود تا تیپ شما تکمیل شود. بدون اکسسوری همیشه گویی یک چیزی کم است. به طور مثال ساعت، عینک و انواع دستبند نیز جز اکسسوری ها حساب شده و در رنگ بندی های مختلف از جمله صورتی چرک وجود دارند.

5 – لباس های صورتی و سفید

همان‌طور که قبل تر اشاره شد، یکی از رنگ هایی که در کنار انواع لباس زنانه صورتی چرک زیبا می شود، رنگ سفید است. پس هر زمان که تمایل داشتید از این رنگ در تیپ های روزانه خود استفاده کنید رنگ سفید را فراموش نکنید. زیرا که این دو رنگ در کنار هم برای روزهای بهاری و همچنین تابستانی بسیار جلوۀ خوبی خواهد داشت و باعث می شود تا زیباتر به نظر برسید.

6 – لباس های صورتی و مشکی

نکات مهم هنگام ست کردن رنگ صورتی چرک هنگامی تصمیم می‌گیرید لباس‌های خود را با رنگ صورتی چرک ست کنید، به چند نکته مهم توجه داشته باشید. مهم ترین نکته این است که بررسی کنید که چه طیفی از رنگ صورتی چرک با پوست شما هماهنگ است. دومین مورد هم انتخاب رنگی است که برای لباس یا اکسسوری خود هنگام ست کردن رنگ صورتی چرک انتخاب کرده اید. به غیر از این موارد، حتی انتخاب اکسسوری‌های مانند ساعت، جواهرات، کیف و کفش هم باید هوشمندانه انجام شود. سایر نکات مرتبط با ست کردن صورتی چرک در ادامه ارائه خواهد شد. با ما همراه باشید.

رنگ مشکی تقریباً با همۀ رنگ ها به راحتی ست می شود. رنگ صورتی چرک نیز از این قاعده مستثنا نیست. پس این دو رنگ خیلی راحت با یکدیگر ست می شوند و ظاهر جذابی به شما می بخشد. لازم به ذکر است رنگ مشکی نیز کمی باعث می شود که رنگ صورتی کمی متعادل شود و کمتر به چشم آید. اما در عین حال ترکیب رنگ زیبایی را ایجاد می کند.

7- لباس‌های صورتی و خاکستری

ترکیب صورتی و خاکستری برای مهمانی‌ها و مراسم مختلف، ظاهری جذاب و زیبا به وجود می‌آورد. در واقع زیبایی رنگ صورتی و خاکستری به دلیل هماهنگی رنگ صورتی با یک رنگ خنثی است.

8- پوشیدن لباس‌های صورتی و آبی

یکی از ترکیب‌هایی که برای مجالس و مهمانی‌ها جذابیت دارد، پوشیدن رنگ صورتی و آبی در طیف رنگی مختلف است. هرچند اگر به سمت طیف رنگی روشن تر و ملایم تر بروید، می‌توانید احساسات مختلفی را به وجود آورید. اما با تیره تر شدن دو رنگ صورتی و آبی، ظاهری خاص تر و جذاب تر خواهید داشت.

9- لباس‌های صورتی و قرمز

ترکیب رنگ‌های صورتی و قرمز هم می‌توانند استایلی شیک و جذاب برای شما به وجود آورند. زیرا دو رنگ شاد و پر انرژی هستند که می‌توانن فرد را جذاب تر کنند. البته به تناژ رنگ قرمز و صورتی توجه کنید. برای مثال رنگ قرمز گیلاسی با صورتی چرک ملایم ترکیب بهتری خواهند داشت.

10- ترکیب رنگ صورتی چرک و کرم شتری

ترکیب جذاب صورتی چرک با کرم شتری همان ترکیبی است که شما را تشویق می‌کند از کیف، کلاه یا کفش چرم همراه لباس صورتی خود استفاده کنید. بنابراین ست کردن رنگ صورتی چرم با کرم شتری باعث شیک شدن ظاهر شما خواهد شد.

11- استایل مونوکروم برای ست کردن با صورتی چرک

استایل مونوکروم برای ست کردن با صورتی چرک

شما می‌توانید به ساده ترین حالت ممکن رجوع کرده و تمام لباس‌های خود را به صورت یکدست، صورتی چرک بپوشید. در این حالت تاپ صورتی روشن و دامن ماکسی صورتی کمی تیره تر بسیار شیک خواهد شد.

جمع بندی

همان‌طور که خواندید رنگ صورتی چرک یکی از رنگ هایی است که هیچ وقت از مد نمی افتد و در تمام فصول نیز ظاهر جذابی ایجاد کرده و با رنگ های مختلف نیز به راحتی ست می شود. پس اگر تا به حال از این رنگ در استایل شخصی خود استفاده نمی کردید، الان وقت تجدید نظر در مورد این رنگ جذاب است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن از 1 تا 5 ستاره انتخاب کن!

میانگین امتیاز: 4.7 / 5. تعداد رای ها: 14

بدون امتیاز! اولین امتیاز رو ثبت کن.

2 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید
    ببخشید کت ابی آسمانی با شلوار صورتی کم رنگ چه رنگ کفش وکیفی بهش میخوره

    1. سلام سلامت باشید.
      ترکیب خیلی خاصی هستش، اما فکر می کنیم کیف و کفش خاکستری رنگ یا مشکی رنگ که با کمربند هم ست کنید ترکیب مناسبی باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا