همه محصولات اصل و قیمت آن ها به لیر ترکیه است

محصولات مراقبت از مو
انواع مدل لباسدنیای مد و لباس

انواع مدل های لباس بارداری (انواع لباس برای خانم های باردار)

دوره بارداری یکی از هیجان انگیزترین برهه های زمانی برای خانم هاست. آنها در این دوره نه ماهه باید انواع لباس های بارداری را تهیه و استفاده کنند. بهتر است پیش از ورود به این دوره مدل های مختلف لباس های بارداری را بشناسند تا انتخاب درستی داشته باشند. در این مقاله اپریشم سعی می کنیم شما را با انواع مدل های لباس بارداری آشنا کنیم.

معرفی انواع مدل لباس های بارداری

در دوران بارداری، سایز و فرم بدن خانم ها تغییر می کند. بنابراین باید لباس های مختلف اما با سایز متفاوتی را در این دوره پوشید. طراحان زیادی هر ساله مدل جدید لباس بارداری را به تولیدکنندگان معرفی می کنند. انواع لباس بارداری به شرح زیر است.

شلوار بارداری

در این دوره می توانید با در نظر داشتن سایز کمر، شکم، باسن و پایین تنه شلوار بارداری شیک و زیبایی تهیه کنید. در ضمن باید شلواری انتخاب کنید که کشش کمر آن جنین را تحت فشار قرار ندهد و بتوانید کارهای روزانه را به راحتی انجام دهید. شلوار بارداری در دو نوع  کش دار و دکمه ای است. نوع دکمه دار شلوار بارداری امکان استفاده از آن در ماه های مختلف بارداری را فراهم می کند. البته شلوار کشی هم سایزهای مختلف دارد و جنس کش کمر به جنین آسیبی نمی رساند.

شلوارهای بارداری دو نوع جین و کتان دارند. شلوار جین مانند شلوار لی و در دو رنگ آبی روشن و آبی تیره در بازار وجود دارد. شما می توانید شلوار جین بارداری را با مانتو و شومیزهای دوره بارداری بپوشید. شلوار بارداری کتان هم انتخاب دیگر شماست. شما با شلوار کتان راحت تر از نوع جین هستید. هنگام انتخاب مدل لباس بارداری توجه به راحتی خود و جنین را باید در نظر داشته باشید.

انتخاب مدل های شلوار بارداری

هنگام خرید شلوار بارداری با مدل های مختلفی برخورد می کنید. باید به رنگ، سایز، قیمت و زیبایی آن توجه داشته باشید. محبوب ترین مدل شلوار بارداری به شرح زیر است.

مدل های لباس بارداری شلوار

  • شلوار بارداری اسمارا مدل (super skinny fit) محصول کشور آلمان است. این مدل لباس بارداری هم مانند دیگر شلوارهای اسمارا از 70 درصد پنبه، 27 درصد پلی استر و 3 درصد الاستین ساخته شده است. شما می توانید از این شلوار شیک در مهمانی ها و محیط کار هم استفاده کنید.
  • شلوار بارداری بلوموشن مدل Q41 کالایی آلمانی با 76 درصد کتان، 22 درصد پلی استر و 2 درصد الاستین است. این شلوار قابلیت اتوکشی دارد و باید با آب 40 درجه شسته شود.
  • شلوار بارداری مدل (SA75) شلواری جذب، با قابلیت تغییر سایز کمر و قد آن تا زیر مچ پاست. این شلوار 100 درصد پنبه ای را می توانید در مهمانی، خانه و محل کار از آن استفاده کنید.

تیشرت بارداری‌‎

یکی دیگر از مدل های لباس بارداری که می توانید در فصول مختلف به ویژه بهار و تابستان بپوشید، تیشرت بارداری است. تیشرت ها یکی از راحت ترین لباس های دوران بارداری به حساب می آید و در سایزها، طرح و رنگ های مختلف وجود دارد.

انواع تیشرت بارداری‏

خانم های باردار با پوشیدن تیشرت های آزاد، سنگینی وزن جنین را کمتر حس می کنند. برعکس آن هم رخ می دهد. وقتی خانم های باردار لباس راحت انتخاب می کنند شرایط برای حرکت جنین بیشتر فراهم می شود.

عموم تیشرت ها یقه هفت و یقه گرد هستند. تیشرت های یقه گرد برای خانم هایی که می خواهند لباس پوشیده ای استفاده کنند، انتخاب مناسبی است. لباس های یقه گرد نسبت به یقه هفت آزادتر بوده و رشد سینه ها و شکم بدون تنگ شدن لباس رخ می دهد.
تیشرت های یقه هفت میان خانم های باردار طرفداران زیادی دارد. اما بسیاری از خانم ها از خریدن لباس های یقه هفت خودداری می کنند. آن هم به خاطر مشخص شدن خط میان سینه ها و یا تنگ و چسبان بودنشان نسبت به تیشرت های یقه گرد هم سایزشان است.

مدل های لباس بارداری تیشرت

انواع مدل های لباس بارداری- تیشرت

هنگام خرید تیشرت که یک مدل جدید لباس بارداری به قیمت کالا توجه کنید. زیرا جنس پارچه به کار رفته، سایز و مدل آنها با توجه به قیمتشان متغیر است. تیشرت ها عموماً با پارچه نخی تولید می شوند و می توانید برای تابستان از آن استفاده کنید. مدل های پرطرفدار تیشرت بارداری را در ادامه ذکر می کنیم.

  • تیشرت بارداری مدل (H&M) مدل ۰۳۹۸۵۵۹ از جنس پلی استر و نخ است. قد آن تا روی باسن و یقۀ گرد دارد. خانم های باردار می توانند در خانه و محیط کار آن را بپوشند.
  • تیشرت بارداری اسمارا مدل (nathan 56) لباسی نخی، تا زیر باسن و یقه هفت است. خانم های باردار می توانند این لباس راحت و شیک را در خانه بپوشند.
  • تیشرت بارداری بلوموشن مدل ۶۴۰۵۹۵ از 95 درصد نخ و 5 درصد الاستین تهیه می شود. لباسی که یقه هفت و قد بلند تا زیر باسن دارد. جنس خنک و راحت آن را برای تابستان و بهار نباید فراموش کرد.

انتخاب مدل لباس بارداری- لباس زیر راحت

علاوه بر شلوار، تیشرت و بلوز انتخاب لباس های زیر بارداری اهمیت زیادی دارد. رشد سینه ها، شکم و باسن در دوران بارداری را نباید نادیده گرفت به همین دلیل پوشیدن حواستان باید به نکات زیر باشد.

  • لباس های زیر نخی تهیه کنید.
  • لباس هایی تهیه کنید که تمام سینه را بپوشاند.
  • تغییر سایز لباس نکته مهمی است که نباید فراموش کرد.
  • لباس نخی و راحت انتخاب نمایید. تنگ و چسبان بودن لباس زیر به آسانی شما را اذیت می کند.

بلوز و مدل جدید لباس بارداری

بلوز یکی از انواع مدل های لباس بارداری به حساب می آید. خانم های باردار هر ساله می توانند مدل جدید لباس بارداری را انتخاب کنند. بلوز برای فصل پاییز و زمستان انتخاب مناسبی است.

مدل های لباس بارداری بلوز

بلوز دوران بارداری در جنس و طرح های مختلف وجود دارد. خانم های باردار می توانند از بلوز های بافتنی و گرم در فصول سرد استفاده کنند. این در حالی است که بلوزهای خنک تر که از جنس نخ هستند برای فصول مختلف سال در خانه، محل کار یا مهمانی انتخاب می شوند.

اگر شما هم قصد خرید بلوز بارداری را دارید، به قیمت، جنس لباس و سایز آن توجه کنید. انتخاب مدل لباس بارداری با کیفیت بسیار مهم است. سعی کنید لباس کمی گشادتر و کاربردی برای ماه های بعد انتخاب کنید.

چند مدل بلوز بارداری

بلوزهای بارداری در میان انواع لباس بارداری قرار دارند. چند مدل پرفروش این لباس عبارتند از:

  • بلوز بارداری اسمارا مدل 6303421 نوعی شومیز آستین بلند و طرح دار است. این لباس با یقه برگردان و قد بلند تا زیر باسن، در مهمانی ها استفاده می شود.
  • بلوز بارداری ال سی وایکیکی مدل (S1FY24Z8) لباسی با یقه گرد، قد کوتاه و روی باسن است که در خانه و مهمانی استفاده می شود. این لباس طرح دار زیبا با سایزهای مختلف در بازار وجود دارد. شما می توانید در فصول مختلف آن را بپوشید.
  • بلوز بارداری H&M مدل 0561550 یکی دیگر از انواع لباس بارداری است. این لباس یقه هفت و آستین دار با قد روی باسن برای محیط کار و خانه مناسب است.

سارافون یکی از انواع لباس بارداری

سارافون یکی دیگر از مدل های لباس بارداری با جنس های مختلف است. شما می توانید این لباس را با شلوار بارداری جین ست کنید. در ضمن سارافون های جنس نخی یا بافتنی در فصل های مختلف استفاده می شود. شما با بررسی مدل جدید لباس بارداری می توانید سارافون های زیبا تهیه نمایید.

سارافونی تهیه کنید که بند قابل تنظیم دارد، از الیاف طبیعی و با قد بلند تهیه شده باشد.

مدل های لباس بارداری سارافون

سارافون بارداری در ایران با طرح و رنگ های مختلف تولید می شود. برای مثال

  • سارافون بارداری زمستانی لباسی پشمی، با قد 110 سانتی متر و مناسب فصل پاییز و زمستان است. خانم های باردار می توانند این لباس را در سایزهای مختلف تهیه کنند.
  • سارافون بافت بلند، لباس یقه اسکی با قد 120 سانتی متر است که خانم های باردار در فصل سرما می توانند استفاده کنند.
  • سارافون نخی کوتاه، سارافونی 80 سانتی، بالای زانو و از جنس نخ است. با طرح و رنگ های زیبا می توان در خانه یا مهمانی های فصل بهار و تابستان پوشید.

کفش های مناسب دوره بارداری‎

پوشیدن کفش مناسب در بارداری را نباید دست کم گرفت. بهتر است خانم های کفش های طبی راحت و بدون پاشنه تهیه کنند. اگر شما هم در دورانی بارداری هستید مراقب ورم و فشاری که بر کف پا وارد می شود باشید.

بهترین کفش ها در دوران بارداری

  • کفش (Rothy) یکی از مدل های محبوب کفش در دوران بارداری است. کف تقریباً تخت و پنجه گرد کفش شرایط راحتی را برای خانم های باردار فراهم می کند. این مدل کفش از جنس کتان و قابل شستن است.
  • کفش کلاسیک کلارک (Raisie eletta clarks) کفشی کتانی با کفی بالشتی است. کفی اورتولایت این کفش از بو گرفتگی و قارچ زدن پا جلوگیری می کند.
  • چکمه ضد آب (Gore-tex Chelsea) یکی دیگر از کفش های بارداری محسوب می شود. گودی کنار کفش از لیز خوردن روی یخ ممانعت می کند. شما می توانید در زمان برف و یخبندان این کفش راحت و شیک را بپوشید.

مدل های لباس بارداری کفش

جمع بندی‏

دوران بارداری شرایط مخصوص به خود را دارد. خانم های باردار باید به لباس خود نیز اهمیت دهند. پوشیدن لباس زیر راحت، کفش مناسب و شلوار و بلوز شیک اهمیت دارد. کافی است انتخاب مدل لباس بارداری را آگاهانه انجام دهید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن از 1 تا 5 ستاره انتخاب کن!

میانگین امتیاز: 4.4 / 5. تعداد رای ها: 16

بدون امتیاز! اولین امتیاز رو ثبت کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا