همه محصولات اصل و قیمت آن ها به لیر ترکیه است

محصولات مراقبت از مو
دنیای مد و لباسراهنمای خرید لباس

نحوه انتخاب لباس زیر زنانه مناسب (چه لباس زیری مناسب است؟)

یکی از دغدغه‌های بانوان انتخاب لباس زیر زنانه مناسب است. در واقع عوامل مختلفی هستند که هنگام خرید این نوع از لباس‌ها باید مورد توجه قرار بگیرند. برخی از افراد به قیمت توجه دارند، این در حالی است که عده‌ای راحتی لباس زیر را قبل از هر عامل دیگری در نظر می‌گیرند. خانم‌های بسیاری هم هستند که بر جذابیت و زیبایی لباس زیری که می‌خواهند تهیه کنند، تأکید دارند.

نوع لباس زیر هر چه که باشد، بر خلاف تصور می‌تواند هر زنی را برای خرید گمراه و سرگردان کند. این مسئله خصوصاً برای افرادی که برای خرید لباس زیر تازه وارد هستند و تجربه زیادی ندارند، چالش ‌برانگیز تر هم خواهد بود. باید بگوییم که اصلاً جای نگرانی نیست، زیرا با دانستن چند نکته می‌توانید به راحتی آن چیزی را خریداری کنید که به دنبال آن هستید. در این راهنمای خرید لباس زیر قرار است هر آنچه که در این زمینه نیاز دارید را با شما در میان بگذاریم.

انتخاب سوتین

چرا انتخاب لباس زیر زنانه مناسب اهمیت زیادی دارد؟

به عنوان اولین چیزی که در کل روز و حتی تا چند روز بر تن شما باقی می‌ماند، لباس زیر بخش بزرگی از کمد لباستان محسوب می‌شود. لباس زیر در عین اینکه نیاز است راحت باشد، باید به شکلی طراحی و تولید شده باشد که حس خاص بودن و اعتماد به ‌نفس را در زنان برانگیزد. انتخاب لباس زیر زنانه مناسب برای بهداشت اهمیت بسیار زیادی دارد. هیچ کس دوست ندارد از شورتی استفاده کند که کیفیت پارچه نامطلوبی دارد و فرد را با بیماری‌های مختلف مثل عفونت‌های زنانه یا عرق سوزی درگیر می‌کند.

لباس زیر مورد نظر باید از مواد باکیفیت تهیه شده و بسیار راحت باشد. از آنجایی که لباس زیر از اندام خصوصی شما محافظت می‌کند، بنابراین باید طراحی مناسبی داشته باشد. از دیگر نکات مهم در انتخاب لباس زیر حمایتی است که این نوع لباس برای اندام زن به همراه دارد. برای مثال فرد می‌خواهد با استفاده از این نوع لباس بتواند آزادانه بپرد، ورزش کند و فعالیت‌های سبک و سنگین داشته باشد. به طور کلی عوامل زیر نشان می‌دهند که چرا انتخاب لباس زیر مناسب ضروری است:

  • پشتیبانی: همانطور که گفتیم مهم‌ترین عامل تمایل زنان به استفاده از لباس زیر حمایتی است که برای بدن زن فراهم می‌کند.
  • افزایش اعتماد به ‌نفس: بهترین قسمت استفاده از لباس زیر زنانه مناسب بالا بردن اعتماد ‌به نفس فرد در فضاهای عمومی و خصوصی است. این لباس با وجود ساده بودن می‌تواند به ایجاد یک رابطه خصوصی بهتر منجر شود.
  • افزایش زیبایی ظاهری: چه لباس زیر خود را به عنوان یک ابزار محافظتی استفاده کنید، چه به خاطر زیبایی، استفاده از لباس مناسب به زیبایی استایل شما کمک می‌کند. برای مثال یک سوتین مناسب در محکم و رو به بالا نگه ‌داشتن سینه‌های شما کمک می‌کند و برخی از لباس‌ها می‌توانند جذابیت جنسی شما را بالا ببرند.

انواع سوتین

هنگام انتخاب لباس زیر زنانه مناسب باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در حالت عادی شاید پیدا کردن یک لباس زیر مناسب کار ساده‌ای به نظر برسد. اما واقعیت این است که زنان این روزها سختگیر تر از گذشته شده‌اند. خصوصاً وقتی وارد یک مغازه یا فروشگاه آنلاین خرید لباس زیر زنانه می‌شوند که تنوع کالای بسیار بالایی دارد، این سخت‌پسندی و سختگیری بیشتر نمایان می‌شود. کلید انتخاب درست و یک خرید مناسب که رضایت شما را به دنبال داشته باشد، این است که بدانید دقیقاً چه انتظاری از لباس زیرتان دارید. در ادامه به نکاتی اشاره می‌کنیم که هنگام خرید و انتخاب لباس زیر زنانه مناسب به شما کمک خواهد کرد.

1.انتخاب نوع لباس زیر مناسب

اولین چیزی که باید به آن هنگام خرید دقت کنید، نوع لباس زیری است که می‌خواهید بخرید. شاید با خواندن این جمله متعجب شوید، اما باید گفت بیشتر زنانی که قصد خرید لباس زیر را دارند، اغلب نمی‌دانند که دقیقاً چه چیزی می‌خواهند. برای مثال اگر قصد خرید شورت دارید، باید بدانید که شورت‌ها خود به دسته‌های گوناگونی تقسیم‌ بندی می‌شوند. پس باید با توجه به نیاز خود آن‌ها را خریداری کنید. در ادامه به معرفی انواع شورت و سوتین می‌پردازیم.

  • انواع شورت: شورت لنگه دار، شورت بدون درز، شورت کلاسیک، شورت بیکینی، شورت فرم دهنده باسن، شورت بندی یا تانگ، شورت هیپستر، شورت مدل فرانسوی، شورت سی استرینگ، شورت چسبی، شورت جی استرینگ، شورت فاق باز، شورت گنی، شورت چیکستر، شورت بیکینی قفسی، ست شورت و جوراب، ست شورت و سوتین، ست شورت و تاپ، شورت فاق بلند، شورت بارداری، ست شورت و لباس خواب، ست شورت و نیم تنه
  • انواع سوتین: سوتین تی شرتی، سوتین ورزشی، سوتین بزرگ کننده، سوتین تقویت کننده، سوتین گیپوری و دانتل، سوتین توری، سوتین بدون بند، سوتین هالتری، سوتین نواری، سوتین چسبناک، سوتین قفسه ای، سوتین بالکونت، سوتین کامل، سوتین کش پهن، سوتین اسپرت، سوتین نیم تنه، سوتین ورزشی، سوتین مجلسی، سوتین شیردهی، سوتین اسفنجی، سوتین جلو باز، سوتین هارنس، سوتین توکار، سوتین فنردار، سوتین دخترانه یا تینیجری، سوتین پوش آپ، سوتین کپسول دار، سوتین برلت دار، سوتین پرسی

ست سوتین و شورت

2.راحتی و سبک شخصی

یکی دیگر از مواردی که هنگام انتخاب لباس زیر زنانه مناسب باید به آن توجه کنید، راحتی و سبک شخصی شماست. وقتی قرار است برای خرید یک لباس زیر جدید هزینه کنید، روی چیزی سرمایه گذاری کنید که بتواند راحتی شما را به دنبال داشته باشد. حتی اگر برای غافلگیر کردن شریک جنسی خود لباس زیر می‌خرید، اول باید سبک شخصی مد نظر و راحتی خود را مورد توجه قرار دهید.

شما باید در لباسی که قرار است در هر جا و مکانی استفاده کنید، چه برای آخر شب چه برای کل روز، احساس راحتی داشته باشید. برای انتخاب بهتر لباس زیر حتماً به برند سازنده و کیفیت پارچه لباس زیر خود توجه کنید. این مورد خصوصاً در هنگام خرید شورتی که قرار است استفاده کنید، باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. اگر در انتخاب لباس زیر کمی تازه وارد هستید، پس بهتر است از گزینه‌های ساده تر و با رنگ‌های خنثی شروع کنید و به تدریج سایر نمونه‌ها را نیز امتحان کنید.

3. استایل و سایز شما

بله استایل بدن شما هم از دیگر نکات مهمی است که هنگام انتخاب لباس زیر زنانه مناسب باید به آن توجه کنید. فرم بدن شما دقیقاً به شما می‌گوید که چه نوع لباس زیری احتیاج دارید. اگر سینه‌های کوچکی دارید، نباید از سوتین‌هایی استفاده کنید که باعث تخت و کوچک نشان دادن سینه‌های شما می‌شوند. در مقابل اگر از آن دست بانوانی هستید که سینه‌های درشتی دارید، باید در انتخاب سایز سوتین مناسب خود دقت بیشتری به خرج دهید.

توجه به این موارد باعث می‌شود که بتوانید ظاهر کامل تری به خود بدهید. برای مثال خانم‌هایی که سینه‌های کوچکی دارند، شاید با یک سوتین زیر سیمی نیم فنجانی یا سوتین بالدار بتوانند فرم زیبایی برای سینه‌های خود ایجاد کنند. در صورتی که سوتین‌های اسفنجی معمولاً گزینه‌های پرطرفداری بین بانوان با سینه‌های درشت نیستند. بسته به فرم بدن خود می‌توانید انتخاب مناسب ‌تری داشته باشید.

مثلاً اگر باسن کوچکی دارید، شاید بخواهید از شورت‌های فرم دهنده باسن استفاده کنید یا اگر اندام ورزشی دارید، بخواهید با یک ست زیر توری زیبا اندام زنانه خود را به رخ بکشید. به هر حال آنچه مهم است، توجه به سایز مناسب لباس زیر متناسب با استایل شخصی شماست. هرگز فکر نکنید لباسی که بر تن دیگری جذابیت زیادی دارد، برای شما هم همان گونه خواهد بود. مگر اینکه از نظر فرم بدنی و سایز در یک محدوده باشید.

اندازه گیری سینه

4. مناسبت

یکی دیگر از پارامترهای اساسی هنگام خرید لباس زیر که باید به آن توجه کنید، خرید لباس متناسب با نیاز است. دقیقاً مثل هر لباس دیگر، لباس زیر هم مناسبت‌های خاص خود را دارد. هیچ‌ وقت یک سوتین و شورت راحتی با سوتین و شورت مجلسی و یا سوتین و شورت فانتزی با هم یک کارایی ندارند. اگر فقط می‌خواهید برای مواقع استراحت از لباس خود استفاده کنید، شاید یک شورت و سوتین راحتی مثل نمونه‌های ورزشی گزینه مناسبی برای شما باشد.

اگر قرار است از یک لباس زیر برای محل کار خود استفاده کنید، مهم این است که به کارایی و کیفیت لباس مورد نظر دقت کنید. چیزی که بتواند ساعت‌ها حس آرامش و راحتی هنگام استفاده را به شما القا کند و در عین حال در بالا بردن کلاس ظاهری شما هم کمک کننده باشد. برای روزهای خاص مثل شب‌های سالگرد ازدواج، ولنتاین یا روز تولد می‌توانید از لباس‌های فانتزی و نمونه‌های خاص استفاده کنید.

بسته به مناسبت‌های مختلف هم می‌توانید از رنگ‌های متنوع استفاده کنید. مثلاً برای جلب توجه همسر خود می‌توانید از رنگ‌های تیره مثل بنفش کمک بگیرید. حتی اگرچه رنگ قرمز از نظر شما تکراری باشد، اما می‌تواند شریک جنسی شما را به وجد بیاورد.

5. فصل

بله درست است، هنگام انتخاب لباس زیر زنانه مناسب هرگز نباید فصل‌ها را از یاد ببرید. ماه‌های سرد بهترین موقع برای انتخاب لباس‌های سنگین تر و ضخیم تر هستند. چیزی که بتوانند در گرم نگه داشتن بدن شما کمک کننده باشند. در فصل تابستان و ماه‌های گرم سال هم باید لباس‌های قابل تنفس تر و به عبارتی سبک تر را انتخاب کنید. لباس‌های زیر زنانه ساخته شده از تور، گیپور و پنبه بهترین گزینه‌ها برای مواقع گرم سال هستند.

راهنمای انتخاب سوتین و شورت

چگونه لباس زیر با سایز مناسب را انتخاب کنیم؟

یکی از اشتباهات رایج بین خانم‌ها این است که از سایز دقیق خود آگاهی ندارند. شاید یکی از علل اصلی این مسئله این باشد که تصور می‌کنند نیازی به اندازه گیری ندارند. اما باید بگوییم که سایز و فرم بدن شما سال به سال تغییر می‌کند. پس خیلی مهم است که به طور منظم بدن خود را برای یک خرید بهتر اندازه بگیرید. این باعث می‌شود که مطمئن شوید هزینه‌ ای که قرار است برای خرید لباس زیر بپردازید را دور نریخته اید. زیرا باید لباس مد نظر شما حداکثر حمایت و راحتی را هنگام استفاده به دنبال داشته باشد.

در هنگام خرید سوتین مناسب باید به چه عواملی دقت کنیم؟

  • بند سوتین از مهم‌ ترین بخش‌های یک سوتین است. این بند در یک سوتین خوب خیلی سفت یا گشاد نیست، ردی از خود روی پوست بدن باقی نمی‌گذارد و درست و محکم بسته شده است.
  • در خرید سوتین‌های کاپ داری که باعث تقسیم شدن سینه شما به دو نیم می‌شوند، اجتناب کنید. این کار علاوه بر ایجاد یک ظاهر نامناسب در شما، باعث تغییر فرم سینه‌ها نیز می‌شود.
  • کاپ سینه بند کاملاً متناسب باشد. بدون اینکه سینه را صاف کند یا باعث ایجاد فشار در آن شود.
  • در هنگام خرید سوتین مطمئن شوید که هیچ چین و چروکی در لایه بیرونی یا داخلی لباس وجود نداشته باشد.
  • سیم زیر سوتین به اندازه کافی سینه شما را می‌پوشاند، بدون اینکه باعث آزار شما شود.
  • پارچه سوتین پنبه یا یک ماده مشابه نرم و راحت است.

سوتین و شورت راحتی

جمع ‌بندی

انتخاب لباس زیر زنانه مناسب شگردهای مخصوص به خود را دارد. نکاتی که ما در اینجا به آن اشاره کردیم مجموعه‌ ای کامل از فاکتورهایی بود که هنگام خرید انواع لباس زیر باید به آن توجه کنید. آنچه که در نهایت باید به آن دقت کنید، لذت بردن از لباس زیری است که قرار است به عنوان یک بانوی خوش سلیقه از آن استفاده کنید.

پس باید سبک‌های مختلف را امتحان کنید و ببینید با کدام مورد از لحاظ گوناگون راحت‌ تر هستید. در نهایت خبر خوب این است که صرف نظر از فرم بدن شما تنوع لباس‌های زیر آن‌قدر بالاست که به راحتی می‌توانید هر چیزی که مد نظرتان است را پیدا کنید. فقط لازم است خرید خود را از جای مناسب انجام دهید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن از 1 تا 5 ستاره انتخاب کن!

میانگین امتیاز: 4.9 / 5. تعداد رای ها: 12

بدون امتیاز! اولین امتیاز رو ثبت کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا